Kuinka aloittaa kun ei uskalla?

Anonyymi

Kiinnostuin vapaaehtoistyöstä pari vuotta sitten. Olen sen verran saanut aikaan että aloin luovuttamaan verta ja olen PL ja SPR:n jäsen. Pelastakaa Lapsiin olin yhteydessä että olisin kiinnostunut kurssista mutta en sitten vastannut siihen viestiin missä oli ohjeet.
SPR:n ystävätoiminnan peruskurssille ilmoittauduin mutta viimeisellä hetkellä päätin että en osallistu siihen.
Edelleen on kova halu mutta en vain voi. Sanotaanko että en kehtaa kun ei ne ihmiset kuitenkaan pidä minusta ja onko minusta edes sellaiseen.

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä turhaan mieti sitä,että sinusta ei tykätä.Itse liityin 70-luvulla nuorena kloppina SPR.n EA-ryhmään.Jännitin kyllä alussa hirveästi,mutta muut ryhmäläiset erinomaisella asenteellaan autto alakuun.Myöhemmin aloitin myös sopimuspalokunnassa,jossa olin mukana yli 30-vuotta hälytysosastossa.Nyt oon ollu vuoden eläkkeellä,mutta toimin edelleen palokuntayhdistyksessä.En oo katunu näissä timintaani päivääkään.Elikkä mee vaan rohkeasti mukaan.Lupaatko.
      Terv.Pekka

• Anonyymi

Kyllä kehtaat.Olet vain oma itsesi Älä koskaan vertaa itseäsi muihin! Sairaalat myös ilmasiksi kursitaa pitkä aikas potilaita osastolle katsomaan.Kuin Diakonilaitos kursitaa ystäväksi yksinäiselle ja unohtamatta Kirkkomme.mikäs viellä ?Helsinki Mission. Kaikesta saat tiedon netti. Selaat vain netti edellä mainittujen nimi ja luet mitä siellä heidän sivut lukee.Hyvä kursinkautta ja jonkun järjestön kautta ystäväksi. Jos alat itsenäisesti autaa sukua,ystäviä.Syvät taskusi tyhjäksi.Eivät arvosta sinua vaativat yhä enemän ilmaispalveluja ja lopuksi haukuvat sinut. Koettu on ihan lähisuku.Terv. vanha nainen itä-Helsini 94. Joku tosin huusi perääni kun ei kinostanut seurustelu kaapi juopon kanssa ja panopuuksi sama Heka kerrostalo missä asun,raivos täys känni päällä pihalla:Saatanan vanha ämmä tollasta en huoliskaan.

• Anonyymi

Miten ikävää että monet haluavat vain hyötyä toisen auttamishalusta! Olet saanu kokea sen rumimmalla mahdollisella tavalla.

Entäpä jos tarjoaisit osallistumistasi hiukan kauempana olevien ihmisten/ järjestöjen kautta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      367
      3987
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1443
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1297
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1104
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      927
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      917
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      880
    8. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      877
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      861
    10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      859
    Aihe