Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sekalaisia kysymyksiä

Vinkkiapua satunnaisiin ristikko-ongelmiin.

20

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jos joku varta vasten haluaa ratkaisusanan esille, vastatkoon vain täällä. Itse viimeksi kysyin vinkkiä vinjern logiiksn ymmärtämiseen.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos joku varta vasten haluaa ratkaisusanan esille, vastatkoon vain täällä. Itse viimeksi kysyin vinkkiä vinjern logiiksn ymmärtämiseen.

        Taas toimintatapakirjoittelua. Eikö Keisari voi koskaan olla ohjeistamatta ja päsmäröimättä?


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos joku varta vasten haluaa ratkaisusanan esille, vastatkoon vain täällä. Itse viimeksi kysyin vinkkiä vinjern logiiksn ymmärtämiseen.

        Huuhaalle pieni ilonaihe:

        Piilosanassa on vihje: Tässä lajissa hän pääsi korkeimmalle, aina mestariksi asti.
        (4 kirjainta)
        Mikä voisi olla ratkaisu, kun _i_a 2 piilokirjainta uupuu.

        (Vihje: Sana löytyy helposti takaa lukemalla, kirjaimet ovat oikein. Vastaus ei kuitenkaan ole Kira!)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas toimintatapakirjoittelua. Eikö Keisari voi koskaan olla ohjeistamatta ja päsmäröimättä?

        Kun kysyn apua, voin kai esittää omiin kysymyksiini tavan, jolla haluan avun saada.

        Minusta kysyjän toiveita tulee kunnioittaa, olkoon kysyjä kuka tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kysyn apua, voin kai esittää omiin kysymyksiini tavan, jolla haluan avun saada.

        Minusta kysyjän toiveita tulee kunnioittaa, olkoon kysyjä kuka tahansa.

        Täällä toimintatavasta päättää järjestyksenvalvoja, ei Keisari. Etkö voi lopettaa ohjeistusta ja päsmäröintiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä toimintatavasta päättää järjestyksenvalvoja, ei Keisari. Etkö voi lopettaa ohjeistusta ja päsmäröintiä?

        Täällä ei ole aktiivista järjestyksen valvojaa. Aktiivisena on ain robotti. Jos oikealta järjestyksen valvojalta asiaa kysyy, hän lopettaisi HP:n toiminnan sivustolla. Se ei ole mahdollista avoimedsa foorumissa. Järjestyksrn valvoja voi vain jälkikäteen poistaa ilmoitettuja kommentteja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun kysyn apua, voin kai esittää omiin kysymyksiini tavan, jolla haluan avun saada.

        Minusta kysyjän toiveita tulee kunnioittaa, olkoon kysyjä kuka tahansa.

        Jos haluan ensisijaisesti vinkkejä, toivon sutä kunnioitettavan.


      • Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos haluan ensisijaisesti vinkkejä, toivon sutä kunnioitettavan.

        Jos joku muu kysyy vinkkiä, on kohteliasta kunnioittaa kysyjää ja antaa vain vinkki. On törkeää epäkohteliaisuutta kertoa vinkkiä kysyvälle vastaussana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaalle pieni ilonaihe:

        Piilosanassa on vihje: Tässä lajissa hän pääsi korkeimmalle, aina mestariksi asti.
        (4 kirjainta)
        Mikä voisi olla ratkaisu, kun _i_a 2 piilokirjainta uupuu.

        (Vihje: Sana löytyy helposti takaa lukemalla, kirjaimet ovat oikein. Vastaus ei kuitenkaan ole Kira!)

        Sanarisin piiliksissä aina on vinkki alhaalta ylös tai vasemmalta oikealle lukemiseen. Iisakissa ei taideta niin toimia. Luulen ymmärtäväni ketä tarkoitat. Laitan kommentin esille mainitsemalla sivuston.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Sanarisin piiliksissä aina on vinkki alhaalta ylös tai vasemmalta oikealle lukemiseen. Iisakissa ei taideta niin toimia. Luulen ymmärtäväni ketä tarkoitat. Laitan kommentin esille mainitsemalla sivuston.

        Jos tuo on pystysana, siinä on sekin vihje.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo on pystysana, siinä on sekin vihje.

        Korkeimmalla ehkä voi pitää vinkkinä, mutta ajattelin, että se ei sitä olisi, mutta saattaa ollakin, sillä suuntahan on ylöspäin. Edellyttää, että on pystyvihje.

        Joskus Iisakin piiliksiä ratkoneena saattoi olla, että vinkki toiseen suuntaan lukemisesta on puuttunut. Vai koskikohan tämä asia vain Sanaseppojen piiliksiä, joita olen muutaman ratkonut. Joistskin ratkomustani piiliksisyä vinkki on ainakin puuttunut.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Korkeimmalla ehkä voi pitää vinkkinä, mutta ajattelin, että se ei sitä olisi, mutta saattaa ollakin, sillä suuntahan on ylöspäin. Edellyttää, että on pystyvihje.

        Joskus Iisakin piiliksiä ratkoneena saattoi olla, että vinkki toiseen suuntaan lukemisesta on puuttunut. Vai koskikohan tämä asia vain Sanaseppojen piiliksiä, joita olen muutaman ratkonut. Joistskin ratkomustani piiliksisyä vinkki on ainakin puuttunut.

        "Luulen ymmärtäväni ketä tarkoitat." Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Luulen ymmärtäväni ketä tarkoitat." Mitä tarkoitat?

        EllaJunnila on korkeushypyn Suomen mestari. Ymmärtääkseni viittasit häneen.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos haluan ensisijaisesti vinkkejä, toivon sutä kunnioitettavan.

        Jos ja kun tämän foorumin seuraajien enemmistö haluaa Tapio-Huuhaan vähentävän ainaista jankutustaan, toivon sitä kunnioitettavan.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        EllaJunnila on korkeushypyn Suomen mestari. Ymmärtääkseni viittasit häneen.

        Luulin, että on _i_a, johon Ella ei sovi.


    • Anonyymi

      Mulla olis satunnainen ristikko-ongelma? Oletko taas valittanut moderaattoteille, kun HPn aloittamat IS ketjut häviävät foorumista?

      • Anonyymi

        Siniset, toinen leipoo, kolmannen korvapuusti ja kane lipulla.

        Sikin sokin ja ympäri ämpäri. Askelma, aselepo, alustaa, sulawesi, ihantala, sotaaikaromaanit, naturalismi, mallasauute, oboisti, psoriaasi, aaloet, toipilas, niittytiet, atamaani, lannenikama, sisilia, tratti, taonta, juohea.


      • HP on massapaljasta. Massapaljastuksista kerron. Ylipäätään minusta on törkeää paljastella, vaikka ei kysytä. Siinä helposti spoilaa toisen ratkontaa, sillä esille voi tulla ratkaisusanoja, jotka ratkoja haluaa itse ratkaista. HP on minusta vain...

        En yksittäisistä paljadtukdista valita.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        HP on massapaljasta. Massapaljastuksista kerron. Ylipäätään minusta on törkeää paljastella, vaikka ei kysytä. Siinä helposti spoilaa toisen ratkontaa, sillä esille voi tulla ratkaisusanoja, jotka ratkoja haluaa itse ratkaista. HP on minusta vain...

        En yksittäisistä paljadtukdista valita.

        Eli siis vastaus on kyllä. En viitsi edes spekuloida sillä, miksi se "toinen" käy paljastelulangassa spoilaamassa omaa ratkontaansa. Olet kyllä melkoisen säälittävä tapaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe