Ihan sekasin tämä kylän päättäjät näkyy olevan.Tuo ei todellakaan ole laillista ajattaa nyt noita ralliradan autoja kylällä.
Arvasin tuon kun alkoivat hommaa ajoharjoitteluradalle tätä toimintaa ettei se pysy siellä ,vaan leviää koko kylälle!!!!
Mikäs Ukkohalla ralli se kylällä on?
10
1157
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kamalaa 😱
- Anonyymi
Onneksi meillä on YP
- Anonyymi
Nyt minä kyllä niin mieleni pahotin, kun autot ajaa tiellä.
- Anonyymi
Parhailla on nuotiot lavalla, löpöt tankissa, koko paska seisonnassa ja ties millon viimeksi katastettu..
- Anonyymi
Ketkä kaikki päättäjistä siellä oli ajelemassa? Mulle ei tullu kutsua, oishan tuo ollu mukava verestää muistoja ralliauton ratissa.
Voi ettien että miten se häirihtee kun ei saa enää keskellä tietä seistä ja suu vaahossa juoruta toisten kanssa (turvavälit tottakai huomioiden) vaan joutuu väistämään tien laitaan kun pahat rallisetät ajelee ajoharjotteluradalle!!!!
Soita poliisit jos noin ahistaa.- Anonyymi
Sanoin että arvasin tuon rallin ajon pikkuhiljaa laajenevan koko kylän ralliksi.En tiedä missä itse olit mutta jos noita ralliin tarkoitettuja autoja siirretään paikasta paikkaan niillä ei tahalleen kaahailla vaan ajetaan oikeaoppisesti A paikasta B paikkaan.
Laki pitää olla kaikille sama.Pitää ruveta soittelen poliisille mutta täytyy soittaa välillä Maakuntarajojen ulkopuolelle kun näkyy olevan poliisissa kyläralli ystäviä joukossa.Muutama tolkku poliisi on mutta sitte näitä kaveri poliiseja kun mahtuu näköjään porukkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin että arvasin tuon rallin ajon pikkuhiljaa laajenevan koko kylän ralliksi.En tiedä missä itse olit mutta jos noita ralliin tarkoitettuja autoja siirretään paikasta paikkaan niillä ei tahalleen kaahailla vaan ajetaan oikeaoppisesti A paikasta B paikkaan.
Laki pitää olla kaikille sama.Pitää ruveta soittelen poliisille mutta täytyy soittaa välillä Maakuntarajojen ulkopuolelle kun näkyy olevan poliisissa kyläralli ystäviä joukossa.Muutama tolkku poliisi on mutta sitte näitä kaveri poliiseja kun mahtuu näköjään porukkaan.Olen kuullut jotta jopa jotkut autokoulun opet on näitä ketkä tykkää kaikesta mikä ei ole liikenteessä sallittua.Opetetaan oppilaita:Älä teen niinku opetan,vaan tee kuten teen minäkin siviilissä .
- Anonyymi
Hyvähän se vain on, että saadaan vähän eloa ja iloa tällekin kylälle. Ei tuota liikoja ole muutamaan vuoteen ollutkaan.
Terv. Harley-Parkinson Hyryteam- Anonyymi
Kyllä ne elämisen toiminnat pitää olla lailliset.
Mexicossa ollaan myös epätoivoon vajottu tamoudellisesti ja sen kyllä huomaa korruption ja muun laittomuuksien rehottaessa. Tämmöstäkö elämää tänne Hyrynsalmellekkin ruvetaan hankkimaan? Pahalta näyttää epätoivon tie.
Elämä ei ole synonyymi rajattomuudelle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne elämisen toiminnat pitää olla lailliset.
Mexicossa ollaan myös epätoivoon vajottu tamoudellisesti ja sen kyllä huomaa korruption ja muun laittomuuksien rehottaessa. Tämmöstäkö elämää tänne Hyrynsalmellekkin ruvetaan hankkimaan? Pahalta näyttää epätoivon tie.
Elämä ei ole synonyymi rajattomuudelle!Kovin täällä näyttää tuo laiton toiminta kukoistavan Honkatie/tuomitie rökäleporukan toimesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926