Miten olis mahdollista saada lupa softata

Dargo

Eli siis miten se olis mahdollista kun haluaisin harrastaa mutta kun Isä puoli on sitä vastaan. Ei ois erityisen kiva jäädä kiinni siitä että on AS ase ilman lupaa (Seuraavat Kaksi vuotta ulkona liikkumis kielto eikä sais koskea mihinkään mikä toimii ilmalla sähköllä tai kaasula).

19

4555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaistoon sen

mä vaistoan että sä et sitä lupaa saa, et ainakaan helpolla. sitten ehkä voit saada kun oot 18 ja asut omas kämpäs. tai sit se että et säilytä sitä pyssykkää kotona, vaan vaikka säilytät sitä kaveris luona.

• Nimetön

Itelläni oli sama tilanne. No lopulta äiti päästi sillä eholla että ite maksan. Iskä ei sitä hyväksy mutta.

• Dargo

Mä säilytinkin mut sitten se meni rikkomaan MUN aseen ja mistään ei saa asetta ilman lupaa.

• DVC
        Dargo kirjoitti:

Mä säilytinkin mut sitten se meni rikkomaan MUN aseen ja mistään ei saa asetta ilman lupaa.

Ihme fabviitosia nykymiehet ku ei aseita saa olla.
        Oman aseeni sain jo 8 v. (piekkari) ja nykyään ammun practiclia pistoolilla ja kiväärillä. Airsoftia en ole kokeillut mutta varmasti antaa taktista pelisilmää ja kasvattaa kuntoa. Koittakaa kestää.

• mut ei hätää kohta enää

mul porukat kans ei oikein anna tuota tuoda niit aseit kotia. mut onneks täs kuus täytän 18, niin se onnistuu sitten.

• Airsoft..

No.. Mul oli vähä samanlainen juttu.
        Kumpikaan vanhemmista ei halunnu, et ostan ittelleni aseen, mut sit ku sain
        halvan aseen, mä vaan sanoin et mä ostan sen,
        ja sit mä ostin sen kaverilta ja toin kotiin, nii
        ei ne sit enää sanonu mitää.
        Kannattaa viäl yrittää. Älä luovuta.

• Nimetön1194

Sama juttu mulla osta vaan ase ja piilottele sitä

• T.R

Voisit vaikka kertoa niille harrastuksesta enemmälti ei se ole ainoastaan toisten silmien puhkomista (ja vahinkojen varalta käytetään maskeja) se on liikuntaa siinä missä futiskin.

Niitä varmaan huolettaa lajin 'vaarallisuus' sanot vain ostavasi maskin joka suojaa sinua ja jota lupaat käyttää

• aika usein

aika usein vanhemmat ovat niin vanhanaikaisia etteivät ymmärrä nykynuorison uusia lajeja ja pelejä. vanhemmille täytyy selittää, ja ne ymmärtää sitten vähän paremmin jos ne ymmärtää. ne luulee että airsoft on oikeasti vaarallista. airsoft ei ole oikeasti vaarallista jos käytetään suojia. silmät on kaiketi ne kaikkein pahimmat jotka täytyy suojata. sen kun saa taottua vanhemmille, että muuta vaaraa kyseisestä lajista ei ole.

• airsoft
        aika usein kirjoitti:

aika usein vanhemmat ovat niin vanhanaikaisia etteivät ymmärrä nykynuorison uusia lajeja ja pelejä. vanhemmille täytyy selittää, ja ne ymmärtää sitten vähän paremmin jos ne ymmärtää. ne luulee että airsoft on oikeasti vaarallista. airsoft ei ole oikeasti vaarallista jos käytetään suojia. silmät on kaiketi ne kaikkein pahimmat jotka täytyy suojata. sen kun saa taottua vanhemmille, että muuta vaaraa kyseisestä lajista ei ole.

Ole kuin splattista realistisemman näköisinä aseina ja realistisempana toiminta vähemmällä kivulla yleensä. Tässä on puolustuspuhe, joka toivottavasti valottaa vanhempienne kantaa http://www.varusteleka.fi/artikkelit/index.php?nayta=puolustuspuhe

• Nibu90
        airsoft kirjoitti:

Ole kuin splattista realistisemman näköisinä aseina ja realistisempana toiminta vähemmällä kivulla yleensä. Tässä on puolustuspuhe, joka toivottavasti valottaa vanhempienne kantaa http://www.varusteleka.fi/artikkelit/index.php?nayta=puolustuspuhe

Sa heti luvan kun kysyin ja lupas ostaa aseen jos maksan puolet. Harmiko jollain on tollanen tilanne.

• MATIAS 11V.
        Nibu90 kirjoitti:

Sa heti luvan kun kysyin ja lupas ostaa aseen jos maksan puolet. Harmiko jollain on tollanen tilanne.

mä en ees kysynyt mitää lupaa vaan en ees tiiä saanko softaa.ostin aseen,en kertonu mitään ja se huomas sen eikä sanonu ku et haha!

• AIRSOFTER06

• sielunveli ;)

ikävä havaita muita ihmisiä samassa jamassa.... nämä keinot voisivat toimia :
      1. Sano että airsoft ei ole sotaa, vaan harrastus ja suojavarusteilla turvallinen
      2. Sano että isäpuolesikin on todennäköisesti "leikkinyt sotaa"
      3. Sano että, Armeijassa aikuiset miehet leikkivät sotaa räkäpää-rynkyillä

siinä neuvoja :)

• nappe

pitää vaan jaksaa ruinata ja ruinata vielä lisää niin mä tein ja lopulta sain sen ihmeen luvan.

• -Rollaattori-
      • -Rollaattori-

Sori vaan. En huomannut, että joku muukin oli laittanut tuon linkin tänne.

• Paper Gun

Määki sain ostaa aseen heti ku mä kysyin ja mul on nyt 27 airsoft asetta.

• airsoft-santtu

minä sain heti luvan kun lion 9v koska isoveljeinikin softasi
      voin sanoa yhden hyvän keinon jänkytä sitä samaa asiaa niin pitkään kunne isäpuolesi toipuu tai sanot isäpuolellesi että misä ostan omalla rahalla

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2326
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe