Miten olis mahdollista saada lupa softata

Dargo

Eli siis miten se olis mahdollista kun haluaisin harrastaa mutta kun Isä puoli on sitä vastaan. Ei ois erityisen kiva jäädä kiinni siitä että on AS ase ilman lupaa (Seuraavat Kaksi vuotta ulkona liikkumis kielto eikä sais koskea mihinkään mikä toimii ilmalla sähköllä tai kaasula).

19

4487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaistoon sen

      mä vaistoan että sä et sitä lupaa saa, et ainakaan helpolla. sitten ehkä voit saada kun oot 18 ja asut omas kämpäs. tai sit se että et säilytä sitä pyssykkää kotona, vaan vaikka säilytät sitä kaveris luona.

      • Nimetön

        Itelläni oli sama tilanne. No lopulta äiti päästi sillä eholla että ite maksan. Iskä ei sitä hyväksy mutta.


      • Dargo

        Mä säilytinkin mut sitten se meni rikkomaan MUN aseen ja mistään ei saa asetta ilman lupaa.


      • DVC
        Dargo kirjoitti:

        Mä säilytinkin mut sitten se meni rikkomaan MUN aseen ja mistään ei saa asetta ilman lupaa.

        Ihme fabviitosia nykymiehet ku ei aseita saa olla.
        Oman aseeni sain jo 8 v. (piekkari) ja nykyään ammun practiclia pistoolilla ja kiväärillä. Airsoftia en ole kokeillut mutta varmasti antaa taktista pelisilmää ja kasvattaa kuntoa. Koittakaa kestää.


    • mut ei hätää kohta enää

      mul porukat kans ei oikein anna tuota tuoda niit aseit kotia. mut onneks täs kuus täytän 18, niin se onnistuu sitten.

      • Airsoft..

        No.. Mul oli vähä samanlainen juttu.
        Kumpikaan vanhemmista ei halunnu, et ostan ittelleni aseen, mut sit ku sain
        halvan aseen, mä vaan sanoin et mä ostan sen,
        ja sit mä ostin sen kaverilta ja toin kotiin, nii
        ei ne sit enää sanonu mitää.
        Kannattaa viäl yrittää. Älä luovuta.


      • Nimetön1194

        Sama juttu mulla osta vaan ase ja piilottele sitä


    • T.R

      Voisit vaikka kertoa niille harrastuksesta enemmälti ei se ole ainoastaan toisten silmien puhkomista (ja vahinkojen varalta käytetään maskeja) se on liikuntaa siinä missä futiskin.

      Niitä varmaan huolettaa lajin 'vaarallisuus' sanot vain ostavasi maskin joka suojaa sinua ja jota lupaat käyttää

      • aika usein

        aika usein vanhemmat ovat niin vanhanaikaisia etteivät ymmärrä nykynuorison uusia lajeja ja pelejä. vanhemmille täytyy selittää, ja ne ymmärtää sitten vähän paremmin jos ne ymmärtää. ne luulee että airsoft on oikeasti vaarallista. airsoft ei ole oikeasti vaarallista jos käytetään suojia. silmät on kaiketi ne kaikkein pahimmat jotka täytyy suojata. sen kun saa taottua vanhemmille, että muuta vaaraa kyseisestä lajista ei ole.


      • airsoft
        aika usein kirjoitti:

        aika usein vanhemmat ovat niin vanhanaikaisia etteivät ymmärrä nykynuorison uusia lajeja ja pelejä. vanhemmille täytyy selittää, ja ne ymmärtää sitten vähän paremmin jos ne ymmärtää. ne luulee että airsoft on oikeasti vaarallista. airsoft ei ole oikeasti vaarallista jos käytetään suojia. silmät on kaiketi ne kaikkein pahimmat jotka täytyy suojata. sen kun saa taottua vanhemmille, että muuta vaaraa kyseisestä lajista ei ole.

        Ole kuin splattista realistisemman näköisinä aseina ja realistisempana toiminta vähemmällä kivulla yleensä. Tässä on puolustuspuhe, joka toivottavasti valottaa vanhempienne kantaa http://www.varusteleka.fi/artikkelit/index.php?nayta=puolustuspuhe


      • Nibu90
        airsoft kirjoitti:

        Ole kuin splattista realistisemman näköisinä aseina ja realistisempana toiminta vähemmällä kivulla yleensä. Tässä on puolustuspuhe, joka toivottavasti valottaa vanhempienne kantaa http://www.varusteleka.fi/artikkelit/index.php?nayta=puolustuspuhe

        Sa heti luvan kun kysyin ja lupas ostaa aseen jos maksan puolet. Harmiko jollain on tollanen tilanne.


      • MATIAS 11V.
        Nibu90 kirjoitti:

        Sa heti luvan kun kysyin ja lupas ostaa aseen jos maksan puolet. Harmiko jollain on tollanen tilanne.

        mä en ees kysynyt mitää lupaa vaan en ees tiiä saanko softaa.ostin aseen,en kertonu mitään ja se huomas sen eikä sanonu ku et haha!


      • AIRSOFTER06

    • sielunveli ;)

      ikävä havaita muita ihmisiä samassa jamassa.... nämä keinot voisivat toimia :
      1. Sano että airsoft ei ole sotaa, vaan harrastus ja suojavarusteilla turvallinen
      2. Sano että isäpuolesikin on todennäköisesti "leikkinyt sotaa"
      3. Sano että, Armeijassa aikuiset miehet leikkivät sotaa räkäpää-rynkyillä

      siinä neuvoja :)

    • nappe

      pitää vaan jaksaa ruinata ja ruinata vielä lisää niin mä tein ja lopulta sain sen ihmeen luvan.

    • -Rollaattori-
      • -Rollaattori-

        Sori vaan. En huomannut, että joku muukin oli laittanut tuon linkin tänne.


      • Paper Gun

        Määki sain ostaa aseen heti ku mä kysyin ja mul on nyt 27 airsoft asetta.


    • airsoft-santtu

      minä sain heti luvan kun lion 9v koska isoveljeinikin softasi
      voin sanoa yhden hyvän keinon jänkytä sitä samaa asiaa niin pitkään kunne isäpuolesi toipuu tai sanot isäpuolellesi että misä ostan omalla rahalla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe