Hei transihmisille

Anonyymi

Olen siis syntyjäni nainen ja nostan teille hattua että olette sellaisia kun haluatte olla :-) Kunpa saisi sellaisen rohkeuden mitä teillä on. Olkaa itsestänne ylpeitä ja muistakaa hyvä pohjustus siinä meikissä ;) T. Freelancer meikkaaja

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

P.s.. Olen xl kokoa ja yrittänyt kaupoista hoikentavaa(vatsa piiloon) korsettia sukkanauhoilla..eikös mitään, kaikki on sarjassa "L" (hoikat sääret luojan kiitos annettu joten stay up sukat menevät)jne. Ärsyttää. En ole ikinä korsettia omistanut mutta upean näköisiä...josko saisi uutta eloa mieheenkin;-)
      Mutta ei tahdo löytyä. Olisiko joku nettikauppa tmv. josta voisi ostaa? Rinnat ovat 95 E. Kiitos jos joku opastaa!

• Anonyymi

No ei kaikki transihmiset käytä meikkiä. Pakko mainita :D

• Anonyymi

Hei.
      Kaunis kiitos positiivisesta kirjoituksesta. Itse elän jo naisena 90% ajastani ja lisäneuvot/osaavan ihmisen meikki aina kiinnostaa. Missä päin teette meikkauksia? Itse olen muutaman kerran käyttänyt meikkauksessa ammattilaisia, hinnat vain hirvittävät, varsinkin kuuluisien meikkaajien.
      Enkä tietenkään hae mitään ilmaista, mutta "freelancer-meikkaaja" voisi tarkoittaa hieman edullisempaa meikkiä
      Terv: Tiia

• Anonyymi

Saako muuten udella minkälaisia hintoja olet maksanut ja oliko kyseessä arki/juhla-meikki ja oliko siinä kasvojen putsaus ym. ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      147
      6774
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5883
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4529
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      100
      4456
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      159
      4263
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1650
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1536
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1359
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      30
      1345
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      42
      1122
    Aihe