Pojat! Kiihotutteks te jos näette hyvännäköisen pojan?

Anonyymi

Oon siis itseni heteroksi mieltävä 9lk poika ja oon yhteen tyttöön ihastunut, mutta silti kiihotun myös koulun pojista ja ajattelen niitä runkatessani😳 olenko ainut tällainen vai onko tää ihan normaalia?

10

834

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin normaalia

    • Anonyymi

      Ei kukaan ole 100% hetero tai 100% homo. Ne jotka väittää olevansa heteroita 100% ovat todennäköisesti homoja jotka yrittää KAIKIN keinoin vaikuttaa heteroilta koska se nyt on ainakin vielä se ns normi josta varsinkaan ala ja yläkouluaikana ei oikein kukaan halua poiketa. Minä itse olen 17v homo ja täysin ulkona kaapista mitään ulostuloa ei edes tarvittu koska se oli ilmeisesti niin ilmiselvää, mutta siitä huolimatta koulun diskojen jälkeen ysillä päädyin sänkyyn entisen luokkakaverin kanssa joka on tyttö ja jopa nautin siitä ja pari kertaa uusittiinkin ja ihan selvin päin et alkoholilla ei ollut osuutta sit näihin pariin kertaan.

      • Anonyymi

        Toi oli harvinaisen fiksu kirjoitus tällä palstalla!


    • Anonyymi

      Mun uniin tulee poikia. Oon jo yläasteella, mutten oo koskaan seurustellu.

    • Anonyymi

      Mul on ihan sama homma. Oon ite kasilla.

    • Anonyymi

      Onhan jotkut biseksuaaleja, mutta vielä ysiluokalla on ihan tavallista, että heteropoika kiihottuu pojista ja vertailee itseään toisiin. Monet harrastaa siihen aikaan yhteisrunkkausta ym, mitä sitten vähän vanhempana ei heterot enää tee.

    • Juurikin näin

    • Anonyymi

      Joskus ku kasilla odoteltiin aulaan pitkillä penkeillä liikkaopee ja kaikil oli ohuet housut nii mul alko hiukan seistä ku kattelin ja hetken päästä myös vastakkaisen penkin pojilla alko muutamalla seisoo tai pari sillee ehkä puolstondis ja pari sellanen jäykempi :) noloa se oli mut myös kiihottavaa varsinkin kun seuraavalla liikuntatunnilla sai nähä ne samat kalut paljaina koulun suihkussa :D

      • Anonyymi

        Ja siis itsekin oon hetero et kai se kuuluu tuohon yläaste aikaan et vähän "etsii" sitä seksuaalisuutta ja voi kiihottua melki mistä vaan ku ei oo vielä "asettunut"🤔 nytten olen 18vuotias ja täytyy myöntää et yhä myös pojat kiinnostaa mut eniten tytöt ja mul o tyttöystäväkin❤️


    • Anonyymi

      Ota pervo setämies lääkkeet, muista laittaa varmuuslukko ennen kuin hoitaja tulee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe