Pojat! Kiihotutteks te jos näette hyvännäköisen pojan?

Anonyymi

Oon siis itseni heteroksi mieltävä 9lk poika ja oon yhteen tyttöön ihastunut, mutta silti kiihotun myös koulun pojista ja ajattelen niitä runkatessani😳 olenko ainut tällainen vai onko tää ihan normaalia?

10

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin normaalia

• Anonyymi

Ei kukaan ole 100% hetero tai 100% homo. Ne jotka väittää olevansa heteroita 100% ovat todennäköisesti homoja jotka yrittää KAIKIN keinoin vaikuttaa heteroilta koska se nyt on ainakin vielä se ns normi josta varsinkaan ala ja yläkouluaikana ei oikein kukaan halua poiketa. Minä itse olen 17v homo ja täysin ulkona kaapista mitään ulostuloa ei edes tarvittu koska se oli ilmeisesti niin ilmiselvää, mutta siitä huolimatta koulun diskojen jälkeen ysillä päädyin sänkyyn entisen luokkakaverin kanssa joka on tyttö ja jopa nautin siitä ja pari kertaa uusittiinkin ja ihan selvin päin et alkoholilla ei ollut osuutta sit näihin pariin kertaan.

• Anonyymi

Toi oli harvinaisen fiksu kirjoitus tällä palstalla!

• Anonyymi

Mun uniin tulee poikia. Oon jo yläasteella, mutten oo koskaan seurustellu.

• Anonyymi

Mul on ihan sama homma. Oon ite kasilla.

• Anonyymi

Onhan jotkut biseksuaaleja, mutta vielä ysiluokalla on ihan tavallista, että heteropoika kiihottuu pojista ja vertailee itseään toisiin. Monet harrastaa siihen aikaan yhteisrunkkausta ym, mitä sitten vähän vanhempana ei heterot enää tee.

• Juurikin näin

• Anonyymi

Joskus ku kasilla odoteltiin aulaan pitkillä penkeillä liikkaopee ja kaikil oli ohuet housut nii mul alko hiukan seistä ku kattelin ja hetken päästä myös vastakkaisen penkin pojilla alko muutamalla seisoo tai pari sillee ehkä puolstondis ja pari sellanen jäykempi :) noloa se oli mut myös kiihottavaa varsinkin kun seuraavalla liikuntatunnilla sai nähä ne samat kalut paljaina koulun suihkussa :D

• Anonyymi

Ja siis itsekin oon hetero et kai se kuuluu tuohon yläaste aikaan et vähän "etsii" sitä seksuaalisuutta ja voi kiihottua melki mistä vaan ku ei oo vielä "asettunut"🤔 nytten olen 18vuotias ja täytyy myöntää et yhä myös pojat kiinnostaa mut eniten tytöt ja mul o tyttöystäväkin❤️

• Anonyymi

Ota pervo setämies lääkkeet, muista laittaa varmuuslukko ennen kuin hoitaja tulee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7274
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3143
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2370
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      26
      1932
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1908
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1602
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1569
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52