Niitä ilmestyi heti kun tulin taloon. Heti huomasin että ovat aika outoja. Ihme ettei äiti ole niitä nähnyt.
Usein vanhempi ei myönnä mitään että omilla lapsilla on ongelmia.
Niit on aika paljon. Omillani ei ole koskaan ollut, joten huomasin heti miehen lasten ongelmat. Onneksi sentään ei ole mun asia niitä korjata, vaan yritän tukea heidän äitiään ja antaa ohjeita. Se on mun tehtävä, vaikka palaute on mitä on, liekö ongelmia hänellä itselläänkin.
Ei van ota vastaan vaan haukkuu mua häiriköksi, vaikka häiköitä on hänellä talo pullollaan. Outoa on sekin.
Sanoin miehelle että olisi varmaan koulupsykologin asia, niin hän hermostui. Outoa. Ei myönnä. Aattelin sitten itse soittaa kouluun ja kertoa mitä tehdään. En tiiä onko hyvä idea jos mies hermostuu, niin multa lähtee asunto ja elintasoni laskee. Onko vaan annettava ongelmien kasaantua. Onneksi omat on reippaita ja fiksuja, niin ei ole montaa.
Miehen lasten ongelmat
7
103
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoiselta nartulta vaikutat jos totta sepustus.
Mitäs tunkeuduit toisten reviirille. - Anonyymi
Usein äiti-puolet ei tunusta vihaavat miehen lapsia.Sama koske parisude,avo-liitot.Miehen lapset siis, exsien synnyttämät kun on muitutus rakauden rakastelun hedelmät! Mustasukaisus siitä tulee aina kun lapset on isällä.Naisen perisynti kateus,kauna ex-naisista. Näähdään vain paha lapsista jotka eivät omia.
- Anonyymi
Naiseni lasten ongelmat , niitä ilmestyi heti kun ne tuli taloon. Heti huomasin että ovat aika outoja. Ihme ettei isä ole niitä nähnyt.
Usein vanhempi ei myönnä mitään että omilla lapsilla on ongelmia.
Niit on aika paljon. Omillani On joskus ollut, joten huomasin heti naisen lasten ongelmat. Onneksi sentään ei ole mun asia niitä korjata, vaan yritän tukea heidän äitiään ja antaa ohjeita. Se on mun tehtävä, vaikka palaute on mitä on, liekö ongelmia hänellä itselläänkin.
Ei van ota vastaan vaan haukkuu mua häiriköksi, vaikka häiriöitä on hänellä talo pullollaan. Outoa on sekin.
Sanoin naiselle , että olisi varmaan koulupsykologin asia, niin hän hermostui. Outoa. Ei myönnä. Aattelin sitten itse soittaa kouluun ja kertoa mitä tehdään. En tiiä onko hyvä idea jos nais hermostuu, niin multa lähtee muija ja elintasoni nousee Onko vaan annettava ongelmien kasaantua. Onneksi omat on reippaita ja fiksuja. - Anonyymi
Sutturat kun rikkoo ja sitten kuvittelee että kaikki muukin tulee kun vaan vaatii. Työttömyydessä on kiva olla kun mies maksaa kaiken, itsensä kipeeksi exän ja nyt uuden sutturan elämän, ja sitten sutura sanoo että kun mies on niin onnellinen!!!!
- Anonyymi
Häntäheikit rikko myös ja vievät naisen rahat ja elämän, häntähessu imee naisen kuiviin ja sitten jättää ja rikkoo seuraavan perheen.
- Anonyymi
Lopeta se sutturoiminen niin ongelma poistuu, ja olet onnellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423