Nopeaa tässä kunnassa.
Ellen Soitin puhelinvastaajaan, ja tänään sain ajan.
Pfizer in.
Kahdeksan päivää pitää olla varovainen.
Miten muilla rokotukset?
Kollas koronapiikki
9
250
Vastaukset
- Anonyymi
Sain kolmannen noin viikko sitten. Tilasin sen netin kautta, ajantilauksesta piikitykseen meni joulupyhien takia noin kaksi viikkoa. Odotushuone oli tyhjä ja itse piikityksessä ei mennyt kuin muutama minuutti.
En ole vielä tulostanut uutta rokotetodistusta, enkä myöskään ladannut sitä puhelimeeni. Tuo kahden rokotuksen todistus on vielä voimassa maaliskuun loppuun saakka.- Anonyymi
Mina pyysin rokotustodistuksen samalla ja sain sen.
Otin siitä pari kopiota.
Sen saa pyytämällä.
Pidän todistusta lompakossa.
Ei tartte kaivella kännyä esille kun näyttää.
- Anonyymi
Otin rokotustodistuksen kahtena kappaleena omakannasta tulostamalla, p_rsettä kotisohvalta nostamatta.
- Anonyymi
Sain sen siinä samalla tiskiltä, poistuessani vastaanotolta.
Eikä tarvinnut mennä muille sivustoille, paperikin säästyi.
Kolmas rokotus antaa 88 % suojan.
- Anonyymi
Eihän meijän kunnassa
:-(- Anonyymi
Mitä kummaa ne horisee täällä?
Kun kävin hakemassa kolmannen piikin, niin lähtiessäni vastaanotolta pyysin tiskiltä samalla todistuksen, ja sain heti käteen.
Helppoa kuin mikä!
https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/ilskan-efter-de-langa--vantetiderna-orimligt/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kummaa ne horisee täällä?
Kun kävin hakemassa kolmannen piikin, niin lähtiessäni vastaanotolta pyysin tiskiltä samalla todistuksen, ja sain heti käteen.
Helppoa kuin mikä!
https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/ilskan-efter-de-langa--vantetiderna-orimligt/Hoitaja joka antoi kolmannen piikin sanoi että siinä menisi paripäivää kun rokotustodistus olisi päivitetty. En ole vielä ladannut sitä, kun ei ole ollut tarvetta. Ei mistään tiskiltä edes ehdotettu haettavaksi.
Taitaa käytäntö olla eri riippuen mihin landstingiin sitä kuuluu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitaja joka antoi kolmannen piikin sanoi että siinä menisi paripäivää kun rokotustodistus olisi päivitetty. En ole vielä ladannut sitä, kun ei ole ollut tarvetta. Ei mistään tiskiltä edes ehdotettu haettavaksi.
Taitaa käytäntö olla eri riippuen mihin landstingiin sitä kuuluu.Ei ne ehdottaneet.
Itse kysyin ja pyysin.
Meni siitä suoraan koneelle, otti kopion ja antoi minulle.
En pyytänyt mitään ladattavaa, vaan ihan selvän paperin.
- Anonyymi
Nyt on Ruotsissa kiire piikittää kolmannella rokotuksella kun uudet tuulet alkaneet puhallella koronan suhteen ( kohta ei pandemia enää ole hengenvaarallinen viirustauti virallisesti).
Nyt kolmannen rokotuksen voi ottaa jo kolmekuukautta toisen rokotuksen jälkeen.
Kolmatta rokotusta suositellaan 18 vuotiaille ja vanhemmille. Nuorempien ei tarvitse sitä ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297