Te joilla ei ole mitään oikeaa sanottavaa osatte vittuilla kasvotta esim netissä. Pitkään kasvotusten tapahtuva henkilökohtaiseksi muuttuva räkätys voi tulla kalliiksi ja maksaa elämässänne liikaa!
Teille jotka puhutte aina veroista! Hakekaa nolla verokortti, niin pääsette tuskasta!
En toivota teille hyvää uutta vuotta vaan loppuelämää!
Eritapaa erilaiselle vittuilu!
4
222
Vastaukset
- Anonyymi
juurrikin niin ei ole kiva luke näitä jutuja kunn meittä haukutaan eipä kuan uskala kaupugila tula sanoman no näyttän tavaliselta imiselttä vaika ollenkin kehitys vamainen kitos kun puolustat meittä
hyvää vuota 2022 sinule - Anonyymi
Näin just ja riippumatta erilaisuuden syystä! Oikeastaan jokaisessa on jotain outoa jonkun mielestä, kun kaikki pikkunyanssit ja hetketkin huomioidaan. Ei muuta kuin kaikki vittuileen kaikille tai tämmöstä se taitaa ollaki jo. Mä oon joskus sanonut, että voihan sitä itsensä teloo niin on kivaa kun ei tartte tehdä mitää ja rahaa tulee!
lajijasuris - Anonyymi
Toivottavasti osuu omaan nilkkaasi
Tunne vammainen henkilö
Toivottavasti omena ei putoa puusta
HL toivoo- Anonyymi
Ketjun aloittaja kuittaa?
Kenen nilkkaan osuu? Senkö ihmisen jota ivataan vai ivaajan?
Eihän normaalilla älykkyydellä varustettu ihminen käy toisen päälle eikä toisaalta vittuilijalle käy mitenkään koska hän osaa pelata kortit sen verran hyvin ettei joudu julkisen häpeän kohteeksi!
Itse voisin kertoa myös siitä mitä pilkkaaminen saa aikaan, mutta annetaan olla!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487