Xbox (360?) yksinpeli, minun muistaakseni Tiki aiheinen peli joka alkaa "introlla" jossa jotain Tiki ukkeleita on jutskailemassa jossain luolassa ja kertoo pelin tarinaa seinä maalauksin. Peli muistaakseni on 2d (lukuunottamatta pelin alku introa) ja pelissä pitää pelastaa kavereita/kansalaisia jostain "vankilasta". Pelissä on hirviöitä/vartijoita ja mun muistaakseni päähenkilö sai joskus itsensä eri väriseksi joka teki eri asioita ja sai eri hirviöitä/vartijoita voitettua (sininen, punainen ja vihreä) jotka tarkoittavat (jää, laava, kasvit?) muistaakseni pelissä oli joku patsas joka antoi neuvoja pelin kulkuun kun tämän luokse pääsi. Peli oli englanniksi ja tämän takia silloin vaikea pelattava kun englantia en osannut. Harmittaa kun viimeksi kun peliä olen pelannut olen ollut aika pieni niin muistan pelistä vain muutamia kuvia ja suunnilleen pelin kulun, nimeä en millään saa mieleen. Auttakaa! Peli ollut mielessäni monta viikkoa ja monesti aamulla yritän etsiä Googlesta mutta en löydä.
Muistaako kukaan mikä peli kyseessä, en löydä itse mistään vaikka kuinka googletan.
Anonyymi
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Postit hyvä kysymyksen, ollaan perheen kanssa mietitty täysin samaa, mutta siitä huolimatta ei kukaan muista nimeä! :(
- Anonyymi
Peli löyty!! Pelin nimi "Ancients of ooga"
- Anonyymi
Parilla eurolla sais ostettua https://marketplace.xbox.com/fi-FI/Product/Ancients-of-Ooga/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841095e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471909
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2851047- 35858
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.80854Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta17723- 70684
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681- 43670
Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48666