Xbox (360?) yksinpeli, minun muistaakseni Tiki aiheinen peli joka alkaa "introlla" jossa jotain Tiki ukkeleita on jutskailemassa jossain luolassa ja kertoo pelin tarinaa seinä maalauksin. Peli muistaakseni on 2d (lukuunottamatta pelin alku introa) ja pelissä pitää pelastaa kavereita/kansalaisia jostain "vankilasta". Pelissä on hirviöitä/vartijoita ja mun muistaakseni päähenkilö sai joskus itsensä eri väriseksi joka teki eri asioita ja sai eri hirviöitä/vartijoita voitettua (sininen, punainen ja vihreä) jotka tarkoittavat (jää, laava, kasvit?) muistaakseni pelissä oli joku patsas joka antoi neuvoja pelin kulkuun kun tämän luokse pääsi. Peli oli englanniksi ja tämän takia silloin vaikea pelattava kun englantia en osannut. Harmittaa kun viimeksi kun peliä olen pelannut olen ollut aika pieni niin muistan pelistä vain muutamia kuvia ja suunnilleen pelin kulun, nimeä en millään saa mieleen. Auttakaa! Peli ollut mielessäni monta viikkoa ja monesti aamulla yritän etsiä Googlesta mutta en löydä.
Muistaako kukaan mikä peli kyseessä, en löydä itse mistään vaikka kuinka googletan.
Anonyymi
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Postit hyvä kysymyksen, ollaan perheen kanssa mietitty täysin samaa, mutta siitä huolimatta ei kukaan muista nimeä! :(
- Anonyymi
Peli löyty!! Pelin nimi "Ancients of ooga"
- Anonyymi
Parilla eurolla sais ostettua https://marketplace.xbox.com/fi-FI/Product/Ancients-of-Ooga/66acd000-77fe-1000-9115-d8025841095e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426