Oon 11v ja mulla alkoi eilen menkat. Mietin vaan että onko normaalia, kun verta ei tule siteeseen lähes ollenkaan, ehkä pieni läikkä jos sitäkään, mutta kun vessassa käydessä pyyhin niin verta on paperissa? Ja yöllä verta ei tullut siteeseen ollenkaan ja kun kävin vessassa aamulla paperissakaan ei ollut lähes ollenkaan verta. Liittyykö vaan ensimmäisiin menkkoihin vai pitäisikö olla huolissaan? Onko mulla vaan tosi niukka vuoto?
ERITTÄIN niukat menkat?
Anonyymi
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
On normaalia.Kyllä sä ehdit nauttii niistä seuraavat 40 vuotta ainakin jos ei enemmänkin.
- Anonyymi
Ei niitä menkkoja vanhoilla papoilla kuten ap:lla ilmene. Ikälaskurikin on roimasti vinossa. Olit vuonna 1950 11v. ikäinen poika.
- Anonyymi
Älä jankkaa tota samaa joka viestiin joka käsittelee kuukautisia .Et voi tietää onko kyseessä trolli vai oikeesti teini.
- Anonyymi
Ehkä ne menkat ei vielä oikein alkanu. Tää on pientä esiharjoittelua. Kyllä se siitä vielä paranee tämän vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578