taloturva sukitus

Anonyymi

Taloturvan heppu kävi kuvaamassa viemärit ja teki tarjouksen. aika suolanen hinta. onko kokemuksiä kyseisestä firmasta uudellamaalla?

24

13302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattele nimeä. "Taloturva" .
      Minua se ainakin heti epäityttäisi. Olisi eri jos se olisi sukkasukitus mutta taloturva?
      No erimieltäkin saa olla.

    • Anonyymi

      No mitäs trattaturvan kaveri sanoi? Kysyitkö, että mitä tarkoittaa moraali veks?

    • Anonyymi

      Heillä tapana pyytää ylihintaa, kannattaa ehdottomasti välttää tällaista yritystä joka laskuttaa tyhjästä. Myyntimiehet todistetusti edelleen hyvin agressiivia; tarjontaa ja lupauksia joihin ei voi luottaa. Liekö myyntimiehet kouluttamattomia kiertäjiä, joilta puuttuu moraali?!

      • Anonyymi

        hyvin kirjoitettu!


    • Anonyymi

      Tarjouksessaan kuulemma reilu alennus, olisi maksanut 18½ tonnia.
      Toinen teki huolella vähän alle kymppitonnilla.

    • Anonyymi

      Pohjolan lvi turva on nykyään Taloturva. Sukittivat viemärimme ylihintaan ja kun paljastui, että työ oli tehty ala-arvoisesti, niin eivät edes vastaa reklamaatioihin. Nyt pilalle sukitetut viemärit jouduttiin piikkaamaan pois ja uusimaan kokonaan. Suosittelen lämpimästi kyseisen yrityksen palveluita.

      • Anonyymi

        Taloturva teki kotiimme sukituksen ja hyvin tekikin. En kuvitellut koskaan tilaavani mitään yrityksen omasta aloitteesta, mutta tulipahan tämäkin nyt koettua.

        Sukitimme vuonna 1978 valmistuneen kotimme muoviset viemäriputket ennaltaehkäisevässä mielessä. Keittiön putkessa havaittiin rasvaa, mikä on kuulemma normaalia. Itse putkissa ei ollut rakenteellisesti mitään rikki, mutta heidän kuvauksista / myynnistä vastaava henkilö perusteli saneerauksen tarpeen tämmöiselle maallikollekin niin hyvin, että nähtiin kyseinen työ järkevänä.

        Olen jäänyt leskeksi mieheni poismenon vuoksi, joten Taloturvalta kysyttiin asiaankuuluvasti, että pyytäisin perikuntaan kuuluvia lapsiani paikalle, jotta voidaan katsoa viemärit yhdessä läpi kaikkien asianosaisten kanssa. Kahden timpurina työskentelevän poikanikin mielestä kartoitus ja asiantuntijuus olivat kiitettväll tasolla ja itse sukitus oli hyvä ja järkevä tapa uusia viemäröinti.

        Täältä lämpimät suosittelut Taloturvan väelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloturva teki kotiimme sukituksen ja hyvin tekikin. En kuvitellut koskaan tilaavani mitään yrityksen omasta aloitteesta, mutta tulipahan tämäkin nyt koettua.

        Sukitimme vuonna 1978 valmistuneen kotimme muoviset viemäriputket ennaltaehkäisevässä mielessä. Keittiön putkessa havaittiin rasvaa, mikä on kuulemma normaalia. Itse putkissa ei ollut rakenteellisesti mitään rikki, mutta heidän kuvauksista / myynnistä vastaava henkilö perusteli saneerauksen tarpeen tämmöiselle maallikollekin niin hyvin, että nähtiin kyseinen työ järkevänä.

        Olen jäänyt leskeksi mieheni poismenon vuoksi, joten Taloturvalta kysyttiin asiaankuuluvasti, että pyytäisin perikuntaan kuuluvia lapsiani paikalle, jotta voidaan katsoa viemärit yhdessä läpi kaikkien asianosaisten kanssa. Kahden timpurina työskentelevän poikanikin mielestä kartoitus ja asiantuntijuus olivat kiitettväll tasolla ja itse sukitus oli hyvä ja järkevä tapa uusia viemäröinti.

        Täältä lämpimät suosittelut Taloturvan väelle.

        Sukittivat siis muoviputket jotka on käytännössä ikuisia, joissa ei ollut mitään rakenteellisia ongelmia, miten oikeasti mahtoivat perustella tämän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukittivat siis muoviputket jotka on käytännössä ikuisia, joissa ei ollut mitään rakenteellisia ongelmia, miten oikeasti mahtoivat perustella tämän?

        Myös kovasti kiinnostunut perusteluista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloturva teki kotiimme sukituksen ja hyvin tekikin. En kuvitellut koskaan tilaavani mitään yrityksen omasta aloitteesta, mutta tulipahan tämäkin nyt koettua.

        Sukitimme vuonna 1978 valmistuneen kotimme muoviset viemäriputket ennaltaehkäisevässä mielessä. Keittiön putkessa havaittiin rasvaa, mikä on kuulemma normaalia. Itse putkissa ei ollut rakenteellisesti mitään rikki, mutta heidän kuvauksista / myynnistä vastaava henkilö perusteli saneerauksen tarpeen tämmöiselle maallikollekin niin hyvin, että nähtiin kyseinen työ järkevänä.

        Olen jäänyt leskeksi mieheni poismenon vuoksi, joten Taloturvalta kysyttiin asiaankuuluvasti, että pyytäisin perikuntaan kuuluvia lapsiani paikalle, jotta voidaan katsoa viemärit yhdessä läpi kaikkien asianosaisten kanssa. Kahden timpurina työskentelevän poikanikin mielestä kartoitus ja asiantuntijuus olivat kiitettväll tasolla ja itse sukitus oli hyvä ja järkevä tapa uusia viemäröinti.

        Täältä lämpimät suosittelut Taloturvan väelle.

        Juu juu ja lehmätkin lentää, koittaisit nyt edes olla jollain tasolla uskottava. Kyllä noi firmojen omat kommentit on niin läpinäkyviä, että tulee lähinnä myötähäpeä.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloturva teki kotiimme sukituksen ja hyvin tekikin. En kuvitellut koskaan tilaavani mitään yrityksen omasta aloitteesta, mutta tulipahan tämäkin nyt koettua.

        Sukitimme vuonna 1978 valmistuneen kotimme muoviset viemäriputket ennaltaehkäisevässä mielessä. Keittiön putkessa havaittiin rasvaa, mikä on kuulemma normaalia. Itse putkissa ei ollut rakenteellisesti mitään rikki, mutta heidän kuvauksista / myynnistä vastaava henkilö perusteli saneerauksen tarpeen tämmöiselle maallikollekin niin hyvin, että nähtiin kyseinen työ järkevänä.

        Olen jäänyt leskeksi mieheni poismenon vuoksi, joten Taloturvalta kysyttiin asiaankuuluvasti, että pyytäisin perikuntaan kuuluvia lapsiani paikalle, jotta voidaan katsoa viemärit yhdessä läpi kaikkien asianosaisten kanssa. Kahden timpurina työskentelevän poikanikin mielestä kartoitus ja asiantuntijuus olivat kiitettväll tasolla ja itse sukitus oli hyvä ja järkevä tapa uusia viemäröinti.

        Täältä lämpimät suosittelut Taloturvan väelle.

        Lopeta Juha-Petteri paskafirman kehuminen


    • Anonyymi

      Se firma (Taloturva) on meille tulossa ja mikään ei ole toiminut tähän mennessä. En tee kauppoja. Aluksi oli sovittu kuvausaika klo 10. Kuvaaja soittaa klo 10.20 että on lähdössä just Tampereelta ajamaan nurmijärvelle. 2 tuntia myöhässä, en ottanut kuvaajaa tänne. Eilen tuli viesti että ollaan sovittu kuvausaika huomiseksi. No, ei todellakaan olla sovittu...

    • Anonyymi

      Varokaa Taloturva-nimistä yritystä!
      Pyysin otttamaan asiakshankkijan yhteyttä vielä minuun. Ei ottanut yhteyttä, eikä sinnepäin saa oikeen muutenkaan mitään yhteyksiä. Ainut on aspa, joka vastaa mitä vastaa ja on opetettu olemaan kieli keskellä suuta, ettei paljasta liikaa.

    • Anonyymi

      Paskaa. Puhelinmyynillä painostetaan varaamaan kuvaus, kuvauksissa aina löytyy muka jotain - sitten tekevät ylihintaisen sukituksen. Kuka tahansa voi katsoa googlesta kuvantamisen ja remontin, ei siihen PUHELINMYYNTIÄ tarvita. Tällainen toiminta pitäisi kieltää kuluttajien suojaamiseksi.

    • Anonyymi

      Eikä alkeellisimpia käytöstapoja. Jos kieltäytyy tarkistuksesta, lyö luurin korvaan. Näin tänään 12.06-25 iltapäivällä.

    • Anonyymi

      Meillä kävi ja löysi rautaputkista ruostetta ,kuulemma pahoin syöpynyt. Otin seuraavana päivänä toisen kuvaajan. Ja hän löysi vain muoviputkea. Taisi olla vanhaa videota ekalla. kuvaajalla. Ei onnistunut huijaus.

    • Anonyymi

      Joo-o mitä tähän nyt sanois..on kyllä huijaus kävivät tarjoomassa ja väkisin koittivat myydä. Kauppa piti tehdä samantien, syy selvisikin myöhemmin ovat yli 50% kalliimpia kun muut alan firmat. Noh jos siitä kaupasta pitää saada koko suvulle sahat niin ei kait siinä..

    • Anonyymi

      *rahat

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä kävi Renova kuvaamassa 6 vuotta sitten (oli Kotisunt nimellä silloin) muoviputket oli niin huonossa kunnossa että ei joulua näe. Hinta oli kova ja heti nimi papereihin. Arvatkaa kirjoitinko. Hyvin pelaa vielä putket ei mitään ongelmaa

    • Anonyymi00021

      Kilpailutin sukituksen muutamalla yrityksellä kolme kävi ja yksi kuvasi hyvin röörit. Taloturvan käynnin peruutin ja ilmoitin, että kaupat on jo tehty. Sitten Taloturvan sihteerikkö ja myyjä alkoivat pommittaa ja kuulemma olisin voinut purkaakin kaupan. Myyjä yritti väkisin buukata käyntiä, mutta lopulta jouduin muutaman kieltäytymisen jälkeen sulkemaan puhelimen ja tyrkytys päättyi. Ei auttanut vaikka kerroin että rakentaminen on tuttua yli 40 vuoden ajalta.

    • Anonyymi00022

      Omalla kohdalla uskonveljet laittoivat parastaan. Naapurit jostain syystä haksahtivat tähän sukitukseen, myyntiargumentit kuulosti perus "räjähtää ihan kohta seinälle jööti". Sinänsä siis työn laatu ja suoritus oli varmaan ihan hyviä, mutta kun laskeskelin urakkahintaa auki ja kun olin itse kesälomalla kyyläämässä suorituksia, niin tuntihinnaksi päättelin noin 300-400 euroa. Naapurisovun kannalta en ole puhunut asiasta, kun tuntuivat olevan ihan tyytyväisiä. Harmittaa kyllä vähän, että miltä tahansa muulta firmalta olisi saanut varmaan murto-osan hinnalla saman asian.

      No sitten alkoi tapahtua kummia, ensin myyjät laputtivat postilaatikkoa ja kävivät kyselemässä ovenraosta milloin teidän viemärit räjähtää seinille. En innostunut, niin kaivoivat ilmeisesti nimen perusteella työpaikkatiedot ja puhelua alkoi tulla työpuhelimeen iltaisin eli tiesin ne estää suoriltaan ja numeropalvelu osasi sen etukäteen kertoa. Sitkeitä sissejä, joka kerta eri numerosta. Kerran sitten päivällä vastasin, kun luulin oikeaksi työasiaksi, niin sieltä noin parikymppinen bookkari etsiskeli minun työnumerosta talon omistajaa tuttavallisesti edellisen omistajan etunimellä.

    • Anonyymi00023

      Lestadiolaisten huijarifirma. Perustettu entisen pohjolan lvi-turvan raunioille. Varokaa näitä kulkukauppiaita

    • Anonyymi00025

      Järkyttävää pakkomyyntiä ja käytöstä tältä firmalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe