Mikä mättää

Anonyymi

Mikä mättää kun ei aurakalusto liiku ! Onko rahat loppu RTK:lta vai kunnalta kun kaikki pihat on auraamatta ! Ei kulje mummo lumessa !

14

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä mättää kun sinä et opi kirjoittamaan! Mitäs aurauskalusto sinulle kuuluu - muuten?

      • Anonyymi

        Sattuupa kuulumaan pösilö !


    • Anonyymi

      Mitä väliä pihoilla ja kulkuväylillä on?? Kunhan Ohrasaaren latu ja Majutveden luistinrata on tampattu ja aurattu.
      Onneksi Peltolan Oskarin hoidossa olevat väylät on hyvin hoidettu.

    • Anonyymi

      Mitä siinä itkeä ruikutat, ota kola käteen ja kolaa itse pihas ja polkus niin me täällä sivummalla tehdään.

      • Anonyymi

        Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !

        Sinä PA-tukijuntti et ole tehnyt mitään sopimuksia. Turhaan komentelet. Ota luuta käteen ja putsaa se huusin polku lumesta.


    • Anonyymi

      Mikä mättää ettei aurakalusto liiku ? Siellä on satanut lunta !

    • Kyllä on Peltolan Oskari hoitanut aurauksen hyvin. ISO KIITOS Oskarille.
      T. Oksasen hoidossa olevia väyliä ei ole aurattu.

      • Anonyymi

        Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.

        Olisiko aika soittaa Heikille niin alkaisi auraukset hoitumaan !


    • Anonyymi

      Mikä on mopotilanne Sysmässsä nyt? Oletko ehtinyt kyyläämään yhtään? Mopot tarvitsevat myös kunnon väyliä. Entä järven jää? Leppäkorven talot? Koiranpaskojen tilanne?

      • Anonyymi

        Mopoista en itse välitä epämukavia laitteita talvella liikkumiseen.
        Aina pitää jotakin asiaa vähän tarkkailla jotta tietää mistä seuraavaksi olet kiinostunut.
        Järvessä on mahdollisesti vielä jääpeite liian heikko koska liikkujia niin vähän.
        Mitähän aluetta Leppäkorvesta mahdollisesti haluaisit itse asuttaa.
        Vinkkinä noihin koiranpaskoihin. Miltei kaikki näkyvissä olevat ovat jäässä siis voit turvallisesti ne kerätä tuhrimatta itseäsi pahoin.


    • Anonyymi

      Kyllä se on lapiomies, joka mättää.

      • Anonyymi

        Aina kun näkee sen lapiomiehen kylillä kulkevan sen kola on hinauksessa.
        Vai oliko mahdollisesti kyse jostakin muusta lapiomiehestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe