Mikä mättää

Anonyymi

Mikä mättää kun ei aurakalusto liiku ! Onko rahat loppu RTK:lta vai kunnalta kun kaikki pihat on auraamatta ! Ei kulje mummo lumessa !

14

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä mättää kun sinä et opi kirjoittamaan! Mitäs aurauskalusto sinulle kuuluu - muuten?

• Anonyymi

Sattuupa kuulumaan pösilö !

• Anonyymi

Mitä väliä pihoilla ja kulkuväylillä on?? Kunhan Ohrasaaren latu ja Majutveden luistinrata on tampattu ja aurattu.
      Onneksi Peltolan Oskarin hoidossa olevat väylät on hyvin hoidettu.

• Anonyymi

Mitä siinä itkeä ruikutat, ota kola käteen ja kolaa itse pihas ja polkus niin me täällä sivummalla tehdään.

• Anonyymi

Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !

Sinä PA-tukijuntti et ole tehnyt mitään sopimuksia. Turhaan komentelet. Ota luuta käteen ja putsaa se huusin polku lumesta.

• Anonyymi

Mikä mättää ettei aurakalusto liiku ? Siellä on satanut lunta !

• Kyllä on Peltolan Oskari hoitanut aurauksen hyvin. ISO KIITOS Oskarille.
      T. Oksasen hoidossa olevia väyliä ei ole aurattu.

• Anonyymi

Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.

Olisiko aika soittaa Heikille niin alkaisi auraukset hoitumaan !

• Anonyymi

Mikä on mopotilanne Sysmässsä nyt? Oletko ehtinyt kyyläämään yhtään? Mopot tarvitsevat myös kunnon väyliä. Entä järven jää? Leppäkorven talot? Koiranpaskojen tilanne?

• Anonyymi

Mopoista en itse välitä epämukavia laitteita talvella liikkumiseen.
        Aina pitää jotakin asiaa vähän tarkkailla jotta tietää mistä seuraavaksi olet kiinostunut.
        Järvessä on mahdollisesti vielä jääpeite liian heikko koska liikkujia niin vähän.
        Mitähän aluetta Leppäkorvesta mahdollisesti haluaisit itse asuttaa.
        Vinkkinä noihin koiranpaskoihin. Miltei kaikki näkyvissä olevat ovat jäässä siis voit turvallisesti ne kerätä tuhrimatta itseäsi pahoin.

• Anonyymi

Kyllä se on lapiomies, joka mättää.

• Anonyymi

Aina kun näkee sen lapiomiehen kylillä kulkevan sen kola on hinauksessa.
        Vai oliko mahdollisesti kyse jostakin muusta lapiomiehestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      75
      5890
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      275
      4760
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2588
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2503
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1542
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1420
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1357
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1316
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1264
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1211
    Aihe