Mikä mättää

Anonyymi

Mikä mättää kun ei aurakalusto liiku ! Onko rahat loppu RTK:lta vai kunnalta kun kaikki pihat on auraamatta ! Ei kulje mummo lumessa !

14

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä mättää kun sinä et opi kirjoittamaan! Mitäs aurauskalusto sinulle kuuluu - muuten?

      • Anonyymi

        Sattuupa kuulumaan pösilö !


    • Anonyymi

      Mitä väliä pihoilla ja kulkuväylillä on?? Kunhan Ohrasaaren latu ja Majutveden luistinrata on tampattu ja aurattu.
      Onneksi Peltolan Oskarin hoidossa olevat väylät on hyvin hoidettu.

    • Anonyymi

      Mitä siinä itkeä ruikutat, ota kola käteen ja kolaa itse pihas ja polkus niin me täällä sivummalla tehdään.

      • Anonyymi

        Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tehty auraus sopimus kyseisen firman kanssa niin en itse silloin ota kolaa käteen !

        Sinä PA-tukijuntti et ole tehnyt mitään sopimuksia. Turhaan komentelet. Ota luuta käteen ja putsaa se huusin polku lumesta.


    • Anonyymi

      Mikä mättää ettei aurakalusto liiku ? Siellä on satanut lunta !

    • Kyllä on Peltolan Oskari hoitanut aurauksen hyvin. ISO KIITOS Oskarille.
      T. Oksasen hoidossa olevia väyliä ei ole aurattu.

      • Anonyymi

        Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö vielä lisää auraustyötä tekevien nimiä jotta voisin itsellenikin kysellä auraajaa.
        Nämä molemmat taitavat olla jo työllistettyjä riittävästi.

        Olisiko aika soittaa Heikille niin alkaisi auraukset hoitumaan !


    • Anonyymi

      Mikä on mopotilanne Sysmässsä nyt? Oletko ehtinyt kyyläämään yhtään? Mopot tarvitsevat myös kunnon väyliä. Entä järven jää? Leppäkorven talot? Koiranpaskojen tilanne?

      • Anonyymi

        Mopoista en itse välitä epämukavia laitteita talvella liikkumiseen.
        Aina pitää jotakin asiaa vähän tarkkailla jotta tietää mistä seuraavaksi olet kiinostunut.
        Järvessä on mahdollisesti vielä jääpeite liian heikko koska liikkujia niin vähän.
        Mitähän aluetta Leppäkorvesta mahdollisesti haluaisit itse asuttaa.
        Vinkkinä noihin koiranpaskoihin. Miltei kaikki näkyvissä olevat ovat jäässä siis voit turvallisesti ne kerätä tuhrimatta itseäsi pahoin.


    • Anonyymi

      Kyllä se on lapiomies, joka mättää.

      • Anonyymi

        Aina kun näkee sen lapiomiehen kylillä kulkevan sen kola on hinauksessa.
        Vai oliko mahdollisesti kyse jostakin muusta lapiomiehestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1004
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      844
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      642
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe