Lastensuojelu kilpailee viranomaisten kanssa

Lastensuojelu kilpailee arvovallasta ja pyrkii syrjäyttämään oikeuden, lastenlääkärin ja psykologin. Lastensuojelu käyttää aseena pysyviä asiakirjamerkintöjä. Väärät kirjaukset vaikuttavat pysyvästi oikeuden, lastenlääkärin ja psykologin kiellon jälkeen. Siksi apulaisoikeuskansleri Mikko Puumalainen sanoo Iltalehdessä, että "lastensuojelu ei ole oikea taho". Ja siksi terveet ja iloiset lapset viedään tekaistuilla psykologisilla ja lääketieteellisillä syillä, kun vanhempi ei tottele sosiaalityöntekijää.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2ce1cba0-a8b3-4506-a84b-1676eac7a673
"Suomi rikkoo räikeästi lakia sairaiden lasten huostaanotoilla"

12

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti uutisen sisältö ei millään tapaa tukenut aloituksen väitteitä.

      • Lastensuojelu ottaa huostaan nuoria, jotka eivät kuulu lastensuojeluun vaan psykiatriaan. Lastensuojelu kilpailee auktoriteetista psykiatrian kanssa tekemällä huostaanottoja. Uutisen sisältö tukee väitettä siitä, että lastensuojelu kilpailee auktoriteetista psykiatrian kanssa.

        Lastensuojelu ottaa huostaan nuoria, joilla ei ole alipainoa. Lastenlääkäri on todennut, että heillä ei ole alipainoa. Sosiaalityöntekijä kirjoittaa huostaanottopäätökseen, että lapsella on alipainoa. Lastensuojelu kilpailee auktoriteetista lastenlääkärin kanssa.

        Hallinto-oikeus päättää, ettei huostaanotolle ole enää tarvetta. Sosiaalityöntekijä väittää, että lapsi on tottunut sijaisperheeseen, eikä toteuta kotiutusta. Lastenlääkäri kilpailee auktoriteetista hallinto-oikeuden kanssa.

        Voin spinnata asian helpoksi sinulle. Lastensuojelu päättää aloittaa huostaanoton keksimällä tekosyyn alipainosta. Lastensuojelu ei lopeta huostaanottoa. Lastensuojelulla on yksinvaltaa.


      • ajatuksetovatilmaisia
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lastensuojelu ottaa huostaan nuoria, jotka eivät kuulu lastensuojeluun vaan psykiatriaan. Lastensuojelu kilpailee auktoriteetista psykiatrian kanssa tekemällä huostaanottoja. Uutisen sisältö tukee väitettä siitä, että lastensuojelu kilpailee auktoriteetista psykiatrian kanssa.

        Lastensuojelu ottaa huostaan nuoria, joilla ei ole alipainoa. Lastenlääkäri on todennut, että heillä ei ole alipainoa. Sosiaalityöntekijä kirjoittaa huostaanottopäätökseen, että lapsella on alipainoa. Lastensuojelu kilpailee auktoriteetista lastenlääkärin kanssa.

        Hallinto-oikeus päättää, ettei huostaanotolle ole enää tarvetta. Sosiaalityöntekijä väittää, että lapsi on tottunut sijaisperheeseen, eikä toteuta kotiutusta. Lastenlääkäri kilpailee auktoriteetista hallinto-oikeuden kanssa.

        Voin spinnata asian helpoksi sinulle. Lastensuojelu päättää aloittaa huostaanoton keksimällä tekosyyn alipainosta. Lastensuojelu ei lopeta huostaanottoa. Lastensuojelulla on yksinvaltaa.

        *Sosiaalityöntekijä kilpailee auktoriteetista hallinto-oikeuden kanssa.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Lastensuojelu ottaa huostaan nuoria, jotka eivät kuulu lastensuojeluun vaan psykiatriaan. Lastensuojelu kilpailee auktoriteetista psykiatrian kanssa tekemällä huostaanottoja. Uutisen sisältö tukee väitettä siitä, että lastensuojelu kilpailee auktoriteetista psykiatrian kanssa.

        Lastensuojelu ottaa huostaan nuoria, joilla ei ole alipainoa. Lastenlääkäri on todennut, että heillä ei ole alipainoa. Sosiaalityöntekijä kirjoittaa huostaanottopäätökseen, että lapsella on alipainoa. Lastensuojelu kilpailee auktoriteetista lastenlääkärin kanssa.

        Hallinto-oikeus päättää, ettei huostaanotolle ole enää tarvetta. Sosiaalityöntekijä väittää, että lapsi on tottunut sijaisperheeseen, eikä toteuta kotiutusta. Lastenlääkäri kilpailee auktoriteetista hallinto-oikeuden kanssa.

        Voin spinnata asian helpoksi sinulle. Lastensuojelu päättää aloittaa huostaanoton keksimällä tekosyyn alipainosta. Lastensuojelu ei lopeta huostaanottoa. Lastensuojelulla on yksinvaltaa.

        Tee jotakin! Tänne kirjoittelen ei auta mitään eikä ketään. Korkeintaan itseäsi. Kummasta välität enemmän, lapsesta vai itsestäsi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee jotakin! Tänne kirjoittelen ei auta mitään eikä ketään. Korkeintaan itseäsi. Kummasta välität enemmän, lapsesta vai itsestäsi?

        Ai siis kirjoittelu todistaa sen, että minä en välitä lapsestani?


    • Anonyymi

      Aloittaja on mielenvikainen ja päihdeongelmainen tukiloinen, jonka lapsen on parempi muualla kuin hänen luonaan.

      Psyykkisesti sairaat lapset eivät ole nauravaisia tai terveitä. Lisäksi useimpiin lasten psyykkisiin ongelmiin ovat taustalla pitkään jatkuneet ongelmat heidän kotonaan. Eli psykiatrian palveluilla on toki paljon parannettavaa, mutta yleensä niiden rinnalle tarvitaan huostaanotto, yksikään ihminen kun ei parane asumalla psyykkisen ongelman alun perin aiheuttaneessa yhteisössä.

      Aloittaja katsoo nyt vain peiliin, vain siitä näkyy huostaanoton syyllinen!!

      • Olettamuksesi on se, että minun lapsellani on psykiatrisia oireita. Et tajunnut viittausta siihen, että lastensuojelu ei ole oikea taho kun tarvitaan hoitoa. Oma esimerkkini tarkoittaa, että sosiaalilautakunta ei ole oikea taho. Tämän sanoi apulaisoikeuskansleri eduskunnasta. Ja sinä olet anonyymi kuspää


      • Chatin lukijalle: Noin sosiaalityöntekijä tekee perustelut. Ne vain tuetaan kuvitteellisella potilaan teon tulkinnalla, kuulostavat tekniseltä asiantuntijuudelta ja seisovat asiakirjassa


      • Laitan paremmaksi: Lastensuojelu vääristää psykiatriset lapset vaarallisiin vanhempiin voidakseen oikeuttaa sosiaalilautakunnan tekemän huostaanoton. Sinä vääristät viitteeni artikkeliin psykiatrisista lapsista voidaksesi sanoa, että lapsellani on psykiatrisia oireita ja olen ansainnut huostaanoton. Tahallinen vahingollisen narratiivin luominen, jotta sosiaalilautakunta voi toteuttaa huostaanoton.


      • Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

        Laitan paremmaksi: Lastensuojelu vääristää psykiatriset lapset vaarallisiin vanhempiin voidakseen oikeuttaa sosiaalilautakunnan tekemän huostaanoton. Sinä vääristät viitteeni artikkeliin psykiatrisista lapsista voidaksesi sanoa, että lapsellani on psykiatrisia oireita ja olen ansainnut huostaanoton. Tahallinen vahingollisen narratiivin luominen, jotta sosiaalilautakunta voi toteuttaa huostaanoton.

        "Laitan paremmaksi: Lastensuojelu vääristää psykiatriset lapset vaarallisiin vanhempiin voidakseen oikeuttaa sosiaalilautakunnan tekemän huostaanoton. Sinä vääristät viitteeni artikkeliin psykiatrisista lapsista voidaksesi sanoa, että lapsellani on psykiatrisia oireita ja olen ansainnut huostaanoton. Tahallinen vahingollisen narratiivin luominen, jotta sosiaalilautakunta voi toteuttaa huostaanoton."

        Yhtään lasta ei huostaanoteta ilman syytä, itse asiassa huostaanottojen määrä on liian alhainen verrattuna lasten hätään maassamme. Eli mene peilin eteen, siellä näet sen syyllisen!

        Hyvä, että lapsesi on huostaanotettu, saa sitten paremman alun elämälleen kuin kanssasi.

        Se, että osaa panna ei tarkoita, että osaisi olla hyvä vanhempi!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Laitan paremmaksi: Lastensuojelu vääristää psykiatriset lapset vaarallisiin vanhempiin voidakseen oikeuttaa sosiaalilautakunnan tekemän huostaanoton. Sinä vääristät viitteeni artikkeliin psykiatrisista lapsista voidaksesi sanoa, että lapsellani on psykiatrisia oireita ja olen ansainnut huostaanoton. Tahallinen vahingollisen narratiivin luominen, jotta sosiaalilautakunta voi toteuttaa huostaanoton."

        Yhtään lasta ei huostaanoteta ilman syytä, itse asiassa huostaanottojen määrä on liian alhainen verrattuna lasten hätään maassamme. Eli mene peilin eteen, siellä näet sen syyllisen!

        Hyvä, että lapsesi on huostaanotettu, saa sitten paremman alun elämälleen kuin kanssasi.

        Se, että osaa panna ei tarkoita, että osaisi olla hyvä vanhempi!!!!!

        Niin paitsi että sinä et tiedä mitä on tapahtunut. Olet ennakkoluuloinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Laitan paremmaksi: Lastensuojelu vääristää psykiatriset lapset vaarallisiin vanhempiin voidakseen oikeuttaa sosiaalilautakunnan tekemän huostaanoton. Sinä vääristät viitteeni artikkeliin psykiatrisista lapsista voidaksesi sanoa, että lapsellani on psykiatrisia oireita ja olen ansainnut huostaanoton. Tahallinen vahingollisen narratiivin luominen, jotta sosiaalilautakunta voi toteuttaa huostaanoton."

        Yhtään lasta ei huostaanoteta ilman syytä, itse asiassa huostaanottojen määrä on liian alhainen verrattuna lasten hätään maassamme. Eli mene peilin eteen, siellä näet sen syyllisen!

        Hyvä, että lapsesi on huostaanotettu, saa sitten paremman alun elämälleen kuin kanssasi.

        Se, että osaa panna ei tarkoita, että osaisi olla hyvä vanhempi!!!!!

        Oikeistolaisen elämän korkein päätös:

        On oikein, että kaikki niskuroijien lapset otetaan huostaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe