Se on syy miksi hän ei menesty vapaalla hiihtotavalla. Vapaalla hiihtotavalla sivupotkut vaatii vahvat jalat .
Iivolla heikot jalat
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
ja seuraavaksi kehotat kyykkäämään 500 kg hartioilla
Röötte, Spitsovi ja Mohhi, kaikki hyttysiä - Anonyymi
Yks "asiantuntija" taas liikkeellä....
- Anonyymi
Vapaan hiihto on ongelma Suomessa ja voimatekijöistä se ei ole, suoranaisesti, kiinni.
Jos ei pysty kesäaikaan ahistamaan ittiään juoksulla, pitää pyöräillä, rullahiihdon lisäksi. - Anonyymi
Spitsov tuli Alpe Cermisin loppunousun maaliin toisena ja Niskanen 12:ntena. Spitsov ei pystynyt kutistamaan Niskasen runsaan minuutin etumatkaa riittävästi, vaan kokonaiskilpailussa venäläinen jäi taakse seitsemän sekunnin erolla.
Olen ihan tyytyväinen, koska olen selkeästi huonoimmillani noilla 28-prosenttisilla jyrkillä. On pitkät ja voimattomat jalat, eikä pakarassa mitään. Joutuu vähän säästämään ja purkamaan painetta pois jaloilta ja tulemaan loivat ylävartalon voimin”, Niskanen sanoi V Sportin haastattelussa.
https://www.aamulehti.fi/urheilu/art-2000008518642.html- Anonyymi
Hoikat jalat ja olemattomat pakaralihakset ei oikein sovi luistelutyyliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882