Olen 40-50 v välillä oleva nainen, aina tiennyt tykkääväni naisista. Vaikka itse sanonkin, minua on elämäni aikana piiritetty useiden naisten taholta, mutta kaikki oikeastaan ovat olleet joko kaapissa eläviä ja sittemmin vetäytyviä, tai perheellisiä, jotka ovat halunneet seikkailua mutta ei ei mitään pidemmälle menevää konkreettista pidemmän päälle. Monet sydänsurut on käyty läpi, asun pikkukaupungissa ja tiedän että muualle olisi mentävä, liityin paikalliseen Setaankin, mutta Korona-aika rajoittaa kaikkea. Tässä vaiheessa elämää tuntuu, onko mitään muuta enää tulossakaan? Kohtalotovereita?
Tässäkö kaikki oli?
30
3285
Vastaukset
- Anonyymi
Liity Jodelin kanavalle @n❤️n40 , siellä kaikki nykyään ovat.
- Anonyymi
Ääni tälle 🤗
- Anonyymi
Miksen löydä tota kanavaa jodelista...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen löydä tota kanavaa jodelista...?
No ei kai löydykään. Eikös jodel näytä vaan sun lähistöllä olevia ihmisiä? Näin mä oon käsittänyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai löydykään. Eikös jodel näytä vaan sun lähistöllä olevia ihmisiä? Näin mä oon käsittänyt
Minkähän alueen kanava tuo sitten mahtaa olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän alueen kanava tuo sitten mahtaa olla?
Jodelissa määrittelet kotipaikkasi ja sen mukaan näkyy mitä näkyy siitä ympäriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jodelissa määrittelet kotipaikkasi ja sen mukaan näkyy mitä näkyy siitä ympäriltä.
Joo, sen tajusin mutta jäi vaan kiinnostamaan minkä alueen kanava tuo aiemmin mainittu on.
Käsittääkseni muilla alueilla voi jodelissa vierailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sen tajusin mutta jäi vaan kiinnostamaan minkä alueen kanava tuo aiemmin mainittu on.
Käsittääkseni muilla alueilla voi jodelissa vierailla.Ei se ole minkään tietyn alueen. Kaikki voivat liittyä ja näkymä tulee oman alueen mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni muilla alueilla voi jodelissa vierailla.Helsinki ja Espoo näkyy olevan hyvin edustettuna. Kävin kurkkaamassa.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Helsinki ja Espoo näkyy olevan hyvin edustettuna. Kävin kurkkaamassa.
Ai luulin et siellä näkyy vaan lähellä asuvien keskustelua.
Siellä siis pystyy vaihtamaan paikkakunnan...? - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kuinka tarkkaan se näyttää missä joku kirjoittaa kommentin? Ja jos sinne kirjautuu sähköpostilla niin ei kai se oma sähköposti osoite näy toisille?
Anonyymi kirjoitti:
Ai luulin et siellä näkyy vaan lähellä asuvien keskustelua.
Siellä siis pystyy vaihtamaan paikkakunnan...?Ihan vaan kahlasin viestejä läpi ja vasemmassa yläkulmassa näyttää paikkakunnat. Välillä voi näkyä lähellä tai kaukana teksti.
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka tarkkaan se näyttää missä joku kirjoittaa kommentin? Ja jos sinne kirjautuu sähköpostilla niin ei kai se oma sähköposti osoite näy toisille?
Sähköposti ei näy muille. Olet anonyymi. Näyttää paikkakunnan missä majailet luurisi kanssa, perustuu googlen sijaintihakuun käsittääkseni.
Olet anonyymi siellä. Vain se mitä kerrot antaa susta tietoja.Anonyymi kirjoitti:
Voit rajata sen verran, että jos asut jollain tietyllä alueella, vaikka jossain kylässä tai kaupunginosassa, niin valitset näkymäksi vaihtoehtoisesti kaupungin sen sijasta.
Näyttää kylät ja kaupunginosat tarkkuudella.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Okei, miksi en sit löydä ko. kanavaa. Oma alue HKI.
Anonyymi kirjoitti:
Okei, miksi en sit löydä ko. kanavaa. Oma alue HKI.
Näppää vasemmalta aloitusvalikossa mihin ilmestyy kanavat teksti. Siinä on suurennuslasin kuva, voit syöttää @n❤️n40 .
Kopsaa vaikka tuosta toi @n❤️n40 ja liitä siihin hakukenttään ja hae.JasuM kirjoitti:
Näppää vasemmalta aloitusvalikossa mihin ilmestyy kanavat teksti. Siinä on suurennuslasin kuva, voit syöttää @n❤️n40 .
Kopsaa vaikka tuosta toi @n❤️n40 ja liitä siihin hakukenttään ja hae.Pitäis löytyä?
- Anonyymi
vau, just liityin! Ei ollu mitään käsitystä et siell näin paljon keskustelua ja porukkaa. Tosi mahtavaa❤️
- Anonyymi
Juu siellä on paljon porukkaa, kiva kun liityit mukaan😊
Täytyy kokeilla Jodelia, nyt pitäis saada elämään jotain säpinää😍 Tindestä ei löydy mulle mitään
- Anonyymi
Ehdottomasti hyvä ajatus 😊
- Anonyymi
Niin täältä nettimaailmastahan se säpinä löytyy, vaihtaa vaan välil kanavaa 😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti hyvä ajatus 😊
👍, juuuuuu 😂. Kauheen sori, et olen sarkastinen, ku olen niin vanha, et elän vielä täällä aidossa muailmassa 😊😙
Se alkaa joka kerta soimaan päässä, jotta "tässäkö tää oli..." kun tuon otsakkeen nään 😀 No se on mun probleema se. Mutta niin, enpä sinuna ajattelis, että tässä se nyt oli, oothan ihan virkeässä iässäkin vielä 😉 ja olihan tuossa ylempänä vinkkiä ainakin sinne jodlauspaikkaan. Toivottavasti ihanainen löytyy!
- Anonyymi
Niin sun probleemasi. Mut toivottavasti ei !!! 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sun probleemasi. Mut toivottavasti ei !!! 😍
Vai IHANAINEN löytyy 😊😘😂
- Anonyymi
No eikö se jodel oo sellainen et näyttää vaan lähistöllä asuvia ihmisiä? Mikä on se max etäisyys minkä näyttää?
- Anonyymi
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ !!!! Ootte sekasin 😂😂😂😂
- Anonyymi
Se näyttää laajemmasti, jos asut haja-asutusalueella missä on vähän ihmisiä.
- Anonyymi
Voit valita minkä sijainnin haluat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028