VIOXIC.COM ON HUIJAUS

Anonyymi

Aiemmin tuli kirjoitusvirhe huijaussivun nimeen, po. Vioxic eikä Vioxic. Huijausta yhtä kaikki. Uskomattomia alehintoja, pidempään tutkittaessa merkkejä konekäännöksestä. Tulin antaneeksi sotu-tunnuksen (muka Klarnan "maksa myöhemmin" osioon), tuleekohan siitä harmeja? Katevarausta ei onneksi syntynyt ja pidän toistaiseksi nettimaksamisen pois päältä.

20

11870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen täysin samaa mieltä, se on huijausta tämä kauppa, ei vaihtoa eikä palautus mahdollisuuksia

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ei mitään mahdollisuutta palauttaa tuotetta, ei yrityksen tietoja pakkauksissa, ei mitään mahdollisuutta olla yhteydessä asiakaspalveluun.


    • Anonyymi

      Huomasin saman, kun halusi tuotteen maksutavalla Paypal Klarnan lisäksi. Tilaus jäihin, enkä aio maksaa. Huomasin, että tuote mainoksissa on aina ovh 60 ja alennettuna 29,95. Taitaa kalastella heti maksuja….

    • Anonyymi

      Tilasin nuken eikä se ollut ollenkaan saman näköinen kun kuvassa.laitoin viestiä sinne saa nähä mitä sieltä vastataan.

    • Anonyymi

      Tilasin tuolta 4 samanlaista tuotetta. 3 tuli perille, asiakaspalveluun otin yhteyttä ja pyysin rahan palautusta tästä yhdestä tuotteesta. Tuli viesti, että hei käsittelemme pyyntönne. Seuraavaksi tuli viesti että sori tuote on jo lähetty teille uudelleen joten ei voi palauttaa rahoja. Lähetystunnusta/ym. En tietenkään saanut. Huijausta. 40 e meni siinä.

    • Anonyymi

      Sama juttu kävi täällä tilasin tuotteet Klarna laskulla, annoin hetun mitä nyt sitten tuleeko harmi? Luin sen jälkeen tätä palstaa Vioxic.sta

    • Anonyymi

      Minulla kanssa ongelmia kyseisen firman kanssa, tuotettta ei ole tullut, ja olin yhteydessä asiakaspalveluun, ja siellä vaan valehdellaan että lähetys on matkalla eikä voi perua tilausta, olin myös Klarnaan yhteydessä maksu on jäädytetty, paketin piti tulla 14 vuorokauden sisällä, nyt on menny 21 vuorokautta ja paketti asiakaspalvelun mukaan tullissa, seurannan mukaan tulliin on saapunut ennakkoilmoitus lähetyksestä, haiskahtaa kusetukselta, olen heille ilmoittanut etttä perun kaupan, ja se ei heidän mielestään käy, ja paketti on otettava vastaan, VAROKAA TÄTÄ FIRMAA kusettavat

    • Anonyymi

      Surkeaa laatua esim koiran ”tuhoutumaton” lelu meni 20 kg koiran leikkiessä rikki ekalla kerralla! Huonolaatuisin lelu, jolla koira on leikkinyt!

    • Anonyymi

      Tilasin heiltä yövaatesetin, maksoin kortilla ja saapui minulle. Huhhuh miten pientä kokoa...
      Eniten minua nyt ahdistaa kun maksoin kortilla ja heillä on sen tiedot... Miten minun pitäisi nyt toimia? 😔 Tuotteita en saa palautettua ja rahaa vähän menetin mutta se pienin murhe, nuo korttiedot ahdistaa😔 tekevätkö he niillä mitään?

      • Anonyymi

        Jatkoa.. Kokeilin myös ensin klarnaa mutta hetun laitettuani ei vain hyväksynyt klarnamaksua, onko sekin heillä nyt vai jumittiko puhelimeni vain? 😭


    • Anonyymi

      Todellakin varokaa tätä firmaa. Lähetys viipyi useita kuukausia, monet kyselyt missä paketti viipyy, naurettavia selityksiä, vaarallinen lähetys ym. Kymmenien sähköpostien lähettämistä lähetyksestä puuttuvan tuotteen takia. Aina sama vastaus aivan kuin jokin robotti vastaisi sinulle.
      Pyytävät samoja kuvia ja lähetyslistaa moneen kertaan. Ihme että tämä firma saa vielä toimia Suomen kamaralla eikä netti sivuja suljeta.

    • Anonyymi

      Itse tilasin tuottwen sain just mitä halusin ja nopealla aikataululla.

      • Anonyymi

        Samoin minulle kävi. Ihmeliinat tuli aika nopeasti ja klarnan maksutiedot sähköpostissa. Liinaa kokeilin, ja heti puhdas pinta ikkunoissa ja parvekelaseissa. Vedessä kastelin, ei muuta. Minulla siis hyvä kokemus tästä firmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minulle kävi. Ihmeliinat tuli aika nopeasti ja klarnan maksutiedot sähköpostissa. Liinaa kokeilin, ja heti puhdas pinta ikkunoissa ja parvekelaseissa. Vedessä kastelin, ei muuta. Minulla siis hyvä kokemus tästä firmasta.

        Tuote tuli kahdessa viikossa. Aivan huikea tuote. Vain kastelu, ei pesuainetta. Lasit, peilit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuote tuli kahdessa viikossa. Aivan huikea tuote. Vain kastelu, ei pesuainetta. Lasit, peilit..

        Siis en kyllä tajua miten tuota liinaa kehutaan. Minulla peilin pinta jäi märäksi ja piti kuivata toisella samanlaisella liinalla. Ja kyllä puristin vedet pois liinasta ennekuin kokeilin. Kaikkeen sitä haksahtaa!!


      • Anonyymi

        tuottwen

        just joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en kyllä tajua miten tuota liinaa kehutaan. Minulla peilin pinta jäi märäksi ja piti kuivata toisella samanlaisella liinalla. Ja kyllä puristin vedet pois liinasta ennekuin kokeilin. Kaikkeen sitä haksahtaa!!

        sama ongelma, peiliin kuivui märät jäljel jotka näkyy ihan surkea rätti, ei tippaakaan se mikä mainosvideossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en kyllä tajua miten tuota liinaa kehutaan. Minulla peilin pinta jäi märäksi ja piti kuivata toisella samanlaisella liinalla. Ja kyllä puristin vedet pois liinasta ennekuin kokeilin. Kaikkeen sitä haksahtaa!!

        Sama juttu tilasin ja sainkin taikaliinat, mutta ei sitä mitä luvattiin. Ystäväni sai oikeanlaiset liinat ja siitä sain kimmokkeen tilata myös itselleni. Olen niiiiiin pettynyt koko firmaan.


    • Anonyymi

      Huijaus on.

    • Anonyymi

      Mikä on liian hyvää ollakseen totta

      yleensä ei ole totta

      olen anonyymi

      kuten on tuotteen kehujatkin

      HAH

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe