Specsavers- näöntarkastuksen hinta?

Anonyymi

Specsaversilla on ilmainen näöntarkastus 20.2. asti. En ole aikaisemmin käynyt näöntarkastuksessa ja olen köyhä, Epäilyttää aina kun joku mainostaa jotakin ilmaisena että tulee yllätyskuluja.

Tarkoittaako tuo sitä ettei näöntarkastuksesta koidu muita kuluja kuin lasien hinta jos ei tarvitse mennä erikseen silmälääkärille? Kotisivuilla esitellään monivaiheista näöntarkastusta johon sisältyy mm. esitutkimus, optikon näöntutkimus, silmän eri osien tutkimus, kehysten valitseminen, digitaalinen mittaus, lasien sopivuuden varmistus.

Tarkoittaako tämä sitä että lopulliseksi hinnaksi tulee vain lasien hinta? Eli ilmainen tarkastus sisältää nämä kaikki vaiheet ettei tule yllärinä sitten että joku vaihe onkin maksullinen?

5

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, näin se toimii! Kun mainostetaan ilmaista näöntarkastusta, siihen tosiaan sisältyy kertomasi vaiheet, eikä niistä veloiteta erikseen kun ostat silmälasit. Jos on jokin silmäsairaus joka edellyttää silmälääkärin tarkastusta, se maksaa erikseen. Tarkastuksen tekevä optikko kertoo kyllä riittääkö tuo maksuton tarkastus.

Silmälasit voi sitten ostaa niistä tarjousryhmistä, mutta silloin sangoista on vain muutama edullisin vaihtoehto ja linssit perusmalliset ilman "lisätoimintoja" (esim. heijastusten ja naarmuuntumisen esto).

• Anonyymi

Minä ainakaan en ole koskaan maksanut näöntarkastuksesta Specsaversilla.

Sen sijaan silmälaseihin olen tarvinnut yhtä sun toista lisäominaisuutta, jotka maksavat lisää. Mutta halvalla en saa laseja mistään, koska tarvitsen voimakkaat linssit.

• Anonyymi

Kyllä tuo ilmainen näöntarkastus todella on ilmainen, eikä edellytä edes lasien ostamista. Itse kävin viime vuonna kahdenkin eri liikkeen ilmaisessa tarkastuksessa, kun halusin varmistaa tuloksen enkä ostanut uusia laseja samalla (käytän enimmäkseen piilolaseja). Ei minulle myöskään tuputettu erityisesti lasien ostamista, sanoin jään pohtimaan asiaa.

• Anonyymi

Huijausta nuo silmäfirmojen ilmaistarjoukset. Mulla maksoi moniteholasit 460e.
      Halvemmalla ei saa sellaisia millä mitään tekisi. Halvimmilla laseilla näkökenttä on niin pieni, ettei ne käytännössä sovellu lainkaan käyttöön.

• Anonyymi

Sait moniteholasit tosi halvalla! Itse maksoin moniteholaseista mihinkään ketjuun kuulumattomalla optikolla yli 800 euroa, silmälääkäri lisäksi 125 euroa. Minäkin sain lasit aika halvalla, kun toinen linssi oli ilmainen. Siskoni maksoi moniteholaseista 1300 euroa.

Specsaversiltakin olen joskus ostanut ja sieltä saan lasit 400 - 600 eurolla. Ei ole koskaan parhaat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      109
      6511
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3687
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      183
      2398
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      250
      2270
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      190
      1931
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      1730
    7. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      9
      1525
    8. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      127
      1191
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1184
    10. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1140
    Aihe