Mitä on vuonna 2050?

Anonyymi

Tänään puhuin äitini kanssa niitä näitä. Kohta aihe siirtyi maailman olemassa oloon ja sen loppuun. Sanoin, että se joku naisihminen, joka jo kuollut, oli ennustanut maailman tuhoutuvan joskun noin viiden miljoonan vuoden kuluttua. Äiti huudahti, että, ei varmasti mene niin kauan vaan voi jo 50 vuoden päästä olla kaiken loppu, ihmiskunnan loppu.

"Loppu on käsillä, ennustaa raportti: Ihmiskunta voi tulla tiensä päähän jo 30 vuoden kuluttua –" ”Hävityksen mittakaava olisi valtava”"
"Tutkijoiden laatimassa skenaariossa ilmaston lämpenemisen kerrannaisvaikutukset ovat vuoteen 2050 mennessä aloittaneet ketjureaktion, joka ei ole enää millään hillittävissä."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9b6f8908-57cc-4f11-9e30-457496291e90

18

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pane nyt Äitiäs ku vielä kerkeät

• Anonyymi

Kaikki ei ole samanlaisia kun sinä runkkari

• Anonyymi

Hihhuli uskovaisten sekoiluja

• Anonyymi

No, Raamatussa sanotaan, että luodaan uudet taivaat ja uusi maa. Näin me Luterilaiset uskomme. Eikä olekkaan huono.

• Anonyymi

Totta. Ihmisistä on tullut pahoja, itsekkäitä, rahanahneita, kiusaajia, pettureita,ym. Niin, kyllä on aika ihmiskunnan vaihtua.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Eikkäs nautitaan vielä elämästämme, kun vielä voimme.

• Anonyymi

Elämme lopun aikoja.

• Anonyymi

Siltä tämä näyttää.

• Anonyymi

Jeesus sanoi, että kun tämän näette, nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä.

• Anonyymi

Lähtö lähenee. Jos ei itänaapuria saada kuriin.

• Anonyymi

Eipä saatu Itänaapuria kuriin. Olen miettinyt Raamatun valossa tätä maaliman tilannetta. Joskus on tullut luettua Raamattua aikanaan enenpikin. Raamatussa kerrotaan, että maaliman lopussa ilmestyy antikristus, joka on Kristuksen vastakohta pahuudessa. Onko Putin nyt se antikristus? Kyllä pahalta näyttää. Jos näin on, niin Raamatun mukaan seuraavaksi tapahtuu Jeesuksen paluu. Tämä onkin mielenkiintoista. On kaksi ajattelutapaa tähän asiaan. Vapaasuuntaiset uskoo, että Jeesus hakee kaikki häneen uskovat pilvissä Taivaan kotiin. Luterilainen usko on, että Jeesus astuu , siihen kohtaan Öljymäelle mistä astui Taivaaseen. Sitten alkaa tuhatvuotinen aika ja rauhanaika. On mielenkiintoista odottaa kristittynä miten tämä tapahtuu. Tämä Jeesuksen paluu on Kristityille suuri ilon päivä, jota hartaasti Kristityt odottavat. Se päivä on ilon päivä, ei pelon päivä

• Anonyymi

Aivan, itsekkin tätä miettinyt. Alkoi todella ahdistaa tämä maailman tilanne. Otinpa sitten sen ilmestyskirjan ja luin lähinnä sen lopun ja rauhoituin eikä enää ahdista.
        Enpä olisi ikinä voinut kuvitella, että joudun mahdollisesti näkemään lopun, omin silmin.

Miten se loppu sitten tapahtuu, niin se , tosiaan jää nähtäväksi.

• Anonyymi

Venäläiset on kuljettamassa hirvittävää ohjusta ukrainaan nyt tällä hetkellä. Helvetin raukka putin.

• Anonyymi

Pitää kaikkien rukoilla nyt Ukrainan puolesta. Jumala on luvannut kääntää kansojen kohtalot, kun pyydämme apua häneltä. Sanassa Jumala sanoo, avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa häntä. Koskee myös kansakuntiakin.

• Anonyymi

Näin teemme, rukoillaan.

• Anonyymi

Kiovassa kohta ennenäkemättömän kova isku venäläisiltä. Voi ukrainan kansa mitä joutuu kokemaan. Voi tuota putinin pahuutta.

• Anonyymi

Toivon, että venäläiset ja putinin lähipiiri saisi voimaa ja vahvuutta ja tahtoa syöstää putin vallasta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe