Mä tein DNA:n kanssa diilin 2vuotta sitten eli 2vuoden määräaikainen diili sisältäen ilmaiset viestit/puhelut ja nopean netin hintaan 19,90€/kk.
Nykyään tulee hoidettua työpuhelimella yhteydenpidot ja omalla luurilla whatsapilla joka ilmainen.
Kuinka alhaiseen hintaan voisi saada toimivan netin luuriin ja vaikka joku minuutti hinnoittelu soittoihin/viesteihin? Vai onko niin että nykyään tarjoavat näitä unlimited soitto/viesti liittymiä?
Vähän etukäteen tiedustelen kun vituttaa taistella niiden puhelinmyyjien kanssa. Mulla ollu DNA varmaan 20vuotta ja viimeksi sai pitkään vääntää että pystyi tarjota saman diilin kuin edellisellä kerralla. Uskomatonta.
Thanks etukäteen!
Onko mahiksia halvempaan liittymään?
9
393
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöiset löysin pikaisella haulla. Onko mahdollista saada parempia diilejä? Riittääkö tuo 0,5mb netti spotifyn kuunteluun ja uutisten lukuun / youtube pätkien katseluun?
Telialla 0,5mb rajaton netti ja puhelut/viestit 0,07€/min/kpl hintaan 9,90€/kk.
Elisalla 10mb rajaton netti ja rajaton puhe/viestit hintaan 14,90€/kk / 12kk sekä 20euron lahjakortti S-kauppoihin.- Anonyymi
Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.
Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.
6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken
Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)
6 Gt EU-roamingia/kk
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk
Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti? okaro kirjoitti:
Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.
Minulla on puolen megan netti kännykässä kun en parempaa tarvitse. Joskus YouTube videot toimii pikkuruudussa, joskus ei, eli ei ole hyvä valinta jos haluaa YouTube:a käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken
Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)
6 Gt EU-roamingia/kk
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk
Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti?Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.
Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.
Liian pienellä jotta tekisi mitään..
- Anonyymi
Ok 10MB sitten minimi, nyt on 150MB mikä yläkanttiin mutta samapa toi. 17,90€/kk nykyinen diili ilmasilla puheluilla/viesteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664