Onko mahiksia halvempaan liittymään?

Anonyymi

Mä tein DNA:n kanssa diilin 2vuotta sitten eli 2vuoden määräaikainen diili sisältäen ilmaiset viestit/puhelut ja nopean netin hintaan 19,90€/kk.

Nykyään tulee hoidettua työpuhelimella yhteydenpidot ja omalla luurilla whatsapilla joka ilmainen.

Kuinka alhaiseen hintaan voisi saada toimivan netin luuriin ja vaikka joku minuutti hinnoittelu soittoihin/viesteihin? Vai onko niin että nykyään tarjoavat näitä unlimited soitto/viesti liittymiä?

Vähän etukäteen tiedustelen kun vituttaa taistella niiden puhelinmyyjien kanssa. Mulla ollu DNA varmaan 20vuotta ja viimeksi sai pitkään vääntää että pystyi tarjota saman diilin kuin edellisellä kerralla. Uskomatonta.


Thanks etukäteen!

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämmöiset löysin pikaisella haulla. Onko mahdollista saada parempia diilejä? Riittääkö tuo 0,5mb netti spotifyn kuunteluun ja uutisten lukuun / youtube pätkien katseluun?

      Telialla 0,5mb rajaton netti ja puhelut/viestit 0,07€/min/kpl hintaan 9,90€/kk.

      Elisalla 10mb rajaton netti ja rajaton puhe/viestit hintaan 14,90€/kk / 12kk sekä 20euron lahjakortti S-kauppoihin.

      • Anonyymi

        Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.


      • Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.

        6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken

        Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)

        6 Gt EU-roamingia/kk

        Puhe ja SMS enintään 4 €/kk


        Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti?


      • malaire
        okaro kirjoitti:

        Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.

        Minulla on puolen megan netti kännykässä kun en parempaa tarvitse. Joskus YouTube videot toimii pikkuruudussa, joskus ei, eli ei ole hyvä valinta jos haluaa YouTube:a käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken

        Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)

        6 Gt EU-roamingia/kk

        Puhe ja SMS enintään 4 €/kk


        Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti?

        Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.

        Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.

        Liian pienellä jotta tekisi mitään..


    • Anonyymi

      Ok 10MB sitten minimi, nyt on 150MB mikä yläkanttiin mutta samapa toi. 17,90€/kk nykyinen diili ilmasilla puheluilla/viesteillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      1995
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      1986
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1671
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1491
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1140
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      978
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      106
      957
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe