Onko mahiksia halvempaan liittymään?

Anonyymi

Mä tein DNA:n kanssa diilin 2vuotta sitten eli 2vuoden määräaikainen diili sisältäen ilmaiset viestit/puhelut ja nopean netin hintaan 19,90€/kk.

Nykyään tulee hoidettua työpuhelimella yhteydenpidot ja omalla luurilla whatsapilla joka ilmainen.

Kuinka alhaiseen hintaan voisi saada toimivan netin luuriin ja vaikka joku minuutti hinnoittelu soittoihin/viesteihin? Vai onko niin että nykyään tarjoavat näitä unlimited soitto/viesti liittymiä?

Vähän etukäteen tiedustelen kun vituttaa taistella niiden puhelinmyyjien kanssa. Mulla ollu DNA varmaan 20vuotta ja viimeksi sai pitkään vääntää että pystyi tarjota saman diilin kuin edellisellä kerralla. Uskomatonta.

Thanks etukäteen!

9

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämmöiset löysin pikaisella haulla. Onko mahdollista saada parempia diilejä? Riittääkö tuo 0,5mb netti spotifyn kuunteluun ja uutisten lukuun / youtube pätkien katseluun?

Telialla 0,5mb rajaton netti ja puhelut/viestit 0,07€/min/kpl hintaan 9,90€/kk.

Elisalla 10mb rajaton netti ja rajaton puhe/viestit hintaan 14,90€/kk / 12kk sekä 20euron lahjakortti S-kauppoihin.

• Anonyymi

Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.

• Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.

6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken

Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)

6 Gt EU-roamingia/kk

Puhe ja SMS enintään 4 €/kk

Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti?

• okaro kirjoitti:

Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.

Minulla on puolen megan netti kännykässä kun en parempaa tarvitse. Joskus YouTube videot toimii pikkuruudussa, joskus ei, eli ei ole hyvä valinta jos haluaa YouTube:a käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken

Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)

6 Gt EU-roamingia/kk

Puhe ja SMS enintään 4 €/kk

Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti?

Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.

Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.

Liian pienellä jotta tekisi mitään..

• Anonyymi

Ok 10MB sitten minimi, nyt on 150MB mikä yläkanttiin mutta samapa toi. 17,90€/kk nykyinen diili ilmasilla puheluilla/viesteillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe