Mä tein DNA:n kanssa diilin 2vuotta sitten eli 2vuoden määräaikainen diili sisältäen ilmaiset viestit/puhelut ja nopean netin hintaan 19,90€/kk.
Nykyään tulee hoidettua työpuhelimella yhteydenpidot ja omalla luurilla whatsapilla joka ilmainen.
Kuinka alhaiseen hintaan voisi saada toimivan netin luuriin ja vaikka joku minuutti hinnoittelu soittoihin/viesteihin? Vai onko niin että nykyään tarjoavat näitä unlimited soitto/viesti liittymiä?
Vähän etukäteen tiedustelen kun vituttaa taistella niiden puhelinmyyjien kanssa. Mulla ollu DNA varmaan 20vuotta ja viimeksi sai pitkään vääntää että pystyi tarjota saman diilin kuin edellisellä kerralla. Uskomatonta.
Thanks etukäteen!
Onko mahiksia halvempaan liittymään?
9
202
Vastaukset
- Anonyymi
Tämmöiset löysin pikaisella haulla. Onko mahdollista saada parempia diilejä? Riittääkö tuo 0,5mb netti spotifyn kuunteluun ja uutisten lukuun / youtube pätkien katseluun?
Telialla 0,5mb rajaton netti ja puhelut/viestit 0,07€/min/kpl hintaan 9,90€/kk.
Elisalla 10mb rajaton netti ja rajaton puhe/viestit hintaan 14,90€/kk / 12kk sekä 20euron lahjakortti S-kauppoihin.- Anonyymi
Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.
Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei riitä aivan liian hidas moiseen. Moi 4G 100 mbit/s 9 euroa/kk on paras vaihtoehto.
6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken
Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)
6 Gt EU-roamingia/kk
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk
Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti? okaro kirjoitti:
Et kai edes harkitse puolen megan nettiä 2022? Musiikkiin periaatteessa voisiriittää, mutta ei videoihin. Vaikka nopeus periaatteesa riittäisi bufferoinnin takia käyttö on tuskaa, koska video ei käniisty heti. 10 Mbit nyt on ihan käypä vaikka ei nykystandardeilla nopea.
Minulla on puolen megan netti kännykässä kun en parempaa tarvitse. Joskus YouTube videot toimii pikkuruudussa, joskus ei, eli ei ole hyvä valinta jos haluaa YouTube:a käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
6 Gt jaettavaa dataa Moi Potti -liittymiesi kesken
Lisägigat 1,5 €/Gt (enintään 15 €/kk)
6 Gt EU-roamingia/kk
Puhe ja SMS enintään 4 €/kk
Mikä jaettava data? Saako tällä surffata netissä normaalisti?Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai saa 6 gt/kk verran liittymän hinnalla.
Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari euroa lisää saa rajattomat jutut,pienemmällä nopeudella.
Liian pienellä jotta tekisi mitään..
- Anonyymi
Ok 10MB sitten minimi, nyt on 150MB mikä yläkanttiin mutta samapa toi. 17,90€/kk nykyinen diili ilmasilla puheluilla/viesteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005