Olen siis lukenut seksitarinoita mihin liittyy alistamista ja suurimmassa osassa seksitarinoista henkilöt ovat täysi-ikäisiä. Mutta osassa on ollut myös alaikäisiä ja olen pitänyt myös niistä tarinoista, kunhan ne on kirjoitettu hyvin, en koe saavani kiksejä alaikäisistä mutta se ei häiritsekkään tarinoita lukiessani ellei siitä nyt jatkuvasti tule ilmi ala-ikäisyys. Nyt olen paniikissa siitä, että olenko pedofiili ja tunnen hirveää häpeää
Olenko pedofiili
21
2035
Vastaukset
- Anonyymi
Oisin oikeesti kiitollinen jos joku viitsisi vastata tähän viestiketjuun
- Anonyymi
Minkä ikäisiä tarinoissa sitten on
- Anonyymi
15,16,17 ja ite oon 21. Mut nyt tän paniikin ajamana
Oon lukenu myös semmosia missä on ollut 11-12 ja en koe syttyneeni näistä, paitsi ohimennen on jotain tuntemuksia joistain kohdista tarinaa mutta pääosin nää tarinat on ahdistanut. Ja en siis näiden tarinoiden kohdalla oo tyydyttänyt itteeni ihan vaan lukenu että voisin jotenkin varmistaa etten oo pedofiili mut tää vaan lisää sitä mun ahdistusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
15,16,17 ja ite oon 21. Mut nyt tän paniikin ajamana
Oon lukenu myös semmosia missä on ollut 11-12 ja en koe syttyneeni näistä, paitsi ohimennen on jotain tuntemuksia joistain kohdista tarinaa mutta pääosin nää tarinat on ahdistanut. Ja en siis näiden tarinoiden kohdalla oo tyydyttänyt itteeni ihan vaan lukenu että voisin jotenkin varmistaa etten oo pedofiili mut tää vaan lisää sitä mun ahdistustaEikös tuollaisia tarinoita pidä ihan erikseen etsiä löytääkseen? Kun ei ole itselle tullut vastaan niin nuorista mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuollaisia tarinoita pidä ihan erikseen etsiä löytääkseen? Kun ei ole itselle tullut vastaan niin nuorista mitään.
Ihan pornonovellit sivustolta ku luet alistaminen kategoriaa niin siellä seassa on myös semmosia missä on 15-17 vuotiaita. Ja näitä jälkimmäisiä niin etsin siitä alaikäset kategoriasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan pornonovellit sivustolta ku luet alistaminen kategoriaa niin siellä seassa on myös semmosia missä on 15-17 vuotiaita. Ja näitä jälkimmäisiä niin etsin siitä alaikäset kategoriasta
Ehkä sinun kannattaa hakeutua seksuaalineuvojan luo jos olet kovin huolissasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun kannattaa hakeutua seksuaalineuvojan luo jos olet kovin huolissasi.
Jooh no pitää yrittää
- Anonyymi
Todennäköisesti et.
Pedofilia on lääketieteellinen termi, joka tarkoittaa, että aikuisen henkilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti alle murrosikäisiin, seksuaalisesti kehittymättömiin (eli n. alle 13-vuotiaisiin) lapsiin. Saat siis vastauksen kysymykseesi kysymällä itseltäsi, haluaisitko tosielämässä harrastaa seksiä mieluummin aikuisen, seksuaalisesti kehittyneen henkilön kanssa, vai lapsen kanssa?
Fantasiat ovat asia erikseen. Fantasioita ei ole tarkoituskaan toteuttaa, eikä ole myöskään olemassa "vääränlaisia" fantasioita. Mistä tahansa saa haaveilla, teot eli tässä tapauksessa lasten vahingoittaminen sen sijaan on rikos. Lapsipornon hallussapito on rikos, ei tosin siksi, että se on "paheksuttavaa", vaan siksi, että se on tuotettu rikollisin menetelmin eli lapsia hyväksikäyttämällä ja pahoinpitelemällä sekä heidän omaan kehoonsa kohdistuvaa itsemääräämisoikeuttaan loukkaamalla.- Anonyymi
No en haluais mitään sen suuntastakaan lapsen kanssa ja olen aina ollut kiinnostunut omanikäisistä, mutta tuntuu vaan tosi sairaalta että oon lukenut tämmöisiä, ja oon myös lukenut hirveesti olenko pedofiili artikkeleja ja tuntuu et tää pelko ei jätä mua rauhaan. Tuntuu vielä vinksahtaneemmalta kun oon itse lapsena kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en haluais mitään sen suuntastakaan lapsen kanssa ja olen aina ollut kiinnostunut omanikäisistä, mutta tuntuu vaan tosi sairaalta että oon lukenut tämmöisiä, ja oon myös lukenut hirveesti olenko pedofiili artikkeleja ja tuntuu et tää pelko ei jätä mua rauhaan. Tuntuu vielä vinksahtaneemmalta kun oon itse lapsena kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä.
Et todellakaan ole pedofiili, jos et tunne halua harrastaa seksiä lasten kanssa.
Kannattaisi ehkä jutella jonkun terapeutin kanssa, mistä moinen pelko juontaa juurensa, jos asia vaivaa sinua. Olenko pedofiili -artikkelit sekä muut amatööripsykologi-touhut sen sijaan kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Kirjallisuudessa kuvattu lapsen ja aikuisen välinen seksi ei ole laissa määriteltyä lapsipornoa, vaan sisältyy taiteilijan vapauteen. Mistä tahansa on lupa kirjoittaa, ja lukeminen ei tee kenestäkään pedofiilia. Esimerkiksi John Irvingin menestysromaanissa "Kunnes löydän sinut" on varsin yksityiskohtaisia kuvauksia siitä, kuinka nelikymppinen nainen harrastaa seksiä 10-vuotiaan pojan kanssa. Nabokovin "Lolita" puolestaan kertoo aikuisen miehen ja 12-vuotiaan tytön suhteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan ole pedofiili, jos et tunne halua harrastaa seksiä lasten kanssa.
Kannattaisi ehkä jutella jonkun terapeutin kanssa, mistä moinen pelko juontaa juurensa, jos asia vaivaa sinua. Olenko pedofiili -artikkelit sekä muut amatööripsykologi-touhut sen sijaan kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Kirjallisuudessa kuvattu lapsen ja aikuisen välinen seksi ei ole laissa määriteltyä lapsipornoa, vaan sisältyy taiteilijan vapauteen. Mistä tahansa on lupa kirjoittaa, ja lukeminen ei tee kenestäkään pedofiilia. Esimerkiksi John Irvingin menestysromaanissa "Kunnes löydän sinut" on varsin yksityiskohtaisia kuvauksia siitä, kuinka nelikymppinen nainen harrastaa seksiä 10-vuotiaan pojan kanssa. Nabokovin "Lolita" puolestaan kertoo aikuisen miehen ja 12-vuotiaan tytön suhteesta.Kyllä mä sen silleen järjellä tajuan että on ihan luonnollista että keho reagoi siihen jos lukee seksuaalista sisältöä oli siinä ikä sit mikä vaan, mutta ehkä jätän näiden lukemiset pois,jotta tää mun pelko ei sais lisäpotkua siitä.
- Anonyymi
Lyhyt vastaus: et ole.
- Anonyymi
Kiitos kaikille vastauksista ootan psykanpolilta takaisin soittoa ja mulla on kyllä ystäviä kelle puhua tästä, mutta sitä ammattiapua odottelen vielä :)
- Anonyymi
Aivan mahtava novelli, Tyhmä!
- Anonyymi
Tuo asian miettiminenkin jo ratkaisee koko kysymyksen. Ei sairaat yksilöt itse sitä huomaa, vaan pitävät sitä ihan luonnollisena asiana. Hyvin monilla on taipumus nuorempiin, kuin itse on. Se on sitä nuoruuden ihannointia, ja jotain on jäänyt aikanaan kokematta.
- Anonyymi
Nuoruuden ihannointi ja pedofilia ovat eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoruuden ihannointi ja pedofilia ovat eri asia.
Sitähän minä sanoin, että jos itse huomaa asian, niin se on nuoruuden ihannointia. Jos on pedo, niin se tuntuu luonnolliselta katsella lapsia sillä silmällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän minä sanoin, että jos itse huomaa asian, niin se on nuoruuden ihannointia. Jos on pedo, niin se tuntuu luonnolliselta katsella lapsia sillä silmällä.
Nyt putosin kelkasta, koen itseni itekkin vielä nuoreksi ja en mä koe että se oli nuoruuden ihannointia jos kattelisin 15-vuotiaita sillä silmällä.. myönnän kyllä että jotkut 16-17 vuotiaat voi näyttää joltain 20-vuotiaalta mut se onki sit juttu erikseen
Et ole.
Ja muille jotka on niin ei ajatukset ole rangaistavia vaan teot.
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602