Moi! Oon 14, kohta 15 vuotias tyttö ja mulla on varmaan 4:n vuoden ajan ollut niin sanottu ”nuppuvaihe” rinnoissa. Tai on jo hieman tullut massaa muuallekkin kuin nänniin mutta todella vähän. Eli enimmäkseen nännit ovat suuret ja muuten rinnat ovat pienet, sekä suipon muotoiset. Ärsyttää vain että rintaliivejä on vaikea löytää kun jotkut ovat liian pieniä, mutta jotkut eivät täytä koko liiviä, eli jää paljon tyhjää tilaa. Onko tässä vielä aikaa että ne pyöristyvät ja kasvavat? Äitilläni varmaan joku B kuppi. (itellä vielä joku aa) Eniten oon nyt käyttäny urheiluliivejä koska ne on helpoimmat. Kaikilla muilla kuitenkin isot rinnat jo tai ainakin normaalin muotoiset eivätkä tämmöiset suipot ja iso nänniset. Myös miun toinen rinta on paljon isompi! Että siinä on se semmonen patti mutta toisessa ei oo ollenkaan. Tasottuvatko ne murrosiän aikana? Kiitos jos vastaat edes jotain!!
Rintojen kehitys
Anonyymi
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne vielä kasvavat, ja normaalia on että toinen rinnoista on suurempi kuin toinen.
Ei kannata verrata liikaa omiansa muiden rintoihin, kaikilla kehittyy omaan tahtiinsa. Sinulla myös, älä ole huolissasi - Anonyymi
Kiitos vastauksestasi! :) Jään nyt vain odottelemaan ja katsomaan pitä tapahtuu t:aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03610- 433201
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562937Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342808- 162738
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452600- 442240
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262105- 421995
- 451779