Moi! Oon 14, kohta 15 vuotias tyttö ja mulla on varmaan 4:n vuoden ajan ollut niin sanottu ”nuppuvaihe” rinnoissa. Tai on jo hieman tullut massaa muuallekkin kuin nänniin mutta todella vähän. Eli enimmäkseen nännit ovat suuret ja muuten rinnat ovat pienet, sekä suipon muotoiset. Ärsyttää vain että rintaliivejä on vaikea löytää kun jotkut ovat liian pieniä, mutta jotkut eivät täytä koko liiviä, eli jää paljon tyhjää tilaa. Onko tässä vielä aikaa että ne pyöristyvät ja kasvavat? Äitilläni varmaan joku B kuppi. (itellä vielä joku aa) Eniten oon nyt käyttäny urheiluliivejä koska ne on helpoimmat. Kaikilla muilla kuitenkin isot rinnat jo tai ainakin normaalin muotoiset eivätkä tämmöiset suipot ja iso nänniset. Myös miun toinen rinta on paljon isompi! Että siinä on se semmonen patti mutta toisessa ei oo ollenkaan. Tasottuvatko ne murrosiän aikana? Kiitos jos vastaat edes jotain!!
Rintojen kehitys
Anonyymi
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne vielä kasvavat, ja normaalia on että toinen rinnoista on suurempi kuin toinen.
Ei kannata verrata liikaa omiansa muiden rintoihin, kaikilla kehittyy omaan tahtiinsa. Sinulla myös, älä ole huolissasi - Anonyymi
Kiitos vastauksestasi! :) Jään nyt vain odottelemaan ja katsomaan pitä tapahtuu t:aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799