Hakusessa tyylikäs hääjuhlapaikka

Anonyymi

Osaisiko joku suositella hääjuhlapaikkaa Tampereelta tai lähistöltä, suunnitteilla ensi kesäksi suht.pienet mutta tyylikkäät häät, sellainen intiimi ja romanttinen hääjuhla. Pukuasiat jo järjestyksessä ja kimpun suunnittele ja toteuttaa Boutigue Boheme Diva.. Häämatkakohdekin on jo valittu mutta mieluisaa hääjuhlan viettopaikkaa ei ole vielä löytynyt.

12

1906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule,turhaa suunnittelet nyt häitäsi. Korona pilaa ne takuuvarmasti.

      • Anonyymi

        Olipa kannustava viesti:(
        Meillä oli viime keväänä häät, olimme myös alkuun suunnitelleet isompia, mutta juuri syystä että tilanne on nyt mitä on, päädyimme myös pieniin ja vain lähipiirin kanssa juhlistettaviin.

        Mietimme että satsaamme paitsi tietysti hyvään tarjoiluun, myös pukuihin, ja minulla oli myös kaunis kampaus, kimppu ja muuta mikä näkyy valokuvissa sitten myös jälkipolville. Mietimme, että jälkeenpäin kukan tuskin muistelee, oliko väkeä kuinka paljon, vaan tuo päivä muistetaan ainakin juuri valokuvista, joista tulikin todella kauniita.

        Me päädyimme hääviettopaikan suhteen idylliseen huvilaan, jonka pihalla oli lisäksi kauniisti koristeltu teltta.
        Paljon onnea teille tulevien häidenne johdosta, toivottavasti sopiva juhlapaikka löytyy:)


    • Anonyymi

      Kyllä jotkut pienemmät onnistuu varmaan johonkin yksityisiin tiloihin, johonkin kivalle mökille tai vastaavaan, kesällähän onnistuisi varmaan jossain kauniissa paikassa melkein ulkosalla. itse en arvaisi ainakaan mihinkään ravintoloihin tai sellasiin, kun ei yhtään tiedä mikä tilanne.

    • Anonyymi

      Siis missään---??? Meillä on myös tarkoitus sellaisia pienimuotoisia häitä viettää ja saman asian kanssa painitaan---- joku Nokia-Tre sektori olisi hyvä.

      Pukuasiakaan ei vielä ihan selvillä, kimpuista ym ei tietoakaan, elikkäs ei mitään paineita----

      kävin tuota mainittua Boutigue B D:ta googlaamassa ja laitoin jo alustavaa kyselyä sinne, muistan jostain lukeneeni että sieltä saa todella erityisiä kimppuja. Sopisi matkojen puolesta hyvin----
      ----vielä kun joku voisi antaa vinkkiä, missä voisi olla kiva juhlapaikka, mitään mökkiä ei nyt ainakaan vielä olle päädytty harkitsemaan----

    • Anonyymi

      Meidän häitä on jo kahteenkin otteeseen lykätty. Nyt aiotaan vihdosta viimein tänä vuonna pitää, koska mistä tätä tietää miten kauan nää tilanteet jatkuu. Ei tässä voi aivan kaikkee jonkun korona-asian takia alkaa siirtään ja säätään.

      Pienimuotoset niistäkin pakostikin tulee, ei ole isoo budjettiakaan, joten laittakaa tosiaan niitä vinkkauksia hyvistä paikoista:D

      • Anonyymi

        Aika heikosti tuntuu olevan. Ollaanks tässä nyt menos siihen että ihmisten tarvii pitää häät omissa olkkareissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika heikosti tuntuu olevan. Ollaanks tässä nyt menos siihen että ihmisten tarvii pitää häät omissa olkkareissaan.

        Noita kommentteja kun tuos luin, hoksasin myös että eihän niitten häitten tarvitse mitkään suuren suuret olla. Pääasia tosiaan, että on läheiset paikalla ja jää kauniita muistoja ja hienoja kuvia.
        Että ensi kesäksi nyt sitten suunnitteilla, elokuulle, ne meidänkin häät, ihanaa! Ihanaa!

        Koska ei uskalla varata mistään ravintoloista yms tiloja, ollaan pitämässä romanttiset puutarhahäät. Meidän porukoilla on suuri puutarha ja laitetaan sinne telttoja ja katoksia. Äiti on tietysti jo ihan täpinöissään kun kysyin että käyks hälle.

        Tulee varmasti vilkas kesä tuolle Boutique Diva;n Naomille :) kiitos vaan vinkistä :) :) Lupas jo että tekee minulle myös hääkimpun ja tulee rakentaan sellaisen ihanan hääkaaren sinne puutarhaan.
        Nyt ollaan sitten mun ystävättären kanssa menossa etsimään ihkua pukua. Näin mielettömän ihkun puvun yhdessä lehdessä ja toivon että löytäsin. Tai edes jonkun saman tyylisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noita kommentteja kun tuos luin, hoksasin myös että eihän niitten häitten tarvitse mitkään suuren suuret olla. Pääasia tosiaan, että on läheiset paikalla ja jää kauniita muistoja ja hienoja kuvia.
        Että ensi kesäksi nyt sitten suunnitteilla, elokuulle, ne meidänkin häät, ihanaa! Ihanaa!

        Koska ei uskalla varata mistään ravintoloista yms tiloja, ollaan pitämässä romanttiset puutarhahäät. Meidän porukoilla on suuri puutarha ja laitetaan sinne telttoja ja katoksia. Äiti on tietysti jo ihan täpinöissään kun kysyin että käyks hälle.

        Tulee varmasti vilkas kesä tuolle Boutique Diva;n Naomille :) kiitos vaan vinkistä :) :) Lupas jo että tekee minulle myös hääkimpun ja tulee rakentaan sellaisen ihanan hääkaaren sinne puutarhaan.
        Nyt ollaan sitten mun ystävättären kanssa menossa etsimään ihkua pukua. Näin mielettömän ihkun puvun yhdessä lehdessä ja toivon että löytäsin. Tai edes jonkun saman tyylisen.

        Onko siis se näkijänainen? Toi ketä tekee niitä kimppuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siis se näkijänainen? Toi ketä tekee niitä kimppuja?

        Hän juuri. Olin työkaverin häissä ja oli tehnyt morsiamelle kyllä sellaisen kimpun että ah ja voih!
        Ihastelimme sitä ja joku siinä totesi että Naomin suunnittelema hääkimppu on vähän sama kuin sen yhden mies- pukusuunnittelijan suunnittelemat juhlapuvut. Sillain persoonallisia ettei tule toista samanlaista vastaan.
        Eikä ole niitä "lentäviä lautasia tai saunavihtoja tai suruvihkoja", niin kuin tuo morsian totesi. Kieltämättä sellaisia kyllä näkee valitettavan monilla. Itseäni ärsyttää juuri sellaiset kauhean teennäisen ja tönkön näköiset kimput mitkä näyttää siltä että niillä voisi vaikka tuupata toisen kumoon.


    • Anonyymi

      Minä haluan suuret häät, se on ollut aina haaveeni. Ottaa päästä tämä kun ei voi mitään nyt suunnitella, kun ei mitään tietoa milloin tämä tilanne normalisoituu.

      • Anonyymi

        Sama täällä! Haluan oikein suuret ja näyttävät häät ja pitkän kaavan mukaan. Toivottavasti ei tarvitse vuosikausia odotella että sellaiset on mahdolliset toteuttaa.


    • Anonyymi

      Nythän ne noita rajoituksia on purkamassa, että joskohan sen myötä pian joku kiva paikka löytyisi. Monissa ravintoloissa on ihan kivoja tiloja ja samalla onnistuu se tarjoilupuolikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe