Yhteishuoltajuuden uusi haitta

Anonyymi

Siis nyt ei sitten saa lapselle koronarokotusta!

17

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja meillä ei pääse lapsen kanssa ulos kun toinen ei tykkää lumesta niin lapsenkaan ei tarvi tutustua lumeen!

    • Anonyymi

      Oikeusaputoimiston juristin mielestä yhteishuoltajuudesta ei ole mitään haittaa!

    • Anonyymi

      Turhanpäiväinen paperi muuttui terveydelle haitalliseksi. Näennäishuoltajalla kyllä itsellä rokotukset joka lähtöön, mutta lapsesta ei niin väliksi.

      • Anonyymi

        Eihän sitten ole muuta keinoa tuota huoltajuutta lopettaa kuin käräjäoikeuden päätös....jos vaan mulkvistit antaa oikeusapua.


    • Anonyymi

      Lasteni Äiti on rokotusvastainen, niin ei lapsetkaan ole saaneet rokotusta , minä isä rokotettu jo kolmeen kertaan, ja puoliso ja meidän yhteinen lapsi jo kertaalleen, muut lapseni ei ollenkaan.

      • Anonyymi

        Viisas äiti kun ei myrkkyjä halua itseensä eikä lapseen. En minäkään ole ottanu koskaan eikä kukaan lapsistani ole koskaan saaneet yhtäkään rokotusta. Ja terveitä ovat olleet, ei olisi jos olisi myrkkyjä pistetty.


      • Anonyymi

        Onko lastesi äiti huolissaan uudesta koronarokotteesta? Silloin ei asia aivan yksiselitteinen ole.
        Ymmärrän hänen huolensa. Koronapiikkiä ei ole ehditty testata tarpeeksi hyvin ennen jakelua ja sen k-piikin toiminnassa paljon asioita mistä ei voi olla varma mitä se aiheuttaa/ saa aikaiseksi elimistössä.


    • Anonyymi

      En ymmärrä aloitustasi? Mitä haet vajaa vaisella tekstilläsi?Yhteishuoltajuus on etuus. Saa viikon elää sinkkuna,kun lapsi on toisella vanhemalla.Yksinhuoltajat on koko ajan lapsen kanssa. Kuin perheliset.

      • Anonyymi

        Noinhan se menee jos myös toinen oikeasti huolehtii lapsesta, mutta jos kyseessä on pelkkä paperi, jonka mukaan on huoltaja niin siitä ei ole muuta kuin riesaa, eikä siitä välttämättä pääse koskaan eroon.Riippuu vähän myös lapsen iästä voiko asua vuoroviikoin Kuopiossa ja Raisiossa. Yksinhuoltaja on kokoajan lapsen kanssa siitä huolimatta, että jossain paperissa lukee jonkun nimi toisena huoltajana. Perheellinen, siis sellainen jossa samassa taloudessa on kaksi huoltajaa taas varmaankin saa liikkua myös yksin vapaasti tai vaikka sairastaa ilman, että täytyy samanaikaisesti huolehtia lapsista.


      • Anonyymi

        Höpsis, minä ainakin tienasin hyvin yh äitinä, hyvät korvaukset ja yh lisät kaikkiin etuihin, ei tarvinnu töissä käydä.
        Lapset eivät edes menneet isälle koskaan, sanovat että jos se ukko lähti niin sen ukon on tultava meidän kotiin, Niin se on, lapseia ei voi laittaa muuttamaan, se ei ole heidän syy. Joten eivät edes enää muista isäänsä, onneksi. Sanovat vielä että ei voi mennä sinne jos se suttura haisee. Onnreksi ei menneet, likaisian aisia on aina, joten paras pysyy kotona. Viisaita lapsia mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, minä ainakin tienasin hyvin yh äitinä, hyvät korvaukset ja yh lisät kaikkiin etuihin, ei tarvinnu töissä käydä.
        Lapset eivät edes menneet isälle koskaan, sanovat että jos se ukko lähti niin sen ukon on tultava meidän kotiin, Niin se on, lapseia ei voi laittaa muuttamaan, se ei ole heidän syy. Joten eivät edes enää muista isäänsä, onneksi. Sanovat vielä että ei voi mennä sinne jos se suttura haisee. Onnreksi ei menneet, likaisian aisia on aina, joten paras pysyy kotona. Viisaita lapsia mulla.

        Toivottavasti isä ja suttura muistavat elaripäivänä hyvällä summalla, hyvä jos ei tarvii enää naamaa nähdä ja haistella moisen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menee jos myös toinen oikeasti huolehtii lapsesta, mutta jos kyseessä on pelkkä paperi, jonka mukaan on huoltaja niin siitä ei ole muuta kuin riesaa, eikä siitä välttämättä pääse koskaan eroon.Riippuu vähän myös lapsen iästä voiko asua vuoroviikoin Kuopiossa ja Raisiossa. Yksinhuoltaja on kokoajan lapsen kanssa siitä huolimatta, että jossain paperissa lukee jonkun nimi toisena huoltajana. Perheellinen, siis sellainen jossa samassa taloudessa on kaksi huoltajaa taas varmaankin saa liikkua myös yksin vapaasti tai vaikka sairastaa ilman, että täytyy samanaikaisesti huolehtia lapsista.

        Lapseni isä asuu toisella puolella maailmaa , Kanadassa , eikä lapseni ole viiteen vuoteen nähnyt isäänsä eikä ollut edes nettiyhteydessä sen kaa, koska se ei ole missään tekemisissä edes omiin sukulaisiinsa, lapseni ei edes muista minkänäköinen tuo mies on , kun äijä läksi, kun poika oli kaksi vuotias, nyt mulla prosessi yksinhuotajuuteen, mutta vaikeeta on, koska ei kukaan tiedä missäpäin Kanadaa äijä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti isä ja suttura muistavat elaripäivänä hyvällä summalla, hyvä jos ei tarvii enää naamaa nähdä ja haistella moisen jälkeen.

        Mutta häntäheikki kelpaa ...


    • Anonyymi

      Älköön kukaan ikinä erehtykö tekemään yhteishuoltajuussopimusta!

    • Anonyymi

      Minäkään en anna lapsilleni porkkanoita enkä pinaattia. Mies ei taas sipulia ja piimää. Ei ole yhteinen sävle mutta lapset onnellisia.

      • Anonyymi

        Meillä mies antaa vain rahaa tilille ja myös minä olen onnellinen näin.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe