Huomasin n. viikko sitten asunnon sisälle jääneen "leijumaan" lievästi bensamaisen hajun, joka ei lähde tuulettamalla. Mistä ihmeestä voi johtua? Voiko maalien liuotinaineista tulla tuollainen katku, jos joku tekee talossa remonttia? Haju ei ole kylläkään perinteisen maalin/liuotinaineen haju, vaan tosiaan bensamainen ja kitkerä, joka aiheuttaa jo lievää pahoinvointiakin :( Talossa on painovoimainen ilmastointi, eikä vastaavaa hajua ole koskaan aiemmin tullut.
Bensamainen kitkerä haju asunnossa - mistä voi johtua?
2
1669
Vastaukset
- Anonyymi
Onko taloyhtiön autojen parkkipaikka heti ikkunan alla?
Nyt kaikki tyhjäkäyttää autojaan pidempään kun on kovat pakkaset.
Oletko rimpauttanut naapurin/naapureiden ovikelloa ja kysynyt haiseeko heillä?
Mikä lämmitysmuoto taloyhtiössä on?
Ehkä sieltä tulee hajua asuntoihin.
Kuuluuko mistään kolinaa, näkyykö remppatarvikkeita tai remppamiehiä?
Helpointa tietysti on soittaa huoltomiehelle/isännöitsijälle ja kysyä mistä haju voisi johtua. - Anonyymi
Kai kuitenkin painovoimainen ilmanvaihto eikä ilmastointi. Kannattaa tosiaan tsekata tyhjäkäyttääkö joku usein autoa korvausilmaventtiilien lähellä. Sopivan tyynessä pakkasilmassa muutenkin pakokaasut voi taajamissa kerrostua ja jäädä leijumaan talojen väliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238