Radio novan ohjelmat ovat nykypäivänä ihan perseestä. jos meintäisiin 3-7 vuotta ajassa taaksepäin niin novaakin pystyisi vielä kuuntelemaan.
Poislukien nykypäivän Viikonvaihde vapaalla ja Lauri Saarilehto. Siinä on mies paikallaan!
Radio Nova
16
7536
Vastaukset
- KMM
Novaa pystyi ehkä jotenkin kuuntelemaan tosisssaan alkukuukausina, mutta sitten alkoi jo tökkiä pahemman kerran... Novaa voi myös kohdallani kiittää siitä, että en enää ikinä kuuntele esim. eppuja, suurlähettiläitä, kolmatta naista jne. Musiikin ohjelmointi on ollut ala-arvoista ja esim. klassikot on soitettu puhki liian aktiivisella soitolla, esimerkkinä mm. Gloria Gaynor - I will survive, Pointer Sisters - I'm SoExcited... lista on tosin paljon pitempi.
- Huonot juontajat
Radio Nova on musiikillisesti ehkä milliastetta parempi nykyään, mutta mainoksia on tullut liikaa ja siellä on niiiin ärsyttäviä juontajia, että toosa meinaa mennä aina paskaks ku niitä joutuu kuunteleen(töissä).
Aamunradion juontajat ovat mielestäni varsin kelpo pari, tykkään etenkin naisjuontajan äänestä. Kyllä Novan Aamunradio-ohjelma mennen tullen voittaa Tenkasen ja Kiss fm:n teiniaamushowt.
Keskipäivän naisjuontaja on myös varsinkin mieleeni. Hänellä on seksikäs ääni. Naisen nimeä en kyllä muista, olisiko Marja tjms.
Iltapäivissä on KARMEAT juontajat, Ile Jokinen ja tää Yllytyshullu-juontaja, kertakaikkiaan uskomattoman alhaista pelleilyä. Ei kiitos.
Viikonlopussa on tämä Taavi. Kuuntelin hänen ohjelmaansa nyt vappuna. Hän puhalteli vappupilliin 10s(ärsyttävä ääni) ja sitten nauroi itselleen (10s), oli mukamas hauskaa se puhaltelu. Voi pyhät pyssyt sentään. Miten tollasia voi päästää eetteriin? On siellä muita juontajiakin (ehkä), mutta en viitti enää niitä enempää haukkua. Sanompa vaan, että huonoa radiota tehdään siellä. No toisaalta, ei Kiss fm ja NRJ ole yhtään parempia, että ei sinänsä.
Mihinkäs muuten hävisi Nanna Ripattila? Hänestä pidin oikeasti.- kysymyksiinne
Novan keskipäiviä juontaa Maria Leppänen.
Maria oli muutes enne novalle tuloa Kiss FM:än aamutiimissä timpen aikaan, ymmärtääkseni tuottajana.
Nanna Ripattila lähti novalta Mtv3:lle juontamaan sitä helvetin ärsyttävää soittis-ohjelmaa. Sittemmin jäi pois sieltäkin.
Olen kuulut huhuja, että olisi jäänyt äitislomalle.
Nanna on muuten kotoisin kouvolasta, niin allekirjoittanutkin.. - Kolibri
kysymyksiinne kirjoitti:
Novan keskipäiviä juontaa Maria Leppänen.
Maria oli muutes enne novalle tuloa Kiss FM:än aamutiimissä timpen aikaan, ymmärtääkseni tuottajana.
Nanna Ripattila lähti novalta Mtv3:lle juontamaan sitä helvetin ärsyttävää soittis-ohjelmaa. Sittemmin jäi pois sieltäkin.
Olen kuulut huhuja, että olisi jäänyt äitislomalle.
Nanna on muuten kotoisin kouvolasta, niin allekirjoittanutkin..Ripattila ei lähtenyt vaan sai potkut ja vei asian oikeuteen. Hävisi juttunsa tosin.
- pakkokuuntelu
Tässä männäviikolla menin bussilla töihin ja jouduin kuuntelemaan Novan aamulähetystä lähes tunnin. Meinasin jo mennä sanomaan kuskille, että radio kiinni, tämähän on laissakin määrätty, että jos yksikin matkustaja vaatii radion sulkemista on se suljettava, mutta en jaksanut.
Seuraavat asiat raastoivat hermojani:
1. Juontajat. "Keskustelevat" "ajankohtaisista" "asioista" "lupsakkaan" tyyliin. Voi luoja! ns. kahvipöytäkeskusteluilla on tärkeä sija esim. työyhteisön hyvinvoinnin kannalta, mutta ei sellaisia tarvitse maanlaajuisen radioaseman välityksellä jakaa koko kansalle. Lisäksi molempien ääni ja artikulointi on sellaista, että pää meinaa hajota. Puheenaiheista puhumattakaan.
2. Musiikki. Kaikkein tavanomaisinta keskitien musaa. Novalla ei tule varmaan koskaan biisiä, jota ei olisi joskus kuullut.
3. Mainokset. Ihan hirveäää korviaraastavaa mölinää. Mikähän siinä on, että nimenomaan radiossa mainonta on poikkeuksellisen ärsyttävää?
Ei koskaan enää radio Novaa!- Hessu
itse olen joutunut samaan tilanteeseen..tosin sillä erolla, että omaan korvaani kirpaisee ehkä vielä enemmän juuri mainitsemasi asiat, sekä joukko muita
1) Juontajat - edes perusasiat eivät ole hallinnassa ja Novan kokoinen asema antaa suojatyöpaikan moisille
2) musiikkia kyseinen asema ei yksinkertaisesti osaa käsitellä (ei pelkästään ohjelmoida, mutta myös tutkia, valita sekä listata) - mutta sikäli eipä osaa juuri kukaan muukaan alalla, että se antaa jonkun verran anteeksi heille.
3) mainonta suomessa on samalla tasolla kuin se oli jenkeissä 80-luvun alussa..se kertonee karua kieltä siitä, missä mennään.
4) äänituotanto - ei nyt juuri tule mieleen mitään muuta ISOA asemaa maailmasta joka yltäisi noinkin ala-arvoiseen suoritukseen...edes vanhoista neukkumaista ei nykypäivänä löydy vastaavaa...
5) soundi - ala-arvoinen, ei tarvitse mennä kuin rajan yli ruotsiin tai viroon niin jo siellä kaupallinen radio kuulostaa normaalimmalta.
6) automaation käyttö kuuluu ulos, kone vie miestä eikä toisinpäin, mutta minkäs teet..jos ei ihmisillä ole tieto/taitoa..
ja mikä pahinta ei edes tietoa siitä ettei ole tieto/taitoa
hassuinta on, että pelleilylle ei edes näytä tulevan loppua...
mutta antaa heidän puuhastella - Antibesserwisser
Hessu kirjoitti:
itse olen joutunut samaan tilanteeseen..tosin sillä erolla, että omaan korvaani kirpaisee ehkä vielä enemmän juuri mainitsemasi asiat, sekä joukko muita
1) Juontajat - edes perusasiat eivät ole hallinnassa ja Novan kokoinen asema antaa suojatyöpaikan moisille
2) musiikkia kyseinen asema ei yksinkertaisesti osaa käsitellä (ei pelkästään ohjelmoida, mutta myös tutkia, valita sekä listata) - mutta sikäli eipä osaa juuri kukaan muukaan alalla, että se antaa jonkun verran anteeksi heille.
3) mainonta suomessa on samalla tasolla kuin se oli jenkeissä 80-luvun alussa..se kertonee karua kieltä siitä, missä mennään.
4) äänituotanto - ei nyt juuri tule mieleen mitään muuta ISOA asemaa maailmasta joka yltäisi noinkin ala-arvoiseen suoritukseen...edes vanhoista neukkumaista ei nykypäivänä löydy vastaavaa...
5) soundi - ala-arvoinen, ei tarvitse mennä kuin rajan yli ruotsiin tai viroon niin jo siellä kaupallinen radio kuulostaa normaalimmalta.
6) automaation käyttö kuuluu ulos, kone vie miestä eikä toisinpäin, mutta minkäs teet..jos ei ihmisillä ole tieto/taitoa..
mutta antaa heidän puuhastellaItse en näistä asioista väitä sen enempää tietäväni. Kummastelempahan vaan, että ne jotka asioista tuntuvat eniten tietävän ovat täällä palstalla kirjoittelemassa, eivätkä töissä kyseisissä yrityksissä ;)
- Hessu
Antibesserwisser kirjoitti:
Itse en näistä asioista väitä sen enempää tietäväni. Kummastelempahan vaan, että ne jotka asioista tuntuvat eniten tietävän ovat täällä palstalla kirjoittelemassa, eivätkä töissä kyseisissä yrityksissä ;)
ilmeisesti kyseessä jonkun sortin hurtta..tai sitten saksalainen olutmerkki?..jompi kumpi..väliäkö hällä..
joku viisas sanoi joskus "sinä päivänä kun tiedän kaiken näistä asioista, on aika vaihtaa alaa" ja kun radiosta puhutaan, allekirjoitan tuon täysin...mutta että "töissä kyseisissä yrityksissä"?? se tästä vielä puuttuisi..
siinä saisi vetästä purkillisen rauhoittavia joka päivä ennen töihinlähtöä ;)
mielummin sitten ihan oikeaan lastentarhaan... - Radio Novan toimari
Hessu kirjoitti:
mutta antaa heidän puuhastellaHessu, upeaa!
Olemme jo kymmenen vuoden ajan etsineet ylivertaista osaajaa radion tekemiseen suomalaiselle yleisölle. Vihdoinkin löytyi!
Ole hyvä, ja ota yhteyttä osoitteella Radio Nova, Toimitusjohtaja, PL 123, 00241 Helsinki. Olemme valmiit maksamaan kaltaisestasi osaamisesta todella hyvin. Ilmeisesti voimme myös lopettaa nykyisen koti- ja kansainvälisen tutkimustoimintamme, koska saamme sinulta ohjeet parempaan. Älä aikaile, Hessu, odotamme sinua kiihkeästi!
Koko Radio Novan väki
Kuten kyseisellä radiokanavalla oli tapana sanoa joskus muinoin ja silloinkin taustalla alkoi soida Abba ja waterloo. En oo kuunnellu kyseistä kanavaa vapaaehtoisesti vuosiin ja enkä kuuntele. Se on vaan niin käsittömättömän ärsyttävä kanava, juontajat on suolesta, musiikki on sieltä ja syvältä ja nämä yhdessä on erittäin syvältä. Ihan pahaa tekee nykyään kuunnella Kissin aamutiimiä, kun se yks juontaja loikkas sinne novalta.
- Tiina
Ennen Nova vielä meni, mutta ei enää! Ennen en tykännyt Ylex:stä, mutta nyt se rulettaa, vaikka onkin välillä liikaa liirumlaarum musaa. Nykyään siis kuuntelen Ylex:ää, koska se soittaa kuitenkin aika paljon uusia biisejä ja vaihtelee niitä, ettei koko ajan soiteta samoja. Koska oon nuori niin pidän kanavasta senkin takia, enemmän nuoriso musaa.
On lepposet juontajat,Peltsi ja Juhalahti- ja Pietarinkadun Oilers Go Go- ohjelmat on parhaat!
Novassa ärsyttää:
1. Soitetaan biisit puhki ja saadaan oikeen ihmiset vihaamaan jotain biisiä kun tarpeeks kuuntelee.
2. Novasta yritetään tehä jotain ihme nuorisokanavaa,salli mun nauraa! Ei tuu onnistumaan vaikka kuinka soitettais Himiä ja Nightwishiä!
3. Juontajat kauhean teennäisiä ja kauheita kälättäjiä! Paras ohjelma oli Salovaara liikenteessä, oli mukava kuunnella kesäsin jos oli autolla reissussa. Nyt Salovaara ei juonnakaan enää
ohjelmaa, vaan joku akka siel kälättää. Pah!
4. Soitetaan siis koko ajan samoja biisejä ja mainostetaan "UUUUUUUUTUUUUUUUUUS" vaikka olis 50 vuotta vanha biisi! Novaan ilmestyy kaikki kappaleet vasta sitten, kun ne on jo muilla kanavilla soitettu puhki. - Kissi Fm
Tiina kirjoitti:
Ennen Nova vielä meni, mutta ei enää! Ennen en tykännyt Ylex:stä, mutta nyt se rulettaa, vaikka onkin välillä liikaa liirumlaarum musaa. Nykyään siis kuuntelen Ylex:ää, koska se soittaa kuitenkin aika paljon uusia biisejä ja vaihtelee niitä, ettei koko ajan soiteta samoja. Koska oon nuori niin pidän kanavasta senkin takia, enemmän nuoriso musaa.
On lepposet juontajat,Peltsi ja Juhalahti- ja Pietarinkadun Oilers Go Go- ohjelmat on parhaat!
Novassa ärsyttää:
1. Soitetaan biisit puhki ja saadaan oikeen ihmiset vihaamaan jotain biisiä kun tarpeeks kuuntelee.
2. Novasta yritetään tehä jotain ihme nuorisokanavaa,salli mun nauraa! Ei tuu onnistumaan vaikka kuinka soitettais Himiä ja Nightwishiä!
3. Juontajat kauhean teennäisiä ja kauheita kälättäjiä! Paras ohjelma oli Salovaara liikenteessä, oli mukava kuunnella kesäsin jos oli autolla reissussa. Nyt Salovaara ei juonnakaan enää
4. Soitetaan siis koko ajan samoja biisejä ja mainostetaan "UUUUUUUUTUUUUUUUUUS" vaikka olis 50 vuotta vanha biisi! Novaan ilmestyy kaikki kappaleet vasta sitten, kun ne on jo muilla kanavilla soitettu puhki.Kissi on paras !
- Kuulostelija
Tiina kirjoitti:
Novassa ärsyttää:
4. Soitetaan siis koko ajan samoja biisejä ja mainostetaan "UUUUUUUUTUUUUUUUUUS" vaikka olis 50 vuotta vanha biisi! Novaan ilmestyy kaikki kappaleet vasta sitten, kun ne on jo muilla kanavilla soitettu puhki.Juu kyl se YleX jyrää nykysin nuorison keskuudessa. Itse todistin ihmeellistä "ketjureaktiota" pari vuotta sitten armeijan harmaissa: Kun aloitin intin, "kaikki" kuunteli Kissiä, Novaa ja NRJ:tä. Oli vain pari hassua YleX:n kuuntelijaa. Kun puoli vuotta myöhemmin intti oli lopuillaan, "kaikki" kuuntelikin YleX:ää ja oli suorastaan noloa kuunnella jotain kaupallista diipadaapaa. No mikäs siinä, onhan se parempi että porukka kuuntelee laadukasta Suomen Yleisradiota kuin kaupallista paskaa.
- ......
Kissi Fm kirjoitti:
Kissi on paras !
Kiss fm on samantasoista TAI vielä kauheampaa paskaa.
- Asko
Ihan liikaa kuuluu sitä nenäänhönöttäjäduuoa, Nylon Beattia... Ei ole mistään kotoisin...
- Anonyymi00015UUSI
taas eilen perjantaina Radio Nova Sperma tehtävöt.
oli liikennevahinko räkätystä mersun malliin.
Valot Potränkulhetus teline, kun ne sammuu niin varmasti perään ajo valmis.
Puusaari Tulostis Kajasnin tieltä Polkupyörän Takavalo ladattava joka samuu lyhellä aika välillä
Veeti tulostus Viisaari
Myy ti oli Mäkipojat Kärsämäki ns nimetty läskipyörä ajot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk944157Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n262250Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj442034Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361394- 281253
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111143Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit75920Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43919- 40781
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup31779