Arvoisat laturaivoajat

Anonyymi

Minä maksan kunnallisveroillani myös sen, että yhteisistä virkistysalueista pidetään huolta ympäri vuoden. Sitten on näitä laturaivoajia, joiden mielestä jalankulkijoita ei saisi talvella olla ollenkaan virkistysalueista. Siis ei edes niin leveillä poluilla, että siinä keskellä pystyy hyvin kulkemaan jalan. Siis yksi hiihtäjä on mulle sanonut, että "et sitten muualle keksinyt tulla kävelee". Tämä tapahtui Mustavuoressa Helsingissä. Teki mieli tunkee sille äijälle suksisauva perseeseen.

Minä pysyn talvella pois yhteiseltä virkistysalueelta hiihtäjien takia vasta, jos kunnallisveroani pienennetään! Laturaivoajia saavat ottaa pään pois perseestä. En minä teidän latujanne kuitenkaan ole tullut tallomaan tai teitä ärsyttämään, vaan ihan vain nauttimaan siitä ulkoilmasta ihan kuin sinäkin.

17

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kyllähän hiihtokäyttöön kunnostetulla ladulla saa kävellä kunhan ei riko sitä.

    • Anonyymi

      Talviaikana ladut ovat vain hiihtokäytössä. Eli niissä ei saa kävellä. Näin mainitaan kyllä siellä ladunvarran ohjetaulussakin.

    • Anonyymi

      Tästä lähtien aina kun tulee laturaivoaja, niin alan kuvaamaan häntä ja sanon kyseisen videon tulevan nettiin.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onneks talvella ei järven jäällä tule ketään moottorikelkalla pilaamaan mun talvisurffausta ja kuviokelluntaa.

      Pitkänmatkan uinti ja soutuveneily on myös parasta tehdä ahtojäiden aikaan.

    • Anonyymi

      En hanki suksia enkä käytä latuja, vältän latuvitutuksen,eli raivon ja muihin suunnatun raivon kun sukset eivät toimineet!

    • Anonyymi

      Menet sitten uimahalleissa kellumaan kuntouintiradoille koska niin haluat? Jääkentälle menet rusettiluistelemaan keskelle jäkispeliä ja kesällä piknikkiä jalkapallokentällä? Koska sulla on oikeus veronmaksajana? Entä kun maksat poliisien palkat, vaadit heiltä kyydin kotiin?

      Näinkö?

    • Anonyymi

      Et sinä maksa kunnalisveroilla Yhteihyödyllisiä virkistysalueita.
      Yhteishyödylliset alueet ovat verosta vapaita,niitä hoidetaan talkootyönä.
      Jos yhteishyödylliset toimijat,haluavat ,toimintaansa kuntaveroeuroja niitä pitää anoa
      kunnasta/kaupunkista.Yhteishyödylliset yhdistykset tulevat toimeen yleensä talkootyönä saamillaan tuloilla,joista ovat kirjanpitovellvollisia.

    • Anonyymi

      Itse hiihdän ja lenkkeilen jalan niin ihmettelen että miksi jokainen tienpätkä helsingin keskuspuistossa pitää vetää laduiksi vähempikin riittäisi.

      • Anonyymi

        Keskuspuisto ainoa paikka Helsingissä missä voi kävellä?

        Miksi Helsingin ydinkeskustassa ei yhtään latua? Veronmaksajana vaadin että stokkalle päästävä hiihtäen kuten kauppatorille! Törkeää kävelijöiden suosimista!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskuspuisto ainoa paikka Helsingissä missä voi kävellä?

        Miksi Helsingin ydinkeskustassa ei yhtään latua? Veronmaksajana vaadin että stokkalle päästävä hiihtäen kuten kauppatorille! Törkeää kävelijöiden suosimista!!!!

        Keskuspuistossa ainoastaan 1 reitti kevelyyn loput latua miksi?


    • Anonyymi

      Eli kun joku huomauttaa ystävällisesti väärässä paikassa kävelystä, on se mielestäsi raivoamista. Sanan "laturaivo" lanseerasi roskalehti Iltasanomat, kun ei muutakaan uutisoitavaa ollut. Joka talvi saamme lukea laturaivojutun näistä tuubalehdistä, onpa sitten jotain sattunut tai ei ole.

      • Anonyymi

        Laturaivoklikkiuutiset ovat talvilomaviikkojen kuuma juttu. Kävelijät kielloista huolimatta pyörivät hiihtoladuilla ja kun heille asiasta huomautetaan, hiihtäjä on laturaivoaja.

        Tiedoksi, leveä ura hiihtoladun rinnalla on tarkoitettu luisteluhiihtoon, ei kävelyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laturaivoklikkiuutiset ovat talvilomaviikkojen kuuma juttu. Kävelijät kielloista huolimatta pyörivät hiihtoladuilla ja kun heille asiasta huomautetaan, hiihtäjä on laturaivoaja.

        Tiedoksi, leveä ura hiihtoladun rinnalla on tarkoitettu luisteluhiihtoon, ei kävelyyn.

        Kunnat ovat jo alkaneet antaa sakkoja, siis poliisi on saatu valvomaan latuverkon tuhoajia. Saisivat veloittaa vielä korjauskustannukset ja ottaa Ad Bluet kävelyhölmöjen aivoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnat ovat jo alkaneet antaa sakkoja, siis poliisi on saatu valvomaan latuverkon tuhoajia. Saisivat veloittaa vielä korjauskustannukset ja ottaa Ad Bluet kävelyhölmöjen aivoista.

        Ladullakävelijän aivokusinesteellä ajeleekin pitkät matkat, hyvä vinkki.


    • Anonyymi

      joku nainen käveli ladulla ja sanoin asiasta (kun itse kävelin lumipenkassa), niin kyllä meni herne naisella nenään. Ja ladulla kävely jatkui. Perusteena "kyllä minäkin olen veronmaksaja sen takia saan kävellä".

    • Anonyymi

      minä maksan veroni, mutten menisi hiihtämään, vaikka maksaisivat 100.000 euroa, hiihtäkää vaan rauhassa siellä jossakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      389
      3952
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      219
      1956
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1460
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1320
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      981
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      118
      903
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe