Hierontapöydällä

Seison liikkeen ulkopuolella, kun puhelin soi ja vastaan siihen.
-Moi, missä oot?
ystäväni kertoo miten ei tänään pääsekään mukaani parihierontaan työkiireiden vuoksi. Harmistun sillä aika on varattu kuukausia sitten ja nyt minulle jää ajan peruminen. Hieman häpeillen astun sisään hyvinvointikeskukseen ja pysähdyn tiskille.
Vastaanottovirkailija saapuu paikalle ja hymyilee iloisesti.
-Hei, vastaan hymyillen, meillä tai siis on varaus Vähämaan nimellä. Pitää varmaan perua se, kun kaverini ei pääse paikalle?
Virkailijan hymy ei hyydy.
-Voi harmi, mitäpä jos vaihdetaan se teidän hierontaan niin ei jää aika käyttämättä, toki ei tarvitse maksaa koko hintaa?
Mietin hetken, mutta oikeastaan kuulostaa hyvältä puolentoista tunnin hieronta, olinhan varannut tämän ajan.
-Selvä, sopii.
-Hyvä istu hetkeksi odottamaan, virkailija poistuu paikalta ja jään yksin.
Hetken kuluttua hän tulee takaisin ja hymyilee ystävällisesti.
-Tuskin teitä haittaa kuka hieroo, aiemmin piti jo kertoa että Terhi ei päässyt tänään töihin. Luka odottaa teitä huoneessa.
Vähän jännityn, sillä minulla on aina ollut Terhi. Nyökkään kuitenkin sanomatta sanaakaan, en enää kehtaa perääntyä. Virkailija avaa oven ja astun sisään huoneeseen. Hän poistuu paikalta.
Seison hetken ovella ennen kuin liikahdan hermostuneesti, en pidä yllätyksistä.
-Hei, tervetuloa! Hieroja kääntyy ympäri ja hymyilee vinosti.
-Jospa riisut vähän kerroksia pois ja käyt sitten pöydälle, tulen pian takaisin.
Suutani kuivaa, pari jäänsinisiä silmiä hymyilee ilkikurisesti hän poistuessaan ovesta.

Sydämeni pamppaillessa lasken laukun tuolille ja laitan puhelimen äänettömälle. Sidon hiukseni keveälle nutturalle ja riisun mekkoni ja rintaliivini tuolille. Siirryn hierontapöydälle mahalleni makaamaan ja nojaan käsiäni koukussa kylkiini sillä rintani pullistuvat sivuilta muuten esiin. Olen aivan hermona, miltä mies hieroja tuntuisi?
Hieroja tulee takaisin huoneeseen ja siirtää tyynyn nilkkojeni alle ja vetää lämpimän lakanan alavartaloni suojaksi.
-No niin, onko sinulla jotain toiveita, jumeja vai hierotaanko vain selkää? Teillä piti olla kokovartalohieronta, voidaan pitää sekin. Aikaa on runsaasti.
Mies sanoo loppu lauseen pehmeästi tai sitten kuvittelen. Nielaisen ja vastaan nopeasti;
-Selkä on ollut vähän kipeä hartioista ja alaselästä. en pysty vastaamaan muuta.
-Selvä, no jospa mennään kuulostelemalla ja katsotaan miten kehosi reagoi. Mies sanoo hymyä äänessään.
Voi luoja, ajattelen ja siirrän kasvoni reikään ja lasken kädet alas. Soliseva puro alkaa ensin soida kaiuttimista, mutta sitten sieltä tuleekin rnbeetä, päänahkaani kihelmöi.
-Käykö tämä musiikki sinulle, en oikein välitä puroista? Hän kysyy.
-Käy, sanon vaikka olen toista mieltä. Minä tästä maksan, mutta en osaa valittaa.
Hän seisoo edessäni ja hieroo käsiinsä öljyä ja siirtää kätensä hartioille ja työntää käsiään ihoani pitkin. Kosketus on jämäkkä ja samalla hellä. Ynähdän tahtomattani ja puna nousee kasvoilleni.
-En taida painaa liikaa, koita rentoutua. hän naurahtaa ja varmasti näki reaktioni punaisista korvistani.

Yritän rentoutua ja hieronta jatkuu, hieroja siirtyy oikealle sivulleni ja hieroo hartioitani välillä peukalot käyvät lapaluiden välissä, mmm, tuntuu hyvältä miten kipu kaikkoaa.
Hän siirtyy taas eteeni ja ottaa lisää öljyä, lämmittelee hetken käsissään sitä ja painaa peukalot selkärankalinjassa kädet levällään kohti alaselkääni, hänen pitkät sormensa hipaisevat rintojani ja ihoni nousee kananlihalle, henkäisen kuuluvasti. Mies ei kuitenkaan lopeta tai ihmettele, vaan jatkaa samalla tavalla uudestaan. Sulan hänen kosketuksensa alla pöytää vasten.

Huomaan salaa nauttivani miehen hieronnasta ja alan vihdoinkin rentoutua.
Hänen kätensä pyörähtävät peiton rajoilla ja palaavat kylkiäni pitkin takaisin keskiselälle läheltä rintojani, hän ei kuitenkaan koske niihin, ei kai tietenkään. Ajatukseni ja aistini seuraavat hänen jokaista liikettään ja myös peppuni jota nostan hieman irti pöydästä.
Taas tunnen punan leviävän poskilleni, ehkä hän ei huomannut kun tekee saman liikkeen uudestaan, kunnes hänen kätensä menevät vähän pidemmälle ja liikahdan taas.
-Sinun alaselkä taitaa olla arka, ehkä hieron välillä sua jaloista? kysymys jää leijumaan ilmaan ja hän vetää peiton hitaasti jaloiltani selän päälle.

Lisää öljyä käsiin ja hieronta jatkuu jaloista. Isot kädet kumpikin hieroo reisiäni ja peukalot käyvät vaarallisen lähellä pikkuhousujani, tunnen miten nesteet lähtevät liikkeelle ja imeytyvät housuihini, voi ei, tiedän että valkoisissa pikkareissa se näkyy varmasti. Miehen kädet työntyvät hitaasti peiton alle ja hierovat pakaroitani yhteen. Liikahdan hieman, mutta en sano mitään, olen todella kiihottunut nyt ja yritän vielä peitellä halujani makaamalla liikkumatta.

8

4520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kehuin Aamupalan lihallisuutta, ja jälleen kuvailet elävästi hyvinvointikeskuksessa käyntiä tapahtumana ja hierojan käsiä vartalollasi. Tuot vaikuttavasti esille, miten alastomaksi ja haavoittuvaiseksi tunnet itsesi hierontapöydällä, ja välität hienosti jännityksen ja hermostuneisuuden tunteet - mutta ne ovat samalla tekstisi ainoa puute mieslukijan silmin. Ongelma: kerrot, miten mieshierojan läsnäolo nostaa kehosi kaikki karvat pystyyn, muttet aivan pysty välittämään, miksi Terhin kosketuksen korvautuminen Lukan kosketuksella saa sinut noin kiihottuneeksi. Kyse on korviesi välissä olevasta ajatuksesta, joka saa pikkuhoususi kastumaan, mutta tälle ajatukselle täytyisi antaa selkeämpi muoto. Toinen saman kulttuurin nainen sen kyllä varmasti ymmärtää ja jakaa selityksettäkin!

      • Anonyymi

        En ehkä nyt saa kaikista hienoista ajatuksistasi kiinni, sano suoraan vaan.
        Elämäni keskeyttää välillä kirjoitus puuhat, heh, en ehtinyt työstämään tekstiä enempää ja kiirehdin jo sen julkaisua. Tämä tarina jatkuu, toivottavasti kukaan ei tule sitä ennen jatkamaan sitä tai menee taas pasmat sekaisin, kuten Tomi ei pysty Kukan kanssa jatkamaan..

        -Kukka


    • Mies siirtää käsiään alemmas niiden liukuessa pikkuhousujeni alle, peukalot työntyvät häpyhuulien reunaa pitkin ja saa minut nostamaan peppua ylös samalla kun hänen kätensä liikkuvat takaisin ylös. Tiesin että en siis kuvitellut kaikkea päässäni. Hieronnan suunta muuttui yhtäkkiä aivan toisenlaiseksi, miehen jatkaessa peppuni hieromista yhä kiihkeämmillä liikkeillä. Hän siirtää pikkuhousujani sivuun ja hieroo öljyisillä sormillaan edestakaisin pitkin vakoani häpyhuulilta aina peppureikään asti. Odotan sekaisissa fiiliksissä mihin tämä johtaa ja nostan peppua ylös myöntymisen merkiksi. Mies naurahtaa ja painelee vasemman käden peukaloa peppureikää vasten, samalla kun oikean käden sormet löytävät tiensä sisääni työntyen. Syvä aahh parahtaa kurkustani ja nostan pääni ylös, nojaudun kyynärvarsiini ja nyt jo rohkaistuneena kurkistan oikean olkapääni yli "hierojaani". Hän vilkaisee minuun nyt jään siniset silmät tummina kuin yö ja hävyttömästi työntää peukalonsa anukseeni.
      -Sainpas huomiosi. Sopiiko jatkaa? hän nyt! kysäisee muina miehinä. Absurdi tilanne saa minut jälleen heloittamaan punaisena.

      • Työnnyn polvieni päälle ja mies siirtyy istumaan taakseni.
        Hän pyörittelee sormiaan pillussani ja kiimani valuu pitkin reisiäni, sormet koukistuvat ja hetken haukon henkeä. Sitten peukalo löytää klitorikseni ja saan nopeasti orgasmin. Mies ei lopeta siihen vaan jatkaa sormetustani, huokailen tyytyväisenä, tunnen miten aallonharja lähestyy ja pilluni alkaa supistella sormien ympärillä. Hän vetää sormensa ulos.
        Peukalo vaihtuu peppureiälläni sormeen joka hitaasti työntyy sisään, hikikarpalot kutittavat selkääni, pidätän henkeäni, kun hän työntelee sitä sisään ja ulos. Hän kehoittaa toisella kädellä nostamaan peppuani ylemmäs ja teen niin. Tunnen kielen kiimalihallani, samalla sormi jatkaa peppuni työstämistä. Mies nuolee minua ja välillä työntyy sisääni ja taas nuolee pitkin vedoin välilihaan asti. Orgasmi saa minut vavahtelemaan ja ynisen peppuni sykkiessä sormen ympärillä.

        Odotan että miehellä on jo kova seisokki ja hän asettelisi itseään vakooni ja rohkeasti ehdotankin sitä. Hän vastaa kuitenkin ilkikurisesti,
        -Annan sinulle kunnon hieronnan, koko rahan edestä.
        Nuo sanat saavat minun päänahkani kihelmöimään ja tunnen miten hikikarpalot juoksevat selkääni pitkin. En voi muuta kuin ynistä hänen öljyisten käsiensä löytäessä jälleen peppureikäni ja työntäessään lisää sormia anukseeni, hän pumppaa kättään nyt nopeasti ylös alas ja tunnen taas painetta kun hän lisää sormia peliin. Anuksessani on varmasti neljä sormea, peukalo on ulkopuolella ja hieroo välilihaa. Tunnen paineen kasvavan jälleen sisälläni kun toisen käden sormet löytävät tiensä pilluni sisään ja peukalo klitorikselleni. Puristan peppu pystyssä hierontapöytää ja tuntuu kuin silmäni mustuisivat, mies hieroo minua sisäisesti kaksin käsin ja alan saada, puren hierontapöydän nahkaista pintaa etten huutaisi, melkein nyyhkytän orgasmini ulos. Mies vetää kätensä pois anuksestani mutta sormettaa vielä hetken pilluani.

        Hän pyytää minua käymään takaisin makuulle ja selälleen. Jalat vavisten käännyn makaamaan selälleni. Mies pesee kätensä ja siirtyy pään taakseni istumaan. Nyt minua ei yhtään enää nolota vaikka hän näkee rintani, makaan alasti hierontapöydällä. Katson hymyillen häntä silmiin. Hän ottaa hierontaöljyä jälleen käsiinsä ja hieroo niskaani ja hartioiltani alas rintaani, ympäri rintojeni takaisin käsivarsien kautta hartioille ja niskaani. Hänen liikkeensä selvästi ovat menossa kohti kattoa nöpöttäviä nännejäni ja tunnen miten rintani tuntuvat painavilta käsiensä alla.


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Työnnyn polvieni päälle ja mies siirtyy istumaan taakseni.
        Hän pyörittelee sormiaan pillussani ja kiimani valuu pitkin reisiäni, sormet koukistuvat ja hetken haukon henkeä. Sitten peukalo löytää klitorikseni ja saan nopeasti orgasmin. Mies ei lopeta siihen vaan jatkaa sormetustani, huokailen tyytyväisenä, tunnen miten aallonharja lähestyy ja pilluni alkaa supistella sormien ympärillä. Hän vetää sormensa ulos.
        Peukalo vaihtuu peppureiälläni sormeen joka hitaasti työntyy sisään, hikikarpalot kutittavat selkääni, pidätän henkeäni, kun hän työntelee sitä sisään ja ulos. Hän kehoittaa toisella kädellä nostamaan peppuani ylemmäs ja teen niin. Tunnen kielen kiimalihallani, samalla sormi jatkaa peppuni työstämistä. Mies nuolee minua ja välillä työntyy sisääni ja taas nuolee pitkin vedoin välilihaan asti. Orgasmi saa minut vavahtelemaan ja ynisen peppuni sykkiessä sormen ympärillä.

        Odotan että miehellä on jo kova seisokki ja hän asettelisi itseään vakooni ja rohkeasti ehdotankin sitä. Hän vastaa kuitenkin ilkikurisesti,
        -Annan sinulle kunnon hieronnan, koko rahan edestä.
        Nuo sanat saavat minun päänahkani kihelmöimään ja tunnen miten hikikarpalot juoksevat selkääni pitkin. En voi muuta kuin ynistä hänen öljyisten käsiensä löytäessä jälleen peppureikäni ja työntäessään lisää sormia anukseeni, hän pumppaa kättään nyt nopeasti ylös alas ja tunnen taas painetta kun hän lisää sormia peliin. Anuksessani on varmasti neljä sormea, peukalo on ulkopuolella ja hieroo välilihaa. Tunnen paineen kasvavan jälleen sisälläni kun toisen käden sormet löytävät tiensä pilluni sisään ja peukalo klitorikselleni. Puristan peppu pystyssä hierontapöytää ja tuntuu kuin silmäni mustuisivat, mies hieroo minua sisäisesti kaksin käsin ja alan saada, puren hierontapöydän nahkaista pintaa etten huutaisi, melkein nyyhkytän orgasmini ulos. Mies vetää kätensä pois anuksestani mutta sormettaa vielä hetken pilluani.

        Hän pyytää minua käymään takaisin makuulle ja selälleen. Jalat vavisten käännyn makaamaan selälleni. Mies pesee kätensä ja siirtyy pään taakseni istumaan. Nyt minua ei yhtään enää nolota vaikka hän näkee rintani, makaan alasti hierontapöydällä. Katson hymyillen häntä silmiin. Hän ottaa hierontaöljyä jälleen käsiinsä ja hieroo niskaani ja hartioiltani alas rintaani, ympäri rintojeni takaisin käsivarsien kautta hartioille ja niskaani. Hänen liikkeensä selvästi ovat menossa kohti kattoa nöpöttäviä nännejäni ja tunnen miten rintani tuntuvat painavilta käsiensä alla.

        Miehen kädet puristavat hellästi rintojani ja peukalo pyyhkäisee vähän nännejäni silloin tällöin, tunnen pilluni jälleen valuvan enkä pysty pitämään lantiotani paikallaan. Puristan reisiäni yhteen.
        -Olet oikein kiimainen narttu vai? mies virnistää;
        -No avaapas niitä reisiä.
        Siirrän toista jalkaa sivuun ja mies tulee viereeni. Hän vastaa äänettömään pyyntööni ja työntää kahta sormeaan klitorista hipoen kohti pilluani. Toinen käsi leipoo rintojani kova kouraisemmin kuin aiemmin, mutta silti niin kiihoittavasti. Sormi pyörii klitorikseni päällä, se alkaa nopeasti turvota, sormi uppoaa välillä sisääni ja löytää takaisin herkimpään.

        Huohotan ja vartaloni tempoilee. Hän kumartuu rintojeni ylle ja näykkii arkoja nännejäni, ulvahdan mutta ei minua satu. Olen aivan uskomattoman kiimassa ja pilluni valuu pitkin vakoani pöydälle. Tempoilen ja vartaloni nykii, mies työntää sormia pilluuni sisään ja ulos koko ajan vaativammin, hiki valuu rintojeni välissä kun saan räjähtävän orgasmin enkä enää pysy hiljaa. Mies vetää peiton päälleni ja sanoo:
        -Kiitos, nautin tästä todella paljon.
        Sitten hän katoaa huoneesta. Kokoan palasiani pöydältä ja pikku hiljaa pukeudun ja poistun huoneesta.
        Menen kassalle maksamaan hierontaani, puna leviää poskilleni.
        Ovesta tulee mies sisään ja vastaanottovirkailijan ilme muuttuu kummastuneeksi ja hän huikkaa miehelle:
        -Moi Luka! Etkö sä ollutkaan vielä töissä?
        Suuni aukeaa ja silmäni meinaavat pullahtaa päästä kun tuijotan naista. Sanani melkein takertuvat kurkkuun kysyessäni, että kuka ihme minua äsken hieroi!?

        The End


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Miehen kädet puristavat hellästi rintojani ja peukalo pyyhkäisee vähän nännejäni silloin tällöin, tunnen pilluni jälleen valuvan enkä pysty pitämään lantiotani paikallaan. Puristan reisiäni yhteen.
        -Olet oikein kiimainen narttu vai? mies virnistää;
        -No avaapas niitä reisiä.
        Siirrän toista jalkaa sivuun ja mies tulee viereeni. Hän vastaa äänettömään pyyntööni ja työntää kahta sormeaan klitorista hipoen kohti pilluani. Toinen käsi leipoo rintojani kova kouraisemmin kuin aiemmin, mutta silti niin kiihoittavasti. Sormi pyörii klitorikseni päällä, se alkaa nopeasti turvota, sormi uppoaa välillä sisääni ja löytää takaisin herkimpään.

        Huohotan ja vartaloni tempoilee. Hän kumartuu rintojeni ylle ja näykkii arkoja nännejäni, ulvahdan mutta ei minua satu. Olen aivan uskomattoman kiimassa ja pilluni valuu pitkin vakoani pöydälle. Tempoilen ja vartaloni nykii, mies työntää sormia pilluuni sisään ja ulos koko ajan vaativammin, hiki valuu rintojeni välissä kun saan räjähtävän orgasmin enkä enää pysy hiljaa. Mies vetää peiton päälleni ja sanoo:
        -Kiitos, nautin tästä todella paljon.
        Sitten hän katoaa huoneesta. Kokoan palasiani pöydältä ja pikku hiljaa pukeudun ja poistun huoneesta.
        Menen kassalle maksamaan hierontaani, puna leviää poskilleni.
        Ovesta tulee mies sisään ja vastaanottovirkailijan ilme muuttuu kummastuneeksi ja hän huikkaa miehelle:
        -Moi Luka! Etkö sä ollutkaan vielä töissä?
        Suuni aukeaa ja silmäni meinaavat pullahtaa päästä kun tuijotan naista. Sanani melkein takertuvat kurkkuun kysyessäni, että kuka ihme minua äsken hieroi!?

        The End

        Perinpohjaisesti käsitelty ja "hyvin taputeltu"! 😀 Kuvailit kiihottavasti öljyistä, kiimanesteitä tihkuvaa hierontaa, roihuksi muuttuvaa intohimoa ja sitä, miten heteroseksi gravitoisi luonnollisesti yhdyntää kohti. Mutta tällä kertaa luvassa oli yllätys!

        Tarkoitukseni ei ole löytää kaikesta sekä hyvää että huonoa sanottavaa, mutta jännitteen laukeamisen jälkeenkin olisit voinut jäähdytellä tapahtunutta yhtä virkettä ("pikku hiljaa pukeudun ja poistun huoneesta") pidempäänkin. Olisit voinut kuvata tyydytetyn kehosi aistimuksia, epäuskoista hihittelyäsi tapahtuneelle ja vaatteiden pukemista hierontaöljyltä tuoksuvalle ihollesi pidempäänkin. Mutta tarina kantoi hienosti loppuun asti!


      • Slick76 kirjoitti:

        Perinpohjaisesti käsitelty ja "hyvin taputeltu"! 😀 Kuvailit kiihottavasti öljyistä, kiimanesteitä tihkuvaa hierontaa, roihuksi muuttuvaa intohimoa ja sitä, miten heteroseksi gravitoisi luonnollisesti yhdyntää kohti. Mutta tällä kertaa luvassa oli yllätys!

        Tarkoitukseni ei ole löytää kaikesta sekä hyvää että huonoa sanottavaa, mutta jännitteen laukeamisen jälkeenkin olisit voinut jäähdytellä tapahtunutta yhtä virkettä ("pikku hiljaa pukeudun ja poistun huoneesta") pidempäänkin. Olisit voinut kuvata tyydytetyn kehosi aistimuksia, epäuskoista hihittelyäsi tapahtuneelle ja vaatteiden pukemista hierontaöljyltä tuoksuvalle ihollesi pidempäänkin. Mutta tarina kantoi hienosti loppuun asti!

        En minä sitä että pitäisi jotain löytää en ehkä vain ihan ymmärtänyt kaikkea.
        Ajattelin että venytän näitä tarinatuokioita liikaa, vähän kuin Tuote-esittelijä. Ehkäpä joku voisi olla vähän lyhyempi, mutta aika pitkä tästäkin tuli. Kunnon hoito.
        Etsiväksi en ala, että nyt jää selvittämättä kuka tuo mysteerimies on?!
        Ehkä joku jatkaa tätä puolestani. 😁


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        En minä sitä että pitäisi jotain löytää en ehkä vain ihan ymmärtänyt kaikkea.
        Ajattelin että venytän näitä tarinatuokioita liikaa, vähän kuin Tuote-esittelijä. Ehkäpä joku voisi olla vähän lyhyempi, mutta aika pitkä tästäkin tuli. Kunnon hoito.
        Etsiväksi en ala, että nyt jää selvittämättä kuka tuo mysteerimies on?!
        Ehkä joku jatkaa tätä puolestani. 😁

        Toi Sun "jatkamistoive" toteutuu toisaalla, tiedät kyllä missä tarinassasi vierailla ;)


    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4494
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      247
      2503
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1361
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      195
      1208
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1096
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1084
    8. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1031
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1027
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1027
    Aihe