Winzip ohjelma

Tilasin muutama vuosi sitten tämän ohjelman.Viime vuonna halusin lopettaa tilauksen mutta se ei käynyt.Winzip käy kontollani ja vie rahani.Tänä vuonna on jo toinen kerta vaikka olen sanonut itseni irti monta kertaa.Maksut ovat PayPal pohjaisia..Mitä pitäisi tehdä että tämä pakkorahastus loppuisi ?

29

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhentunutta teknologiaa. Winrar on tätä päivää.

      • Anonyymi

        Pikemminkin 7-Zip on tätäpäivää..


      • Anonyymi

        Kaikki kolme ovat viime vuosituhannelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kolme ovat viime vuosituhannelta.

        Paitsi viimeisin ajantasainen ja yksinkertainen.


      • Anonyymi

        Mitään noista ei tarvitse koska Windows osaa pakata/purkaa .zip tiedostot..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään noista ei tarvitse koska Windows osaa pakata/purkaa .zip tiedostot..

        Eipä osaa kunnolla. Tämä on tullut huomattua monta kertaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi viimeisin ajantasainen ja yksinkertainen.

        Kaikki ne on päivitetty tälle vuosituhannelle, herra museotirehtööri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä osaa kunnolla. Tämä on tullut huomattua monta kertaa..

        Se, on tiedonkarkailuriski että windowssilla on pakattujen tedostojen avausominaisuus.

        Kaikki nuo työkalut asiansa ajaa ja ovat yksinkertaisia käyttää. Minä otin käyttöön https://www.7-zip.org/ kun win7 tuli, se turhan innokkaasti indexoi ja nuuski zippien sisältöä, puukotin Win7:lta kyvyn lukea zippejä. 7z-zip halllitsee kaikki yleiset pakkausmuodot ja salaukset, toimii myös ilman asennusta eli on haluttaessa ns "portable", ja on ilmaisohjelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ne on päivitetty tälle vuosituhannelle, herra museotirehtööri.

        Muut eivät ole päivitetty. Ainoastaan 7-zip on,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, on tiedonkarkailuriski että windowssilla on pakattujen tedostojen avausominaisuus.

        Kaikki nuo työkalut asiansa ajaa ja ovat yksinkertaisia käyttää. Minä otin käyttöön https://www.7-zip.org/ kun win7 tuli, se turhan innokkaasti indexoi ja nuuski zippien sisältöä, puukotin Win7:lta kyvyn lukea zippejä. 7z-zip halllitsee kaikki yleiset pakkausmuodot ja salaukset, toimii myös ilman asennusta eli on haluttaessa ns "portable", ja on ilmaisohjelma.

        En saanut salasanalla suojattua homopornokokoelmaani auki 7-sipillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut eivät ole päivitetty. Ainoastaan 7-zip on,,

        Museossasi onkin vanhaa tavaraa.
        Winrar Vakaa versio: 6.02 (14. kesäkuuta 2021)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Museossasi onkin vanhaa tavaraa.
        Winrar Vakaa versio: 6.02 (14. kesäkuuta 2021)

        Ikivanha ohjelmisto siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä osaa kunnolla. Tämä on tullut huomattua monta kertaa..

        Kerrohan esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, on tiedonkarkailuriski että windowssilla on pakattujen tedostojen avausominaisuus.

        Kaikki nuo työkalut asiansa ajaa ja ovat yksinkertaisia käyttää. Minä otin käyttöön https://www.7-zip.org/ kun win7 tuli, se turhan innokkaasti indexoi ja nuuski zippien sisältöä, puukotin Win7:lta kyvyn lukea zippejä. 7z-zip halllitsee kaikki yleiset pakkausmuodot ja salaukset, toimii myös ilman asennusta eli on haluttaessa ns "portable", ja on ilmaisohjelma.

        Miten havaitsit että " indexoi "?


      • Anonyymi

        Aristotelesta on pidetty koko länsimaisen tieteen isänä ja monien yksittäisten tieteenalojen perustajana. Hän oli ensimmäinen, joka luokitteli inhimillisen tietämisen aloja omiksi oppialoikseen, kuten matematiikka ja biologia. Monet näistä luokitteluista ovat edelleen käytössä.[2] Aristoteleen kiinnostuksen kohteet olivat hyvin laaja-alaiset, ja tämä näkyy myös hänen teoksissaan, jotka käsittelevät monia aiheita.[3] Luonnontieteissä Aristoteles tutki muun muassa anatomiaa, tähtitiedettä, embryologiaa, maantiedettä, geologiaa, meteorologiaa, fysiikkaa ja eläintiedettä. Filosofiassa hän kirjoitti muun muassa estetiikasta, taloudesta, etiikasta, metafysiikasta, hallinnosta, politiikasta, psykologiasta, retoriikasta ja teologiasta. Hänen kirjoituksensa koskettivat myös koulutusta, kirjallisuutta ja runoutta.

        Aristoteleen teokset tarjosivat perustan erityisesti keskiajan skolastiselle ajattelulle sekä lännessä että arabiankielisessä maailmassa. Teoksia käytettiin yliopistollisina oppikirjoina vielä 1600-luvulle, uuden ajan alkuun, saakka.[4] Samalla aristoteelinen luonnontiede ja sen mukainen todellisuuskäsitys hallitsivat tieteessä 2 000 vuotta niin kutsuttuun tieteelliseen vallankumoukseen saakka.[5]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan esimerkki.

        Esimerkiksi 7-zipin omat formaatit. Ei minkäänlaista tukea:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikivanha ohjelmisto siis

        Jäit silti valheesta kiinni.
        Kaikki kolme ovat " keksitty" samoihin aikoihin-90-luvulla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aristotelesta on pidetty koko länsimaisen tieteen isänä ja monien yksittäisten tieteenalojen perustajana. Hän oli ensimmäinen, joka luokitteli inhimillisen tietämisen aloja omiksi oppialoikseen, kuten matematiikka ja biologia. Monet näistä luokitteluista ovat edelleen käytössä.[2] Aristoteleen kiinnostuksen kohteet olivat hyvin laaja-alaiset, ja tämä näkyy myös hänen teoksissaan, jotka käsittelevät monia aiheita.[3] Luonnontieteissä Aristoteles tutki muun muassa anatomiaa, tähtitiedettä, embryologiaa, maantiedettä, geologiaa, meteorologiaa, fysiikkaa ja eläintiedettä. Filosofiassa hän kirjoitti muun muassa estetiikasta, taloudesta, etiikasta, metafysiikasta, hallinnosta, politiikasta, psykologiasta, retoriikasta ja teologiasta. Hänen kirjoituksensa koskettivat myös koulutusta, kirjallisuutta ja runoutta.

        Aristoteleen teokset tarjosivat perustan erityisesti keskiajan skolastiselle ajattelulle sekä lännessä että arabiankielisessä maailmassa. Teoksia käytettiin yliopistollisina oppikirjoina vielä 1600-luvulle, uuden ajan alkuun, saakka.[4] Samalla aristoteelinen luonnontiede ja sen mukainen todellisuuskäsitys hallitsivat tieteessä 2 000 vuotta niin kutsuttuun tieteelliseen vallankumoukseen saakka.[5]

        Käytitkö nyt 7-sippiä vai enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten havaitsit että " indexoi "?

        Ensihavainto oli korvin tai silmin.

        Kirjoittamalla "indexing options" start napin hakuun, pääsee säätelemään mitä kaikkia windows indeksoi (tai ainakin käyttäjä saa sen käsityksen että voi säädellä) https://support.microsoft.com/en-us/windows/search-indexing-in-windows-10-faq-da061c83-af6b-095c-0f7a-4dfecda4d15a . Nuo säädöt eivät poista wintoosan mahdollisuutta lukea zippejä, niihän täytyy suhtautua kuin toiveisiin/pyyntöihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensihavainto oli korvin tai silmin.

        Kirjoittamalla "indexing options" start napin hakuun, pääsee säätelemään mitä kaikkia windows indeksoi (tai ainakin käyttäjä saa sen käsityksen että voi säädellä) https://support.microsoft.com/en-us/windows/search-indexing-in-windows-10-faq-da061c83-af6b-095c-0f7a-4dfecda4d15a . Nuo säädöt eivät poista wintoosan mahdollisuutta lukea zippejä, niihän täytyy suhtautua kuin toiveisiin/pyyntöihin.

        Aivan joo. Ajattelin kirjoittaessani että taas joku esittää salaliittoteoriaa Windowsin vakoilusta. Eipä tuo indeksointi minua haittaa ja indeksoitu data on kuitenkin vain omalla koneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan joo. Ajattelin kirjoittaessani että taas joku esittää salaliittoteoriaa Windowsin vakoilusta. Eipä tuo indeksointi minua haittaa ja indeksoitu data on kuitenkin vain omalla koneella.

        Indeksit ovat omalla koneella, siististi nipussa, valmiina, siihen asti kunnes hakkeri, Google, tms, käy kopioimassa ne omalle koneelleen.

        Indeksointi aiheuttaa suuren määrän (ylimääräisiä) kirjoitustapahtumia, eli SSD levyiltä kannattaa indeksointi estää täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään noista ei tarvitse koska Windows osaa pakata/purkaa .zip tiedostot..

        Windows ei toimi koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut salasanalla suojattua homopornokokoelmaani auki 7-sipillä.

        Tuupoo kauhaa vuon.


    • Mistä tilasit? Virallinen WinZip-sivusto ei näytä tarjoavan mitään tuollaista toistuvaa tilausta.

      Joka tapauksessa automaattiset PayPal-maksut on erittäin helppo lopettaa: Kirjaudu PayPal-tilillesi ja poista hyväksyntä noille automaattisille maksuille. Netissä tuo onnistuu täältä: Klikkaa hammasrattaan kuvaa yläpalkissa -> Maksut -> Hallitse automaattisesti hyväksyttyjä maksuja

      • Kannattaa muistaa että automaattisen PayPal-maksun lopettamisen lisäksi pitää tietenkin myös lopettaa itse tuotteen tilaus. Jos vain lopetat maksut niin yritys josta teit tilauksen voi alkaa valittaa että pitäisi edelleen maksaa kun itse tilausta ei ole lopetettu - mutta yritys ei tietenkään pysty enää sinulta automaattisesti veloittamaan mitään.


      • Anonyymi

        Kasvain, ei saa tuoda esiin sitä että M$ suomikauppa myy ilmaisohjelmaa hintaan 8$/vuosi.


      • malaire kirjoitti:

        Kannattaa muistaa että automaattisen PayPal-maksun lopettamisen lisäksi pitää tietenkin myös lopettaa itse tuotteen tilaus. Jos vain lopetat maksut niin yritys josta teit tilauksen voi alkaa valittaa että pitäisi edelleen maksaa kun itse tilausta ei ole lopetettu - mutta yritys ei tietenkään pysty enää sinulta automaattisesti veloittamaan mitään.

        Malaire
        Kiitos, sinun kommenttisi oli juuri se vastaus jota kaipasin.Muut täällä puhuu vaan aidanseipäistä.Hyvää vuoden jatkoa sinulle !


      • Anonyymi
        lihamylly1 kirjoitti:

        Malaire
        Kiitos, sinun kommenttisi oli juuri se vastaus jota kaipasin.Muut täällä puhuu vaan aidanseipäistä.Hyvää vuoden jatkoa sinulle !

        Sinä se täällä puhut sontaa:D


    • Anonyymi

      On hälmöö ostella ohjelmia!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe