Mulla on pitkään jatkunut todella voimakasta ja jopa pakontuntuista väsymystä että pakko mennä nukkumaan kun tulen töistä kotiin. Laitan yleensä herätyskellon soimaan jotta en nukkuisi kovinkaan kauaa mutta en aina herää siihen. Samantapaisia ilmeni opiskeluaikoinakin ja olin nukkumassa kun opiskelukaverit tuli herättämään ja yritti koputella kovin oveen mutta en herännyt vaikka normaalisti siihen koputukseen kyllä herää kuka tahansa. Tosin tähän sisältyi kovan väsymyksen lisäksi myös kovaa päänsärkyä. Välillä bussissa meinaan nukahtaa ja kun laitan silmät kiinni niin on vaikea saada niitä auki että itseään pitää vähän nipistää tai ravistaa päätä että pysyy hereillä. Mitä mieltä olette pitäiskö olla huolissaan ja vakavasti miettiä että voisko olla narkolepsiaa tai muuta?
Narkolepsiaa?
Anonyymi
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa opetelisit uni rytmin. Jätäisit minimin somen ja somen sijan ulkoilisit. Töistä tulesasi kotin ilalinen asuit yksin tai perhen kanssa.Yhdessä sen jälken ulos kävelee 1h. ilman älypyhelin. Kotiin. Pykki pino,pyykki korin.astiat tiskikoneeseen. Vurotelle ilta,suihku,yhteinen ilta pala.ei somea. Petiin koko sakki kello 21. unetti tai ei.Kirja mukaan. Kello soimaan joka aamu 6. oli työ tai loma. Opetele rytmi elämän.arvosta hyötylikuntaa ja uloilua.Some vie ajan ja yö unet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446