Mitkä ovat taloyhtiöitä Riksussa, joita kannattaa välttää?
Riihimäen taloyhtiöt
5
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka monesta olet jo saanut häädön maksamattomien vastikkeiden takia?
- Anonyymi
Odotetaan koska tähän ketjuun ilmaantuu vaino settejä..
- Anonyymi
Riksun vainotun taholta ei ilmesty. Olen kirjoittanut tänne aikanaan sitä mukaa, kun itse otin selvää, mistä kyse. Mikroaaltohäirintääkin täällä opiskeltiin. En voi antaa edes linkkejä, kun salaliittoeoriassa trollit ovat tuhonneet ketjuni, ja muita linkkejä ei hyväksytä.
Tuolla Helluntailais-ketjun loppupuolella olen kertonut havainnoistani ja kysellyt, mihin liikkeeseen tai yhdistys ryyyhyn kuuluvat. Ei ole kukaan kertonut. - Anonyymi
Ainakaan nykyiset omistajat ei ehkä uskalla vastata, jotta ei vaikuta talon asuntojen arvoon. Mutta vuokralaisena uskallan vinkata: useampi talo samalla tontilla ja kaikissa eläkeläishallitukset. Siellä kytätään, juorutaan ja kiusataan sekä annetaan omistajille väärää tietoa.
- Anonyymi
Ei niitä tietoja pidä yhtiön ulkopuolisille jakaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074579Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1724366Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941720- 4031651
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311397Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann51097Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531090- 67979
- 56944
- 92928