Joku kyseli kuinka usein vaihdat lakanat, niin minäpä kysyn kuinka usein peset sen petauspatjan? Jos et pese niin kuinka usein vaihdat uuteen petariin ?
Itse hikoilevana pidän petarin päällä patjansuojusta koska petarin peseminen pienessä yksiössä ei oikein onnistu ja kuivatus kestäisi päiväkausia. Patjansuojuksen vaihdan aina samalla kun lakanatkin ja pesen.
Ilokseni huomasin myös että ostettuani kunnon ilmavan ja hengittävän peiton talvikäyttöön hikoilukin vähän väheni, mutta kokonaan en siitä eroon pääse ja kesähelteillä taas hikoilen enemmän vaikka peittona vain pussilakana.
Petauspatja
5
202
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran vuodessa ja pesulassa, samalla kun pesetän matot. Petarin pesu maksoi 15 euroa.
- Anonyymi
Petauspatjan päällisen pesen pesukoneessa.
- Anonyymi
Petauspatjani on sen verran paksu, etten voi sitä itse pestä. Päällisen pesen kerran vuodessa. Käytän aina kahta lakanaa. Kankaat ovat nykyisin huonoja, myös Finalysonit.
- Anonyymi
en myöskään pese kovin usein, mut vastaavasti hyvällä pakkasella - 20 c , pidän koko päivän ulkona, kyllä pölypunkit kuolee !
kesällä auringossa helteessä, auringonsäteet kuulemma tappaa bakteereja.
joskus pesen, vaan vien pojalle, kun omaan koneeseen ei mahdu, eikä ole pesutupaa.
hyvin pärjänny.
- Anonyymi
Meinaan ostaa uuden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657