Itse olen Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ihan varma, että tiedän syyn miksi meillä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on kaikissa kehitysvamma ryhmäkodin asumisessa riitaa ja väkivaltainen käytös, mutta kukaan terve aikuinen ei anna meidän kertoa. Jos minä olen ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena ryhmässä joka kirjoittaa pitkiä viestejä ja vaikeita sanoja käyttäen tästä tulee minulla väkivaltainen käytös joka kohdistuu muihin kehitysvamman saaneisiin asiakkaisiin ei terveisiin työntekijöihin. Ja jos minä olen ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena joka puhuu nopeasti ja vaikeita sanoja käyttäen ja tämä myös tekee väkivaltaisen käyttäytymisen. Eli meidät Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset täytyy jakaa laitoksiin niin että ne kehitysvamman saaneena joilla on älykkyys taso mennyt yli 70 äö vain kuvien tunnistaminen on älyllisen kehitysvamman tasolle minulla tämä on yksi aino kohta joka on Psykologi testeissä todettu Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys ja kaikki muut älykkyys testit mennyt 71-84 älykkyys tasolle niin meidät täytyy jakaa Kehitysvamma puolella laitoksiin älykkyys tason mukaan ne älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset jotka ymmärtävät rahan arvon ja yleiskielen kirjoja ne omaan laitokseen asumaan ja me olemme yksi Lievän älyllisen kehitysvamman ryhmä jotka ymmärtävät rahan arvon ja yleiskielen meidän laitoksessa ei ole tarvetta yö valvontaan vaan sellainen laitos jossa meillä on oma yksiö ja siellä vain onko illalla työntekijät ei tarvitse minun kaltaiset jotka ovat menneet Lievän älyllisen kehitysvamman rajalle yö valvontaan eli jotka ovat Heikkolahja tasolle jäänyt kuten minä. Ja ne Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet jotka eivät ymmärrä rahan arvoa ollenkaan joilla on aina ollut edunvalvonta ja minulla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa eli miksi me olemme Kehitysvamma diagnoosi saaneita jos kerran Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena minun ei olisi pitänyt oppia ymmärtämään rahan arvoa ja minun olisi pitänyt olla edunvalvonnan asiakas. Tästä syystä en kuulu samaan laitokseen niiden kanssa joilla ei ole mitään rahan arvon ymmärtämistä kuten itse olen ilmeisesti ainoa kehitysvamma diagnoosin saaneena Suomessa. Miksi ohjaajat heti kun ne huomaa että minulla ei ole koskaan ollut edunvalvontaa elämän aikana miksi ne haluaa purkaa asiakkuuden? Miksi Kehitysvamma diagnoosi työntekijät eivät usko kehitysvamma työntekijöitä jos kerran asuntola ohjaajat ovat todenneet että minun Lievä älyllinen kehitysvamma osaaminen ei ole sitä mitä lukee Kehitysvammaisten kirjoissa. Miksi minä olen ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena joka kirjoittaa pitkiä viestejä ja muut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet ihmiset valittaa miksi minulla on Kehitysvamma puolella laitoksessa että en ole kuten muut ja miksi Kehitysvamma diagnoosi työntekijät eivät voi vaihtaa asuntola ohjaaja työtä niin uskoo että Kehitysvamma asuntola ohjaajat ovat todenneet että olen väärällä diagnoosilla oleva. Sanoo että minulla olisi ADHD ja Autismin kirjo oikea diagnoosi jota ei kukaan lääkäri suostu selvittää ja sosiaali työntekijä ilmoittanut lääkärille olen muiden Kehitysvammaisten hengelle vaaraksi.
Olen 100% varmasti oikeassa
Anonyymi
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762691Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2761539Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991301Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3851246Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2889Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805