Olen nyt käynyt kurssit 1-4 ja tällä hetkellä lukion oma "kertaus"kurssi meneillään. Numeroita olen saanut 7, 8, 9 ja 6, tämä kurssi saattaa olla vielä alempi. Olen aina pitänyt fysiikasta, yläasteella todella helppo 10, joten valinta lukiossa tuntui luontevalta. Nyt kuitenkin fysiikka vie kauheasti voimavaroja, varsinkin kun aiemmin arvosanat ovat tulleet itsestään. Pitkää matikkaa myös luen, se ei ole niin uuvuttavaa. En vielä tiedä mihin haluan lukion jälkeen, lääkis on ollut mielessä mutta myös liikuntaan liittyvät alat, yliopistossa kuitenkin. Fysiikka on tarkoitus kirjoittaa keväällä 24, eli parisen vuotta aikaa vielä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 46728
- 20659
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit49640- 80626
- 53618
- 47591
- 50573
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan192553