Kissojen ulkoilutus

Anonyymi

Jos kissaa käyttää itse valjaissa säännöllisesti pihalla, niin tarviiko silloin kotiin hankkia kissanhiekkaa jos kerta se ne kakat ja pissat tekisi siellä pihalla kuten koirat?

5

125

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kissaa käyttää itse valjaissa säännöllisesti niin pitääkö silloin tehdä aloituksia tänne?

• Anonyymi

No ei varmaan silloin jos käytät kissaa 3-4 kertaa päivässä valjastelemassa ja jokaisella kerralla kissa käy tarpeillaan.

• Anonyymi

Minusta taas kissalla pitää joka tapauksessa olla hiekkalaatikko sisällä. Se voi haluta päästä tarpeilleen yölläkin. Ja sinä voit joskus olla sairas etkä jaksa lähteä ulkoiluttamaan kissaa monta kertaa päivässä. Tai sinulla on muu este.
      Hiekkalaatikon tarkistat ja siivoat joka päivä.

Kissanhiekka tuodaan kotiin, kun ostat kerralla isomman erän. Ei pitäisi olla ongelma.

• Anonyymi

Kyllä tarvitsee vessan sisälle. Kissaa pissittää tai kakattaa, silloin kun on aihetta. Koira oppii pidättelemään vähän. Kissa ei.
      Hanki kunnon vessa kissille!
      Minä ulkoilutan, kun on sään puolesta mahdollista myös valjaissa. Vessa on sisällä etenkin talvella hyvä, koska monet enemmän sisäkissat vihaavat lumihankea. Kesäaikaan tekee valjasulkoilulla myös ulos.
      No- sinä opit, jos eka kissa, sen tavat...

• Anonyymi

Kyllä ulkoileva kissakin tarvii sisälle kotiin kunnon hiekkalaatikon. Askarrutta nyt kun kesä on tulossa ja koirat ja kissat viihtyvät enemmän ulkona jos vaan mahdollista niin onkohan mahdollista laittaa koira ja kissa yhteiseen ulkoaitaukseen jollainen koiralla jo on. Siihen vain katto kissan takia jotta kissaa ei tarvitsisi pitää narun päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe