Virolaisten pitäisi muistaa historiansa.

Anonyymi

Tunnetteko te muut porilaiset virolaisia, minä tunnen tusinan verran työni takia. Virolaiset ovat itserakkaita ja ylimielisiä pikku nilkkejä jotka arvostelevat sekä haukkuvat jatkuvasti meitä suomalaisia. Vaikka Suomi oli sodan jälkeen ns.suomettunut niin se ei ollut alistunut niiikuin Viro. Nöyristelevät virolaiset lutkuttivat ja nuolivat Neuvostoliiton herroja vuosikymmeniä, taisi siina nuoltavien joukossa olla muutama suomalainen votkaturistikin. Se muistutus heidän historiastaan saa nämä öykkärit joka kerta hiljaisiksi.

23

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaaha vai niin, ei tunneta.

• Anonyymi

Matkusta joskus kesälomareissulle muuallekin kuin vain Noormarkkuun ja Ahlaisiin niin näet virolaisia..

• Anonyymi

Sysmään ei kannata matkustaa siellä on juomaveden kanssa hieman ongelmia.

• Anonyymi

Söörmarkku olis varsin pistämätön turistirysä.

• Anonyymi

Sodan aikana virolaiset olivat innokkaita natsi-Saksan kannattajia.
      Löytyi niitä kahjoja turhan paljon myös Suomessa etupäässä niiden joukosta jotka eivät olleet rintamalla.

• Anonyymi

Olin Virossa 35 vuotta sitten töissä eli tiedän mitä kirjoitan. Vielä silloin moni nuori tytär päätyi Virossa vodkaturistin yöseuraksi jotta isä sai vanhat käytetyt Adodaksen lenkkitossut tai verkkarit itselleen. Asia mitä moni virolainen 5kymppinen nainen häpeää vielä tänäkin päivänä..

• Anonyymi

Ylimielisiä ovat kyllä.Katso jotain anus saagimiakin, kurttuturpa joka luulee olevansa jokin prisenssa, on muka varaa arvostella Suomalaisia.Mitä virosta tulee? Huoria, halpoja Suomalaistuotteiden paskasti tehtyjä kopioita jne. Huumeita, huumejengejä, laittomia aseita, mafia, paskaa, sitä virosta tulee.

Viro on kuin Kiina, kopioivat muita kun eivät itse osaa ja senkin tekevät huonosti.Ainoa mitä virotar osaa tehdä on myydä omaa persettään.Puhekielikin on kuin hoono soomi,on kuin sekin olisi halpa kopio Suomenkielestä.

Suomalaisten raha kyllä kelpaisi, mutta ei Suomalaiset turistit.Onneksi on muitakin maita joihin rahansa viedä.Liettua vaikkapa on tuplasti mielenkiintoisenpi maa ja halpaa on sielläkin eikä kohdella huonosti maksavaa asiakasta.

• Anonyymi

Olen käynyt 11 kertaa Thaimaassa ja 3 kertaa Filippiineillä sekä tasan kerran Virossa ja se riitti näkemään ja kokemaan mitä virolaiset ovat. Virolaisista tarjoilijoistakin huokuu se kylmyys ja ylimielinen asenne suomalaisia kohtaan vaikka he koittavat rahan takia hymyillä ja palvella asiakkaita. Seuraava reissu vaimon kanssa taas Thaimaaseen tai Filippiineille, ei enää koskaan Viroon.

• Anonyymi

Virolainen lunttu kelpaa yhden illan patjaksi korkeintaan.
        Virolainen mies, kelpaa kantamaan lautoja raksalle korkeintaan.
        Kun vuosikaudet sitten kävin virossa, sain kauniilta tyhjäpäiseltä virottarelta huoran palveluksia ja maksuksi kelpasi Suomalaiset sukkahousut,joita ostin muutamia paketteja matkaa varten luntuille.Suomalainen laatutuote siis maksoi monet panot.Tyhjäpäisyys, on edelleen kantava voima heidän maansa toiminnassa.

• Anonyymi

Olen tyytyväinen virolaisiin naisiin ja olen aina saanut hyvää palvelua heitä sopuhintaan.

• Anonyymi

Virolaisten kitinät on peruja neuvostoliiton ajan henkisestä perinnöstä. Mutta mitä kitinöillä on väliä? Sama kuin kissa naukuisi naapurissa. Ei vaikuta mihinkään.

• Virolaisilla oli kanttia irtautua neuvostolasta väkivallan uhan allakin ja liittyä Natoon. Nyt he ovat turvassa toisin kuin me suomalaiset. Tuntemani virolaiset ovat suoraselkäisiä ja -puheisia.

• Anonyymi

Stalini ei siis opettanut nöyräksi, neukkulaista perimää taitaa olla soluissa?🤓🤓

• Anonyymi

Raukat nato-takissaan kuvittelee että länsi rientää sotakoneillaan apuun. Mitä ei tietenkään tapahdu. Piskuinen viro jää ensimmäisenä jalkoihin vaikka kuinka uhoisi.
      Yhden sortin räksyttäjiä. Tohinaa ilman muskeleita. Hyvin epämielenkiintoinen koko likainen pikku viro.

• Anonyymi

No olipa asiallinen aloitus :) mitä ne sinulle on tehnyt,puhunut sinusta selän takana ,voi,voi....itkitkö myös äidille,et kiusaavat.Toivottavasti helpotti kun avautuit täällä.

• Anonyymi

Aloittaja puhui täyttä asiaa. Älä sinä puutu aikuisten asioihin, odota edes senverran että et ime enää tissimaitoa ja tule sitten ruikuttamaan tänne.

• Anonyymi

Minun käy sääliksi virolaisia 5kymppisiä naisia, heillä on ollut karmea lapsuus ja nuoruus. Minua oksetti vuonna 1985 kun kävin Tallinnassa ja Viruhotellin liepeillä eräs virolainen mies tarjosi nuorta itkevää tytärtään minulle yöseuraksi jos saisi päälläni olleen vanhan Adidaksen verkkaritakin itselleen, kieltäyin tarjouksesta. Se karmea muisto tulee mieleen aina kun näen virolaisia.

• Anonyymi

Keksitty tarina,haaveilet vaan pikkutytöstä,pervertti

• Anonyymi

Nyt loppuu tämä ruma arvostelu, tämä kansa on tuonut maailmalle saaremaan valssin....no ei ihan Sibeliusta, mutta hyvä biisi kuitenkin.... ja palavaa kiveäkin löytyy....

• Anonyymi

Niin haukkuu ja pilkkaa suomalaisetkin virolaisia. Älä valita hienopieru.

• Anonyymi

Porilaiset kuulostatte virolaisilta

• Anonyymi

Mistä se tavallistenkin virolaisten henkinen kylmyys ja moraalittomuus, röykeys, sekä käsittämätön kaikkivoipaisuus kumpuaa ja oikein johtuu, rehellisyys ja toisen oma ovat heille tuntematon käsiteitä. Ei edes Ranskassa pariisilaiset ole niin koppavia kuin virolaiset. Kävin eka kerran siellä vuonna 1993 ja toisen 2000 sekä viimeisen kerran vuonna 2010. Kaveri oli naimisissa erään röyhkeä ja ylimielisen virolaisen naisen kanssa kunnes hän tajusi että kantaa kyytä povellaan ja antoi tälle keliä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      33
      7887
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4553
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      31
      4325
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3569
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2753
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2616
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      33
      2339
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2323
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2023
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      50
      1660
    Aihe