Ajattelin ostaa, mutta osaakohan tällainen tumpelo sen itse asentaa. Kaapelitalous jossa mulla on langaton netti modeemin kautta. osaisko joku antaa vähän vinkkiä miten mahtaisi onnistua kytkentä.Vaikuttaakohan se mun läppärin toimintaan kun molemmat on silloin nettiin yhdistetty??
ÄLYKÄS TELEVISIO
3
82
Vastaukset
- Anonyymi
Vedät siltä modeemilta piuhan telkkariin. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Ei vaikuta läppärin toimintaan mitenkään. Itsellänikin on kaksikin läppäriä ja äly-tv kytketty langattomasti samaan reitittimeen. Reititin saisi sijaita mielellään aika korkealla, eikä betoniseinien päässä televisiosta, jos kytket sen langattomasti siihen.
Käyttöönotto sujuu tumpelolta ongelmitta, koska televisio asentaa itse itsensä reitittimeen, kun kytket sen virran päälle ensimmäisen kerran. Ota valmiiksi esille reitittimen käyttämä salasana, koska tv pyytää sitä. Lisäksi tv pyytää useita erilaisia käyttöoikeuksia. Jos haluat, että kaikki netin palvelut ovat käytössäsi, niihin on hyvä suostua.
Oikeuksia voi evätä myöhemmin, jos se tuntuu tarpeelliselta. Itse olen myöhemmin kieltänyt joitakin vakoilutoimintoja. Mitäpä kaikille kuuluu mitä katselen televisiosta.
Televisioosi tulee hyvin todennäköisesti aluksi muutamia ohjelmistopäivityksiä, jotka nekin asentuvat automaattisesti. Sinun tarvitsee vain antaa lupa asennuksille ja odottaa kärsivällisesti. Sony-telkkarini ohjelmistopäivitys kestää aina puolisen tuntia, minä aikana televisiosta ei voi katsella mitään.
Netistä löytyvät palvelut, kuten Ylen Areena, täytyy erikseen asentaa käyttöön, mutta sekin on helppoa kuin heinänteko ja tapahtuu itsestään, kunhan vain annat luvan.
Useat älytelevisiot, esimerkiksi Sonyn Android-pohjainen, ovat toiminnoissaan aika hitaita, joten kannattaa aina odottaa muutama sekunti odotatpa mitä tahansa tapahtuvaksi. Kun Sonyyn kytkee virran, ei kanavaa kannata yrittää vaihtaa ihan heti, sillä mitään ei kuitenkaan tapahdu. Kestää helposti yli minuutin ennen kuin kaikki toimii kuten pitää. - Anonyymi
Kiitos tiedoista. Modeemin takana on kaksi eri ns. linjaa joissa yhteinen salasana ottaakohan se saman kun läppäriin.... .t. tumpelo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315673
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123688- 1932311
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771627Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741335- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194