Ohhoh! Esko Eerikäinen paljastaa rajusta Hunks-miestanssijan elämästä: "Se oli jatkuvassa..."

36

6196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kovassa tikissä ? Jos se mitataan Eskolla korvien suuruudella tai liimatun tupeen määrällä niin kyllä, muuten ei. Viimisestä punttisali treenistä kulunut jo aika tovi, viimeisestä viineristä ei niinkään.

    • Anonyymi

      Kyllä Esko on tikissä, jos katsoo viimeaikaisia kuvia. Boom!

      • Anonyymi

        Ei ole olemassa "viimeaikaisia kuvia" Plösöö!


    • Anonyymi

      Esko tunnetaan 'Martina exänä'. Voi voi. Olisi edes onnistunut Suvin tapaisen mukavan naapurintytön kanssa.

      • Anonyymi

        Eskon suurin meriitti;
        Marsun Ex.


    • Anonyymi

      Estro on liian kiltti MAran suhteen

    • Anonyymi

      Esko on ihana. Odotan jo housut märkänä että pääsen katsomaan keikkaa.

      • Anonyymi

        Turhaa odotat tai jos olet mies niin sitten.....


      • Anonyymi

        Älä vielä kuse housuun...


      • Anonyymi

        Jos Eskon takia kostut, niin olet joko epätoivoisen pitkään ollut puutteessa tai olet kaheli. Tai molempia. :D


    • Anonyymi

      Voi Escobaria..varmasti on, ja mielestänikin ihan symppis ukko,mutta auttamatta ValtakunnanAisankannattaja ja Pelle numero #1
      ..ulkoilutti ennekin "narttua" ja nyt tekee sitä uudestaan-siis ulkoiluttaa...sillä erotuksella,että ensimmäinen kusetti häntä ja nyt hän kusettaa toista..et siinä mielessä parempaan päin menossa..
      ps.Esko sun hame ja kynsilakka Eiran koirapuistossa ei ollut kovin macho..o que tu crees?

    • Anonyymi

      Eskolle pitäis löytää nainen. Jaajo puhemieheksi.

      • Anonyymi

        Papi Chulo odottaa Kolumbiassa?


      • Anonyymi

        Kyllähän se selvästi haluaisi Suvia, mutta tiikeriemo ei anna. Melko säälittävää, kun Suvilta saattaisi irrotakin.


      • Anonyymi

        Mites ois Tuure Boelius...


    • Anonyymi

      Eskoki on vanhentunut.

      • Anonyymi

        Esko vanhenee rajusti kuin 60 kymppinen vanha ukko, vaikka kaikki on tehty tupeesta lähtien,


      • Anonyymi

        Yleensä viisikymppisellä tuppaa olemaan hiivaa ja harmaata jopa kyrvässäkin.


      • Anonyymi

        Niin muuten on.. vanhentunut, ehkä viidakko reissu ei tehnyt hyvää .. ? 🤔🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esko vanhenee rajusti kuin 60 kymppinen vanha ukko, vaikka kaikki on tehty tupeesta lähtien,

        Parhaat vain paranee vanhetessaan, kuin jumalten juomat tai jumalat itse.


    • Anonyymi

      Esko oli tikissä nuorena, nykyään on aika pullea ja löysä kaveri.

    • Anonyymi

      Taikinahaukka :)

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Joku sanoi housut märissä odotaa eskon eikaa.en tarvii kuin kuulla eskon äänen esim.radio nova jo housuni kostuu ja san valtavat fiilikset naisena,Hänen ääni riittää!.

      • Anonyymi

        Huoh, joillekin hirveässä puutteessa eläville naisille riittää, kun sieltä miehen haaroista löytyy edes jotain. Nämä naiset eivät piittaa pääpuolen tyhjyydestä ja miehen ulkomuodosta lainkaan. No, jotkut tyytyvät vähään.


    • Anonyymi

      Tiesittekö, Esko ei ole suomalainen. Siinähän fanitatte.

      • Anonyymi

        Minkä maalainen sitten?


    • Anonyymi

      Onko osaksi la ku?

    • Anonyymi

      Papi Chulo, Jücce siis, käskyttää tanssipoekaansa!

    • Anonyymi

      Tuon kiertueen nimi on ihan hyvä. Toivottavasti on hyvä esitys

    • Anonyymi

      Miksiköhän tää on tunkenut ittensä ihan joka ikiseen TV ohjelmaan. Alkaa tympimään jo sen naama!

      • Anonyymi

        Kyllä! - Ja sitte valittaa, että julkisuus pelottaa.. Ihan pelle ukko, 😂🤡


    • Anonyymi

      Enzo 🤩 Aja partas ja kynsilakat veks.. Vois ehkä joku misukka Sullekin löytyy.. heh, heh 😂😂😂

    • Anonyymi

      Taitaa olla Virosta kotoisin. Oli paljon juontajana Tallinan laivoilla. Osaa mainostaa itseään. Virolaiset osaa tämän. Itseoppineita, kun ovat. Se on heillä muotia. Tulevat Suomeen töihin, kun ei tarvitse osata muuta, kuin sanoa, että olen Virosta ja itseoppinut!

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe