Hammaslääkäri löysi monta reikää ja täytti muutakin lopuksi

Anonyymi

Tiesin heti että se tulee hemmetin kalliiksi, kun etuhampaani lohkesi olivia suödessäni joka piti olla kivetön, kirosin ääneen poikakaverilleni opiskelija kämpässäni.
Tilasn yksityiseltä seuraavaksi päiväksi ajan jonka sainkin sen iltapäiväksi ja poikakaverini heitti mut kaupungille ja lupasin soittaa kun pääsisin pois.
Lekuri oli mielestäni jo melkoisen vanha ja lähestyi varmaan jo kuuttakymmentä ja piti vastaanottoa kotona talonsa yhteydessä.
Mentyäni hoitotuoliin, mies kallisti mut aivan ala-asentoon ja vähän ujostutti kun olin pannut päälleni suhteellisen lyhyen hameen ja koitin käsilläni painella sitäalaspäin.
Lekuri totesi heti paikkauksen tulevan kalliiksi, kun siihen piti panna erikoispinnoite koska sen piti kestää kovaa purentaa ja kun oli vielä etuhammas, kirosin mielessäni kun ei sitä rahaa liiemmin ollut opiskelijalla.
Paikkaus ei sinänsä kestänyt kauaa, mutta kun mies löysikin suustani neljä muutakin paikattavaa ja kysyessäni koko hoidolle hintaa kauhustin ja sanoin ettei mulla ole heti sellaisia rajoja, tästähän mies innostui ja kuin vahingossa käsi meni reidelleni ja sanoi että kyllä osamaksustakin voidaan sopia.
Arvasin heti mitä mies tarkoitti ja kauhustuin moisesta käytöksestä ja olin jo nousemassa pois hoitotuolista, mutta mies painoi mut takaisin ja sanoi että harkitse vielä ja hiveli hameeni päältä alavatsaani.
Lekuri sanoi että olin viimeinen potilas tänään ja sanoi että jos suostuisin paikkaisi hän kaikki hampaani ja poistaisi vielä hammaskivenkin mietin kuumeisesti miten pääsen tilanteesta irti, mutta samassa näin jo sivusilmällä kuinka mies riisui vaatteitaan ja kauhistuin kun näin kalun olevan jo täydessä seisokissa ja vei väkisin käteni kuuman kaluun kiinni.
Huusin, ei hemmetti, lopeta, mutta laskin samalla päässäni kuinka kalliiksi hammashoitoni tulisi ja sanoin sanat jota jälkeenpäin katuisinkin - no jos vain hiukan hankaan sitä, riittääkö se.
Vetelin edestakaisia liikkeitä kuten olin poikakaverillekin joskus tehnyt mutta eihän se riittänyt, kulli vain kasvoi sykkien pienessä kädessäni ja vaistomaisesti vertasin sitä kaverini kaluun, kauhukseni huomasin sen olevan melkein puolta isompi.
Mies laski hoitotuolin aivan alas ja koitti tyrkyttää kaluansa suuhuni, en ottanut tietenkään, mutta sitten tapahtuikin outoa, tunsin kuinka aloin tilanteesta jotenkin kiihoittumaan ja tunsin kuinka pimpissäni alkoi outoja väreitä tuntumaan.
Antauduin ja en enää vastustellut lainkaan kun mies alkoi avaamaan hameeni sivuvetoketjua ja veti nopeesti sen pois, siinä sitten olin pikkuhousut vain jalassa ja siitähän mies innostui kun itse riisuin villapaitani pois, mies suorastaan riuhtaisi rintsikat ylös ja ihaili nuoria tissejäni ja alkoi niitä nuolemaan ja imemään käden vaeltaessa levottomasti jalkojeni välissä.
Mies riisuitui nopeesti ja pikkuhousuni riisuttuaan syöksyi nuoreen pimppiini, mutta ihaili ensin sitä ja varovasti alkaisi sitä, olin jo tässävaiheessa niin kiihoittunut että pimpin märkyyden huomattuaan mies etusomellaan kokeili sitä ja toi sen nähtäväkseni, se oli aivan märkä nesteestäni.
Mutta kyllä oli miehen kullikin valmiustilassa, tattiosa kiilsi tummanpunaisena ja valutti kirkasta nestettä, ajattelin että tuohan räjähtää jo pelkästä kosketuksesta ja saan koko lastin päälleni.
Hoitovehkeet siirrettiin nopeasti sivuun ja siinä makasin kuin tarjottimella miehen kiima senkus lisääntyi ja nostettuani jalkani aivan ylös lekuri otti tiukan otteen reisistäni ja alkoi työntelemään kieltänsä tiukkaan pilluuni, välillä klittaani imien, olin tässävaiheessa jo niin kiihoittunut, että melkein orkkua aloin saamaan.
Vapisin jännityksestä kun mies alkoi sovittelemaan kaluaan pimppiini, voiteli ensin kuumaa herkkutattiansa kiimanesteelläni työnsi rajusti sen sisääni puolittain ja antoi ensin monta kertaa vain hieman herkkutattiansa sisääni, katsellen kiimaisena ja kehui tiukkaa teinipilluani.
Hitaasti alkoi työntämään sitä sisääni, nauttien joka sentistä ja kyllähän minäkin, oli se niin riettaan kiimaista ja kun välähti vielä poikakaverinikin mielessäni joka varmaan jo odotti ulkopuolella autossaan ja täällä vaan minä annan teinipilluani vanhalle äijälle.
Miehen tahti alkoi nopeutumaan ja samoin hänen kiimainen puuskutus ja kun katsoin alaspäin, huomasin kuinka paksu miehen kalunjuuri oli sen ollessa pohjassa pimppini oli aivan kireenä sen ympärillä, voi että kun teki riettaan hyvää ja tahdin nopeutuessa aloin saamaan sellaista orgasmia jota en milloinkaan ollut saanut poikakaverini kanssa, johtuikohan se tästä riettaasta tilanteesta.
Huusin hengästyneenä ettei laskisi sisääni, älä laske, älä laske, pliis, eihän se mitää auttanut ja kun kiivas tahti alkoi hidastumaan tiesin että äijä laskee kaiken sisääni.
Kalun liike melkein pysähtyi ja tunsin kuinka kuumaa spermaa tuli sykäyksittäin sisääni, kirosin mielessäni, mutta kylähän sekin jotenkin vain kiihoitti.
Kaverini odotteli jo ulkona ja tunsin kuinka miehen spermaa valui auton etupenkille, kirosin ja aamulla kävin salaa putsaamassa koko penkin.

5

4972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten löysitkin itsesi lukemasta aku ankkaa vessan pöntöllä jipii

      • Anonyymi

        Idiootti. Jipii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti. Jipii.

        Osui ja upposi hupiukon hermoon kjäh kjäh 🤣 😂


    • Anonyymi

      Mies oli pyydellyt anteeksi, että oli kiihkoissaan laskenut kaikki sisääni ja kirjoitti mun mukaani reseptin jolla saisi 4 jälkiehkäisy tablettia ilmaiseksi apteekista ja kehoitti ottamaan heti tänään yhden, sanoin poikakaverilleni että haen desinfioivaa suuvettä sieltä.
      Menin kämpille päästyämme heti suihkuun ja alasti sieltä tultuani wonkasi kaverini päästä pukille, kylläpä hänen kalunsa tuntui ohkaiselta paksun kullin jälkeen ja onneksi ei alkanut nuolemaan pimppiäni, se kun oli vieläkin vähän turvoksissa.
      Tilasin uuden ajan seuraavana päivänä ja kas kummaa, sekin oli myöhään illalla, taisi olla taas viimeinen aika sille päivälle ja malttamattomana jopa odotin sinne pääsyä.
      Perjantaina lähdin bussilla sanottuani että menen myös kirjastoon samalla, että viivynkin monta tuntia. Mennessäni sisään huomasin kuinka lekuri olikin vain verkkareissa ja t- paidassa, iskien silmää sanoi että jospa hoidetaan toimistossa ensin nämä maksuhommat ja antoi ensin ilokaasua annoksen, ohjasi toimiston tapaiseen käskien istumaan pöydälle, Ilokaasu tekikin kevyen olon, en ole ennen sellaista saanut. Olin jättänyt pikkuhousut pois ja kun hametta mies nosti olikin nuori vakoni heti siinä esillä, siitähän mies innostui ja nostettuani jalat ylös mies ryntäsi heti pimpin kimppuun alkaen sitä taas lutkuttamaan ja kylläpäs osasi ja tiesi mistä imee ja kieltä käyttää, kylläpä teki taas gutaa. Verkkarit mies riisui samalla kun lutkutti pimppiäni ja huokaisin kiimasta kun ajattelin kohta saavani tuota herkkua sisääni ja nyt vasta huomasinkin kuinka se oli päästään jyrkästi käyrä, siitäkös syystä se tekikin niin erilaisen hyvää sisälläni ja huomasin kuinka timmissä kunnossa mies olikin vatsakin kireenä eikä tippakaan läskinen ollut. Otin polvistani kiinni jotta näkisin kuinka kalu alkaa painumaan kiimaiseen vakooni ja olin siinä tosi tyrkyllä ja mies katseli vähän aikaa asentoasi ja tokaisi, voi mahoton kun on kaunis näky.
      Parahdin kun mies painoikin kalunsa samantien pohjaan asti ja aloitti paukuttamaan kiihtyvään tahtiin, katselin kiimaisena kuinka märkä pilluni alkoi pitämään melkoista ääntä kun tahti vain kiihtyi, tekikin melkoisen hyvää, mutta en oikein ehtinyt mukaan kun jo kalu alkoi antamaan kuumaa satsiansa sisääni, vähän petyin näin nopeasta toiminnasta. Hengästyneenä mies kehui kuinka oli tehnyt tosi hyvää ja kehui pimppini tiukkuutta pyyhkien samalla isoimpia spermoja pimpistäni ja huomasin kuinka paksuina klöntteinä sitä valui pimpistäni joka nytkähdellen sitä pumppasi ulos.
      Hieman hengityksemme tasauduttua menin hammaslääkärin tuoliin makaamaan ja paikkaus alkoi samantien ja eihän se kauaa kestänytkään kun vain pieni homma oli.
      Mutta sitten mies kaatoikin mut aivan selälleen tuolilla ja ihmettelin moista mitenkä sen tuolin saakin noin alas, pääni oli aivan nojallaan ja kyllähän kohta huomasin miksi.
      Mies sanoi, että antaa pienen desinfioivan ruiskeen suuhuni samantien ja meni pääni yläpuolelle käskien avaamaan uudelleen suuni, työntäen puoli väkisin isoa kaluaan suuhuni, vähän olin kauhuissani etten vaan tukehtuisi siihen kun oli niin paksukin.
      Asentoni oli vähän epämukava ja koitin päästä tilanteesta pois, aloin kuitenkin imemään kuumaa herkkutattia ja kielelläni sitä kutittelin kiimoissani, mieshän tästä tykkäsi ja ei mennyt minuttiakaan kun tunsin kuumien spermaruiskaukset suussani.
      Samassa kuulin kuinka odotushuoneessa joku käynnisti imurin ja mies riensi nopeasti avaamaan oven lukkoa auki samalla verkkareita kohentaen ja tunkien vielä seisovaa kalua niiden piiloon, miehen vaimo oli tullut odotushuonetta siivoamaan.
      Nousin nopeasti tuolista ja katsoin tuolin alaosaa jonne oli osa spermalastista vuotanut hammasta paikatessa.
      Mies huusi vaimolleen, että täällä onkin jo valmista ja sanoi että soitan sitten seuraavasta ajasta seuraavalla viikolla.
      Mulla oli edelleen miehen spermalasti suussani ja pidellen poskestani ettei sitä purskahtanut ulos poistuin odotushuoneeseen jossa miehen vaimo tämän huomasi ja totesi että varmasti sattui, kun noin poskeen vieläkin sattuu, nyökkäsin ja ryntäsin samantien vessaan jonne lavuaariin sylkäisin spermat.
      Mietin kotona että olikohan siinä hammaslekurin tuolissa isotkin spermaläikät ja varmaan miehen vaimo jos ne siivotessa huomaa ihmettelee ja tekee siitä omat päätelmänsä.
      Kävin vielä kolme kertaa "paikattavana" ja kun olin viimeisen keran mies totesi hammaskalustoni olevan jo priimakunnossa ja antoi 300e käteeni sanoen jos kuitenkin tuut kuukauden lopussa uudelleen tarkistukseen täytetään taas se isoin, mutta piukin kolosi, heh.
      Kävin vielä monta kertaa koloani paikattavana mielellään ja mies maksoi nyt ruhtinaallisesti kun ruiskutti joka kerta nestemäisellä aineella molemmat koloni, poikakaverini vähän ihmetteli, mutta sanoin käyväni (kullin) juurihoidossa ja sehän vaatii monta käyntiä.
      Hänen vaimonsa oli ihmetellyt kun oli pyyhkinyt tuolista kosteaa läiskää ja todennut vain kuinka varmaan pikkulikka oli kauhuissaan hikoillut, kun poskastaansakin oli pitänyt kiinni lähtiessään.

      • Anonyymi

        Jep jep ja lehmät lentää kjäh kjäh 🤣 😂


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe