Katson aina kaupungilla liikkuessa kun joku komea kundi heittää kasvomaskin roskiin. Sitten nappaan maskin roskiksesta. Kun olen kerännyt kolme käytettyä kasvomaskia niin menen kotiin ja teen yhdestä maskista itselleni stringit ja kaksi muuta solmin yhteen niin saan niistä rintaliivit. Sitten hekumoin silmät kiinni ja ajattellen että komeiden kundien suut koskevat kikkeliin ja tisseihin. Transsuileeko muutkim näin?
Transsuileeko muutkin näin?
13
896
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on mahtava ulosanti ja mielikuvitus. En usko sinun juttuusi yhtään!
- Anonyymi
En tiedä miten tuo transsuiluun sinänsä liittyy, mutta joku pervo homo voisi noin tehdäkin. Mutta miksi tyytyä tuollaiseen, kun homot saavat miesseuraa helposti?
- Anonyymi
Ei kun joo sori, en huomannut tuota rintaliivi-kohtaa, onhan se siinä tapauksessa transsuilua kyllä.
- Anonyymi
Ei ole tarvetta, en ole niin ruma, ettenkö saisi komeita miehiä muutenkin.
- Anonyymi
Ehdit raamatun lukemiselta tehdä myös tuollaista? Kaikkea te uskovaiset pystytte tekemään.
- Anonyymi
Mikset sano samaa pilaa koraanista tai vaikka hinduista?
Miksi juuri Jeesus pelastajana on punainen vaate maailmalle, mietipä sitä!
Syy on kyllä kerrottu Isossa Kirjassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano samaa pilaa koraanista tai vaikka hinduista?
Miksi juuri Jeesus pelastajana on punainen vaate maailmalle, mietipä sitä!
Syy on kyllä kerrottu Isossa Kirjassa.Koska se olisi leimaava kommentti maassa, jossa kristinusko on valtauskonto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se olisi leimaava kommentti maassa, jossa kristinusko on valtauskonto.
Faktisesti valtauskonto Suomessa on materialismi, jumalattomuus ja MINÄn palvonta.
"Vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktisesti valtauskonto Suomessa on materialismi, jumalattomuus ja MINÄn palvonta.
"Vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä"Aivan! Tuo jae kyllä kertoo täydellisesti tämän ajan hengen, eikä se ole hyvä henki.
- Anonyymi
No tuollaista en ole kuullut koskaan, minua ei käytetyt kasvomaskit kiinnosta. Minä transsuilen ihan perinteisellä tavalla, pukeudun kokonaan ihan oikeisiin naisten vaatteisiin, alusvaatteista, korsetista ja "nailonsukista" lähtien. Hyvä peruukki, meikki ja mekko sekä korkeat korot tekevät oloni naiselliseksi eivätkä mitkään käytetyt kasvomaskit.
- Anonyymi
Transsuilu ja homojutut ovat kaksi ihan eri asiaa.
- Anonyymi
Tämä palsta ainakin tuntuu olevan täynnä transsuilijoita, joita kiinnostaa myös bottom-homon rooli. Otetaan melaa mekkoon naiseksi pukeutuneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta ainakin tuntuu olevan täynnä transsuilijoita, joita kiinnostaa myös bottom-homon rooli. Otetaan melaa mekkoon naiseksi pukeutuneena.
Se mitä tämä palsta on täynnä, on trolleja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391