... speedtest kelvollinen?
ping 10 ms 76.54 / 10.34 Mbps
Onko 10/100 Mbps taloliittymän...
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lataus on tuo 76,54 mbps niin ok.
Ihan hyvä nopeus, tosin jos haluaa voi tarkistaa mitä liittymäsopimuksessa lukee miniminopeudesta.
Esimerkiksi minulla lukee 10/100 liittymän sopimuksessa että nopeus on vähintään 70 joten 76 olisi siis tämän sopimuksen mukainen.
(Minulla oli aikanaan nopeus jotain 60 josta valitin koska sopimus sanoo että vähintään 70. Liittymää korjattiin ja sen jälkeen on aina ollut yli 70.)- Anonyymi
Meillä on 100 Megan linja, jossa speedtest ilmoittaa, että nopeus on 40-50 megan paikkeilla, testaushetkestä ja testausohjelmasta riippuen. Kun reklamoin tästä Elisalle, niin ensimmäinen asiakaspalvelija myönteli kyllä, että nopeus pitäisi olla vähintään 70 Mbps, mutta kun otin uudestaan yhteyttä, niin alkoi venkoilu ja syytettiin, että tietokoneeni hidastaa liikennettä. (?) Ja sitten alettiin puhua rahasta, että kyllä he käy mittaamassa, mutta jos linja on kunnossa, niin lasku tulee minulle.
- Anonyymi
Kyllähän käytettävä reititin/nettipiuha/tietokoneen verkkokortti voi nopeutta hidastaakin..
- Anonyymi
Ehkä aavistuksen "alakanttiin" 100/10 -liittymälle, mutta ei mitenkään pahasti. Nopeuteen vaikuttaa paljon se, että onko testi tehty WLAN:in läpi tai kone suoraan kiinni reitittimessä. Reititin itsessään on myös iso tekijä. Operaattoreiden omat laitteet ovat yleensä aikamoista kuraa. Itellä on myös Elisan 100/10 kiinteistöliittymä, niin Speedtest antaa tulokseksi seuraavaa: ping 11 ms D: 94,22 U: 10,39.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685