Pizza Tropic

testaajaminä

Ykköspaikka Porissa, parhaat pizzat hintaansa nähden ja kaverit mukavia. Varsinkin pizzakuski.

4

1117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ikinä enää

ei kai kukaan ole eksynyt toejoella sijaitsevaan bupitsaan? Pieni räkälä,jossa väännetään samalla pitsaa. Kävin kerran, odotin pitsaa n. 30 minsaa kun samalla myyjä palveli tiskillä janoisia laitapuolen kulkijoita. Räkä valui poskella ja silleen. Myyjä sentään virutti käsiään palatessaan vääntämään mun pitsaa, tosin ei käyttänyt saippuaa.
      No, viimein sain syötäväni sieltä savuisesta kopista ja aattelin että viimein ja äkkiä pois. Pettymys ilmestyi avatessani himassa rasian, pizzan reunat palaneet koko matkalta. Ja hinta 7 euroa, kaikki listan pizzat ovat 7 egee kolmella täytteellä. Siis kyllä.
      Tropicissa on 3 täytteen pizzat arkisin 4,50€ ja takuulla paremmat kuin tuossa mainitsemassani.

• make

ja kokin erikoisen "mausteen" kaupanpäälle halusit tai et samaan hintaan juu nou! ;)

• himvalo

Ensiksikään en pidä Bupitsaan räkälänä ja toiseksi olen saanut sieltä aina todella hyvän pizzan ja palvelun. Riippuu ilmeisesti asiakkaasta!!

• himvalo kirjoitti:

Ensiksikään en pidä Bupitsaan räkälänä ja toiseksi olen saanut sieltä aina todella hyvän pizzan ja palvelun. Riippuu ilmeisesti asiakkaasta!!

Bubitsa ei todellakaan ole mikään räkälä ! ehkäpä pieni räkälän alku siitä oli tulos kun se oli viel karibaarin nimel,mutta kun omistaja vaihtui niin paikka muuttui aikalaillakin ja palvelu on ainakin mulle ollut nopsaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      40
      2540
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      123
      2456
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      28
      1547
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1277
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      43
      1256
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      30
      1026
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      74
      979
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      13
      938
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      37
      810
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      805
    Aihe