Auton ulosmittaus

Anonyymi

Ulosottovelkaa varmaan noin 50.000€ ollut jo useita vuosia ja olen kulkenut julkisilla. Jos nyt hommaan jonkun 1-2k arvoisen käyttöauton ja otan kokonaan omiin nimiin, eikä silleen, että joku toinen omistaa ja itse olen vain haltija, niin lähteekö ton arvoinen auto?

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähän olisi mukava saada varmistus jostain, mutta yleisesti kyllä puhutaan että ainakaan 1000-1500 euron autoa ei vouti hae pois, siitä tulee niin vähän myyntituloa jos pakkohuutokaupalla myydään ja otetaan myyntihinnasta kulut pois.

    • Anonyymi

      Pystyykös UO viemään vaikka 5k arvoisen auton, jos velallinen on haltija, mutta muu henkilö on omistajana?

    • N. 5000 euron arvoinen oli ennen raja puhuttiin 😇

    • Anonyymi

      Kyllä saat pitää auton, joka ei ole tonnien arvoinen. Onhan nykyisin polkupyörätkin usein kalliimpia kuin autot, tai mopojen hinta paukkuu helposti vanhan kaaran myyntihinnan yli. Itselläni oli kaksi autoa, toinen parin tonnin arvoinen, mutta korjaustarpeessa, joten ei ollut käytössä, Toinen menopeli päivittäin ajossa, hinnaltaan noin tonnin. Myin sitten molemmat, koska rahaa ei jääyt uo:n jälkeen enää korjaukseen ja käyttöön.

      • Anonyymi

        Niin ja käteiskaupalla. Eli vaihdoin tarpeellisempaan eli polttopuihin. Seuraavaksi ostan taas jonkun vanhan koslan hintaan n. max tonni, jos tulee tarve. Ulosotto voitti tässäkin, koska hyvä auto meni pilkkahintaan, koska korjausrahaa ei jää tuloista suojaosuuden jälkeen ollenkaan. Vapaakuukautta ei saa autoa varten, joka sekin on kummallista. Julkista liikennettä ei ole ja lähin taajama yli 40 kilsan päässä. Fillarilla polkien kesät talvet ei ole mun agenda number uno.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe