Ulosottovelkaa varmaan noin 50.000€ ollut jo useita vuosia ja olen kulkenut julkisilla. Jos nyt hommaan jonkun 1-2k arvoisen käyttöauton ja otan kokonaan omiin nimiin, eikä silleen, että joku toinen omistaa ja itse olen vain haltija, niin lähteekö ton arvoinen auto?
Auton ulosmittaus
5
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän olisi mukava saada varmistus jostain, mutta yleisesti kyllä puhutaan että ainakaan 1000-1500 euron autoa ei vouti hae pois, siitä tulee niin vähän myyntituloa jos pakkohuutokaupalla myydään ja otetaan myyntihinnasta kulut pois.
- Anonyymi
Pystyykös UO viemään vaikka 5k arvoisen auton, jos velallinen on haltija, mutta muu henkilö on omistajana?
N. 5000 euron arvoinen oli ennen raja puhuttiin 😇
- Anonyymi
Kyllä saat pitää auton, joka ei ole tonnien arvoinen. Onhan nykyisin polkupyörätkin usein kalliimpia kuin autot, tai mopojen hinta paukkuu helposti vanhan kaaran myyntihinnan yli. Itselläni oli kaksi autoa, toinen parin tonnin arvoinen, mutta korjaustarpeessa, joten ei ollut käytössä, Toinen menopeli päivittäin ajossa, hinnaltaan noin tonnin. Myin sitten molemmat, koska rahaa ei jääyt uo:n jälkeen enää korjaukseen ja käyttöön.
- Anonyymi
Niin ja käteiskaupalla. Eli vaihdoin tarpeellisempaan eli polttopuihin. Seuraavaksi ostan taas jonkun vanhan koslan hintaan n. max tonni, jos tulee tarve. Ulosotto voitti tässäkin, koska hyvä auto meni pilkkahintaan, koska korjausrahaa ei jää tuloista suojaosuuden jälkeen ollenkaan. Vapaakuukautta ei saa autoa varten, joka sekin on kummallista. Julkista liikennettä ei ole ja lähin taajama yli 40 kilsan päässä. Fillarilla polkien kesät talvet ei ole mun agenda number uno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764