Lestadiolaisuus Kannuksessa?

Anonyymi

Asuuko paljonki heitä?

33

3604

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Selvitä kuule ihte, kiertele taloissa ja kysele miten uskonelämän laita on. Sillä se selviää ja pääset piinastas eroon.

      • Anonyymi

        eipä kiinnosta jeesustelut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä kiinnosta jeesustelut

        Mitä sitten kyselet, elä kuule omaa elämää.


    • Anonyymi

      Liikaa

    • Anonyymi

      Heitä asuu ja varsinkin vaikuttaa paljon Kannuksessa, useita isoja sukuja. Viimevuosina heidän "seurakunnanote" on löystynyt yksittäisten ihmisten ja varsinkin naisten ohjaamisessa.
      Onneksi ovat keskenään aika riitaisia eivätkä näin ollen voi keskittää "valtaa ja vaikutus mahdollisuuksia"
      Perheiden lapsimäärä on supistunut liki normaalia, osa nuorista on täysin maallistunut ja näyttää uskon eron jälkeen nauttivan pahan maailman viihdykkeistä täysin rinnoin.
      Kohtuullisen kelpoa porukkaa ovat.

    • Anonyymi

      Kusipäitä taitaa heidänkin joukossaan olla suunnilleen saman verran kuin "kirkkouskovaisissa ja muissa syntisissä".

    • Anonyymi

      Onhan niitä..ja ajavat juurikin olemme parempia ihmisiä kulttuuriaan ilman minäänlaista kokemusta mistään yleismaallisesta .
      Myyvät vaikka kenet omien etujensa edestä

    • Anonyymi

      Kuten tuolla joku asian ilmaisi, tässä kuten missä tahansa joukossa on kusipäitä ja hyviä tyyppejä. Nämä kusipäät ovat pilanneet kaikkien maineen.
      Näille kusipäille yhteistä on vaimon pahoinpitely josta joidenkin aikuinen lapsi on ottanut oppia. Myös lasten ja puolison pahoinvointi on mukana kuvioissa. Nämä luulevat käytöksensä olevan oikeutettua koska se on heidän mielestään "Jumalan tahto"
      Isompi osa porukkaa halveksii näitä

      • Anonyymi

        Minä halveksin myös naistenhakkaajia, oli ne mitä uskontoa tahansa. Niitä löytyy kannuksesta, pthyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä halveksin myös naistenhakkaajia, oli ne mitä uskontoa tahansa. Niitä löytyy kannuksesta, pthyi.

        Samoin, olen kuullut kesäyönä kun humalassa annetaan vaimolle ja vieraille kyytiä ja huutoa. Läheltä piti etten soittanut poliisia. Onneksi porukassa oli joku selvinpäin niin säästy veronmaksajien rahat eikä tarvinnut naapurin soittaa poliiseja. Eikä ollut lestaatiolaisia, arvelen että tämän keskustelun avaaja tai kaveri.


      • Anonyymi

        Kerro lisää?!


      • Anonyymi

        Kuulostaa mielenkiintoiselta...


    • Anonyymi

      Minä suorastaan toivon, että nämä työnvieroksujat, kaljaa päivät kittaavat keski-ikää olevat nuoret miehen kääntyisivät vaikka lessuiksi. Helpottaisi monen naapurin elämää.

      • Anonyymi

        Onko täällä sellaisiakin ? Arkipäivänä? Missäpäin.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, olisi yhteiskunnankin edun mukaista.


    • Anonyymi

      Lestadiolaisuuteen kuuluu vaikeneminen. Ei kannata hiljaa olla vaan puhua. Joutuvat vastuuseen

      • Anonyymi

        juu, ne hoitokokkoukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu, ne hoitokokkoukset

        Olen ollut sellaisessa. Kaikki tärisi ja ulvoi ihan sikana😁


    • Anonyymi

      Valtaa on. Täältäkin poistettiin heti tuo hyväksikäytöstä kertova keskustelu.

    • Anonyymi

      Kannuksessa on paljon lestadiolaisia, paljon seurakunnan sisäpiiriläisiä myös, liikaa keski-ikäisiä kaljankittaajia, liikaa nuorempia sekakäyttäjiä, liikaa pettämistä, muutama muuten vaan pöpipää, muutama itsestään liikaa luuleva. Semmosta se tämä kannuksen elämä on.

      • Anonyymi

        Miten päättelet itsestään liikaa luulevan, ehkä itse arvioinut ihmisiä väärin. Kaikki pystyy mihin vaan. Mun mielestä saavat kaljaa kitata rauhassa omilla rahoilla, töitäkään kaikki ei saa. Antaa ihmisten olla ja lopettakaa muiden seuraaminen. Sairasta kytätä ja valittaa. Huononitsetunnon merkki ja huonoitsetuntoisia täällä aivan liikaa. Huumoria ja iloa elämään. Nautitaan elämästä, kunnioitetaan toisia. Kaikki me ollaan jossain hyviä ja ainutlaatuisia. Kukaan ei ole toistaan parempi, ei edes presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten päättelet itsestään liikaa luulevan, ehkä itse arvioinut ihmisiä väärin. Kaikki pystyy mihin vaan. Mun mielestä saavat kaljaa kitata rauhassa omilla rahoilla, töitäkään kaikki ei saa. Antaa ihmisten olla ja lopettakaa muiden seuraaminen. Sairasta kytätä ja valittaa. Huononitsetunnon merkki ja huonoitsetuntoisia täällä aivan liikaa. Huumoria ja iloa elämään. Nautitaan elämästä, kunnioitetaan toisia. Kaikki me ollaan jossain hyviä ja ainutlaatuisia. Kukaan ei ole toistaan parempi, ei edes presidentti.

        Nimenomaan kunnioitetaan kaikkia eli ryypätä ja metelöidä joka päivä niin että naapurit kärsii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan kunnioitetaan kaikkia eli ryypätä ja metelöidä joka päivä niin että naapurit kärsii.

        Naapurina valita häiritsijälle suoraan. Turha täällä kitistä.


    • Anonyymi

      Herää kysymys että mikä olisi oikea tapa elää ette, joku pahoita mieltä? Näyttäisi tämän keskustelun pohjalta ettei ole oikeaa neutraalia elämäntapaa... Yksilöitä ollaan kaikki:)

    • Anonyymi

      Täällä taas Kannuksen pöljät itkee , minä niin mieleni pahoihin 😄😄😄

    • Anonyymi

      Eihän Kannuksessa ole kuin lestoja, kateellisia ja narkkareita, loput kusipäitä.

      • Anonyymi

        Minä olen kateellinen kusipäälestanarkkari


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe