Asuuko paljonki heitä?
Lestadiolaisuus Kannuksessa?
33
3755
Vastaukset
- Anonyymi
Selvitä kuule ihte, kiertele taloissa ja kysele miten uskonelämän laita on. Sillä se selviää ja pääset piinastas eroon.
- Anonyymi
eipä kiinnosta jeesustelut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä kiinnosta jeesustelut
Mitä sitten kyselet, elä kuule omaa elämää.
- Anonyymi
Liikaa
- Anonyymi
Heitä asuu ja varsinkin vaikuttaa paljon Kannuksessa, useita isoja sukuja. Viimevuosina heidän "seurakunnanote" on löystynyt yksittäisten ihmisten ja varsinkin naisten ohjaamisessa.
Onneksi ovat keskenään aika riitaisia eivätkä näin ollen voi keskittää "valtaa ja vaikutus mahdollisuuksia"
Perheiden lapsimäärä on supistunut liki normaalia, osa nuorista on täysin maallistunut ja näyttää uskon eron jälkeen nauttivan pahan maailman viihdykkeistä täysin rinnoin.
Kohtuullisen kelpoa porukkaa ovat. - Anonyymi
Kusipäitä taitaa heidänkin joukossaan olla suunnilleen saman verran kuin "kirkkouskovaisissa ja muissa syntisissä".
- Anonyymi
Onhan niitä..ja ajavat juurikin olemme parempia ihmisiä kulttuuriaan ilman minäänlaista kokemusta mistään yleismaallisesta .
Myyvät vaikka kenet omien etujensa edestä - Anonyymi
Kuten tuolla joku asian ilmaisi, tässä kuten missä tahansa joukossa on kusipäitä ja hyviä tyyppejä. Nämä kusipäät ovat pilanneet kaikkien maineen.
Näille kusipäille yhteistä on vaimon pahoinpitely josta joidenkin aikuinen lapsi on ottanut oppia. Myös lasten ja puolison pahoinvointi on mukana kuvioissa. Nämä luulevat käytöksensä olevan oikeutettua koska se on heidän mielestään "Jumalan tahto"
Isompi osa porukkaa halveksii näitä- Anonyymi
Minä halveksin myös naistenhakkaajia, oli ne mitä uskontoa tahansa. Niitä löytyy kannuksesta, pthyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä halveksin myös naistenhakkaajia, oli ne mitä uskontoa tahansa. Niitä löytyy kannuksesta, pthyi.
Samoin, olen kuullut kesäyönä kun humalassa annetaan vaimolle ja vieraille kyytiä ja huutoa. Läheltä piti etten soittanut poliisia. Onneksi porukassa oli joku selvinpäin niin säästy veronmaksajien rahat eikä tarvinnut naapurin soittaa poliiseja. Eikä ollut lestaatiolaisia, arvelen että tämän keskustelun avaaja tai kaveri.
- Anonyymi
Kerro lisää?!
- Anonyymi
Kuulostaa mielenkiintoiselta...
- Anonyymi
Minä suorastaan toivon, että nämä työnvieroksujat, kaljaa päivät kittaavat keski-ikää olevat nuoret miehen kääntyisivät vaikka lessuiksi. Helpottaisi monen naapurin elämää.
- Anonyymi
Onko täällä sellaisiakin ? Arkipäivänä? Missäpäin.
- Anonyymi
Samaa mieltä, olisi yhteiskunnankin edun mukaista.
- Anonyymi
Lestadiolaisuuteen kuuluu vaikeneminen. Ei kannata hiljaa olla vaan puhua. Joutuvat vastuuseen
- Anonyymi
juu, ne hoitokokkoukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu, ne hoitokokkoukset
Olen ollut sellaisessa. Kaikki tärisi ja ulvoi ihan sikana😁
- Anonyymi
Valtaa on. Täältäkin poistettiin heti tuo hyväksikäytöstä kertova keskustelu.
- Anonyymi
Kannuksessa on paljon lestadiolaisia, paljon seurakunnan sisäpiiriläisiä myös, liikaa keski-ikäisiä kaljankittaajia, liikaa nuorempia sekakäyttäjiä, liikaa pettämistä, muutama muuten vaan pöpipää, muutama itsestään liikaa luuleva. Semmosta se tämä kannuksen elämä on.
- Anonyymi
Miten päättelet itsestään liikaa luulevan, ehkä itse arvioinut ihmisiä väärin. Kaikki pystyy mihin vaan. Mun mielestä saavat kaljaa kitata rauhassa omilla rahoilla, töitäkään kaikki ei saa. Antaa ihmisten olla ja lopettakaa muiden seuraaminen. Sairasta kytätä ja valittaa. Huononitsetunnon merkki ja huonoitsetuntoisia täällä aivan liikaa. Huumoria ja iloa elämään. Nautitaan elämästä, kunnioitetaan toisia. Kaikki me ollaan jossain hyviä ja ainutlaatuisia. Kukaan ei ole toistaan parempi, ei edes presidentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten päättelet itsestään liikaa luulevan, ehkä itse arvioinut ihmisiä väärin. Kaikki pystyy mihin vaan. Mun mielestä saavat kaljaa kitata rauhassa omilla rahoilla, töitäkään kaikki ei saa. Antaa ihmisten olla ja lopettakaa muiden seuraaminen. Sairasta kytätä ja valittaa. Huononitsetunnon merkki ja huonoitsetuntoisia täällä aivan liikaa. Huumoria ja iloa elämään. Nautitaan elämästä, kunnioitetaan toisia. Kaikki me ollaan jossain hyviä ja ainutlaatuisia. Kukaan ei ole toistaan parempi, ei edes presidentti.
Nimenomaan kunnioitetaan kaikkia eli ryypätä ja metelöidä joka päivä niin että naapurit kärsii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan kunnioitetaan kaikkia eli ryypätä ja metelöidä joka päivä niin että naapurit kärsii.
Naapurina valita häiritsijälle suoraan. Turha täällä kitistä.
- Anonyymi
Herää kysymys että mikä olisi oikea tapa elää ette, joku pahoita mieltä? Näyttäisi tämän keskustelun pohjalta ettei ole oikeaa neutraalia elämäntapaa... Yksilöitä ollaan kaikki:)
- Anonyymi
Täällä taas Kannuksen pöljät itkee , minä niin mieleni pahoihin 😄😄😄
- Anonyymi
Eihän Kannuksessa ole kuin lestoja, kateellisia ja narkkareita, loput kusipäitä.
- Anonyymi
Minä olen kateellinen kusipäälestanarkkari
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793