Näyttää olevan täysin epärealistinen, kun puhutaan reaalielämästä. Kuulemma Kela-korvaus pitäisi poistaa kokonaan yksityiseltä puolelta, koska se nytkin on niin pieni. Mitä pe........ Mmtä? Samoin em. porukka on ajanut ja vastustanut omakotivähennystä. Mmmt! Voisikohan tuon jotenkin selventää? Täällä Kuhmoisissa, jossa eläkeläisiä on paljon, niin ulkopuolista apua tarvitaan paljon ja tällöin työllistävää apua myös. Samoin terveydeydenhuollon puolella myös.
Eivät kaikki halua esim hammaslääkäriä, joka perusneuvostoliittolaiseen malliin poistaa kivun, eli repii oireilevan hampaan, vaikka yksityinen sen pelastaisi hieman asiaan paneutumalla.
Omakotivähennys taas lisää työllisyyttä, koska se kannustaa remonttiin ennen suurempia vaurioita.
Ei mulla muuta, mutta tuo lässytys telkkarissa ja sosialismin ylistys sai hermot pintaan.
Nimim. Voiko vitutukseen kuolla
Kommunistien/vasemmistolaisten/vihreitten maailmankuva
Anonyymi
3
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitat vähän mutta asiaa 👍
- Anonyymi
Siirtyminen täyssähköautoihin myös askarruttaa. Jo nyt pääkaupunkilaiset sanovat, että eivät tiedä, mihin aikaan tulevat mökeilleen Kuhmoisiin, kun auto pitää tankata Lahdessa.
Julkisilla tänne ei pääse oikeastaan ollenkaan enää.- Anonyymi
tankata Lahdessa
tarkoitat varmaan ladata Lahdessa. Samalla käydään kaupassa ja ostoseurot menevät sinne minne latauspisteen rakentaja on suunnitellutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314034- 442751
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422725- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142283- 381989
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481662Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643- 1411497