Saako opettaja olla yläasteella oppilaan KAVERI. Ei seksisuhde, vaan kaverisuhde. Olen nimittäin siinä tilanteessa, että olen ystävystynyt opettajani kanssa ja näemme jo välitunneilla ja koulun jälkeen koulun tiloissa. No, tänään hän sitten kysyi jos haluaisin joskus mennä harrastamaan hänen kanssaan (meillä on sama harrastus, en nyt kerro että mikä) koulun jälkeen. Mielelläni menisinkin. Vanhemmat eivät tiedä mitään tästä ehkä tavallista läheisemmästä suhteesta. Ja haluan ehdottomasti painottaa, että kyse ei ole seurustelusuhteesta. Niin että saanko tavata itseäni 22 vuotta vanhempaa opettajaa kaverimielessä vapaa-ajallani? Sama opettaja on opettanut kaksi vuotta minua, mutta vasta tänä syksynä ystävystyttiin.
Opettaja kaverina??!!
Anonyymi
1
57
Vastaukset
- Anonyymi
En kyllä suosittelis. Tuskin opettajat muuta haluaa ku yhtä asiaa nuorelta ihmiseltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840