Konneveden kirjasto

Anonyymi

-Kirjastomme on oivallinen kulttuurilaitos mutta mutta, aivan ajastaan myöhässä internet ajasta. Näin koin kun pyrin asialleni kirjaston tietokoneelle. Minut ohjattiin johonkin taka-
huoneen hämärään ahtaaseen nurkkaan jossa nökötti kapealla pöydällä lankahiirinen, men-
neen maailman mylly. Ajan kanssa kiroillen sain lopulta asiani ajettua, mutta näinkö hoitaa
Konneveden kunta kuntalaisten palveluja? Mitä vastaa kirjasto.

15

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota yhteyttä suoraan kuntaan, ei kysymyksiin tällä palstalla vastata.

    • Anonyymi

      Kuka nykyään tarvitsee kirjaston koneita mihinkään? Et sinä tätäkään aloitusta ole kirjaston koneella tehnyt. Tuskin tulostintakaan tarvitsee mihinkään kun kaikki asiat voi nykyään hoitaa sähköisenä?

      • Anonyymi

        Ehkä sinä tai minä ei tarvitse kirjaston koneita,mutta on ihmisiä jotka tarvitsee.Ei kaikilla ole varaa ostaa koneita,ja esim työttömiä jolla ainoa mahdollisuus asioda työvoimaviraston kanssa on kirjaston kone,mistä käyttöohjeita myöskin pitäisi saada. Mietippä sitä ison egosi kanssa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinä tai minä ei tarvitse kirjaston koneita,mutta on ihmisiä jotka tarvitsee.Ei kaikilla ole varaa ostaa koneita,ja esim työttömiä jolla ainoa mahdollisuus asioda työvoimaviraston kanssa on kirjaston kone,mistä käyttöohjeita myöskin pitäisi saada. Mietippä sitä ison egosi kanssa,

        Korona on pipoa kirinyt hiukan nykyään. Jos ennen työpaikalla sattui epäonistumista
        niin saatettiin kuitata maanantaita,tai ammatin valintaa" huumorilla."Ei elämä tarvitsis
        olla niin vakavaa.Koska on asioita joille ei voida mitään.
        Mutta hyvää kevään odotusta ,meille kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinä tai minä ei tarvitse kirjaston koneita,mutta on ihmisiä jotka tarvitsee.Ei kaikilla ole varaa ostaa koneita,ja esim työttömiä jolla ainoa mahdollisuus asioda työvoimaviraston kanssa on kirjaston kone,mistä käyttöohjeita myöskin pitäisi saada. Mietippä sitä ison egosi kanssa,

        On minulla oma tietokone ja älylaite toimeentulotuen asiakkaanakin. Tietotekniikka on ihan normaali menoerä siinä missä ruoka ja katto päänpäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona on pipoa kirinyt hiukan nykyään. Jos ennen työpaikalla sattui epäonistumista
        niin saatettiin kuitata maanantaita,tai ammatin valintaa" huumorilla."Ei elämä tarvitsis
        olla niin vakavaa.Koska on asioita joille ei voida mitään.
        Mutta hyvää kevään odotusta ,meille kaikille.

        Tämä asia ei varsinaisesti tähän osastoon kuulu,mutta erittäin
        hyvä muistutus tiukka pipoisuudesta.On niitä MINÄ itse ihmisiä
        jotka vetää hernettä nenään,vaikka huumorista on kysymys.
        Kun MINÄ sanon,kun MINÄ tein, jne...


    • Anonyymi

      Konneveden kirjastoa pyörittää Keski-Kirjastot, kuten muitakin Keski-Suomen kirjastoja. Kannattaa laittaa sinne ja kuntaan suoraan palautetta. Ei täältä höpö-höpö palstoilta kukaan niitä lue.

    • Anonyymi

      Hyvin on ainakin minulla joka homma onnistunut kirjaston koneilla. Pitää muistaa että niiden koneiden käyttö on ilmaista jolloin ei välttämättä ihan viimeisimpiä laitteita ole tarjolla.

    • Anonyymi

      Voeskoon Konnevesi toimia esmerkkinä ja kehittee semmosen akan tai ukon lainauspalavelun. Semmosena pikalaina palaveluna vuan. Tiesti jos ei ois varrauksia niin kerran voes uusiakkin. Myöhästymissakko tietysti oes kova, mutta harva tuskin unohtas pallauttee. Tämä oes ehottomasti trendikästä ja tätä päivee. Olisko jatkokehittelyn arvosta.?

    • Anonyymi

      Kyllä minä voin omaani lainata, ei se siitä kulu...

      • Anonyymi

        Hyvä idea, kannattaa kehittää. Kun sais vielä tuota yrittäjä tukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea, kannattaa kehittää. Kun sais vielä tuota yrittäjä tukea.

        Ukon/akan lainaus toimii hyvin jo nytkin Konnevedellä. Yrittäjätukeakin varmaan saa,kun nuolee oikean väristä ja oikeaa reikää, Näin aina meillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukon/akan lainaus toimii hyvin jo nytkin Konnevedellä. Yrittäjätukeakin varmaan saa,kun nuolee oikean väristä ja oikeaa reikää, Näin aina meillä.

        Mahtaako olla oikein terveysturvallista näin korona aikana tuo nuoleskelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukon/akan lainaus toimii hyvin jo nytkin Konnevedellä. Yrittäjätukeakin varmaan saa,kun nuolee oikean väristä ja oikeaa reikää, Näin aina meillä.

        Ukkoja on tällä kylällä tarjolla joka nurkalla mutteivät kelpaa kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkoja on tällä kylällä tarjolla joka nurkalla mutteivät kelpaa kenellekään.

        oottoko työ liian rantuja


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe