Rikkaat ja rahattomat.

Anonyymi

Toisella kaudella mukana myös Rita ja Aki. Viimekauden suosikkini oli Nadja ja Topi.

18

697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka rahattomista on suosikki?

• Anonyymi

Tällä kaudella virpin kera on malesialainen nainen joka sönköttää tosi huonoa suomea teki pahaa kuunnella hyi. Miks ei opetella kunnon suomen kieltä karmeeta sönkötystä. Outo nainen

• Anonyymi

Ghaith kunoli ohjelmassa niin kesken suljin telkkarin ei viitsinyt kehumista kuunnella kun olihan tyhjä tasku esittää olevansa rikas. Pakolainen luulee jotain itsestään. Onhan hajuvesiä niitä voi juoda kun rahat loppuu

• Anonyymi

En muista yhdenkään rahattoman nimeä.

• Anonyymi

Työeläkkeiden ja vanhuuseläkkeiden nollaus kaikille eläkeläisille, jotta vain raksa-sekatyömies-hommiin jokainen yli 50-bvuotias.

• Anonyymi

Ei kinosta millään tavoin ohjelma.

• Anonyymi

Riran ja Akinkin pitää nyt tunkea itseään joka paikkaan kun Aki sai sanomisillaan huonoa mainosta aiemmin eräässä ohjelmassa. Kumpikin näitä "realitynousukkaita" ja turhia julkkiksia jotka kuvittelevat olevansa parempia kuin muut.

• Anonyymi

Kumpia ne ovat, rikkaita vai rahattomia.

• Anonyymi

Rikkaita, upea talo, upea auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaita, upea talo, upea auto.

Mistä sen tietää onko ne velkavankeudessa. Rikkaus ei näy omaisuudessa, vaan rikas näyttelee usein köyhää. Moni näyttelee rikasta viimeisillä euroillaankin, ja jakaa nekin pois.

• Anonyymi

Ovatko oikeesti rikkaita. Rikas ei esittele kelloja eikä laukkuja. Voiko niitä syödä. Hehhhhhh. Pintaliitäjiä.

• Anonyymi

Kaikkeen nämä Ö-luokan julkkikset osallistuvatkin! EN ole kertaakaan ohjelmaa katsonut, mutta jo ohjelman nimi on niin korni, ettei tulisi mieleenikään nostaa katsojalukuja tälle ohjelmalle.

• Anonyymi

tasan vuodessa nousua 42%
      tänä vuonna laskua 1,2%
      salkussa

odottaessa jonkinlaista rallia kun amerikkalaiset tajuavat että heillä on kaikki lääkkeet koronaan myös tabletit (teillä ei ole Marin lorvii) ja se tekee nostetta
      vaikka on inflaatio, se katkeaa jossain vaiheessa kun työllisyys ei parane
      eli hölmöt ostavat ja kuluttavat penneillään ja kaikki kelpaa sontakin joten
      hinnat nousevat tämä katkeaa jos työllisysy ei parane

• Anonyymi

Rikkailla mauton epäviihtyisä asunto

• Anonyymi

1 jakson olen puolenvälin katsonut ja se oli siinä.Minä en koko ohjelma ymmärrä mikä sen idea on? Sekö köyhä lähtee töihin ,saavuttaa työllä rikkauden?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Viimejakso, oli köyhällä yksinhuoltajalla varaa pössytellä partsillaan.

• Anonyymi

Ei kinosta koko Tv sarja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73