Toisella kaudella mukana myös Rita ja Aki. Viimekauden suosikkini oli Nadja ja Topi.
Rikkaat ja rahattomat.
18
581
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka rahattomista on suosikki?
- Anonyymi
Tällä kaudella virpin kera on malesialainen nainen joka sönköttää tosi huonoa suomea teki pahaa kuunnella hyi. Miks ei opetella kunnon suomen kieltä karmeeta sönkötystä. Outo nainen
- Anonyymi
Ghaith kunoli ohjelmassa niin kesken suljin telkkarin ei viitsinyt kehumista kuunnella kun olihan tyhjä tasku esittää olevansa rikas. Pakolainen luulee jotain itsestään. Onhan hajuvesiä niitä voi juoda kun rahat loppuu
- Anonyymi
En muista yhdenkään rahattoman nimeä.
- Anonyymi
Työeläkkeiden ja vanhuuseläkkeiden nollaus kaikille eläkeläisille, jotta vain raksa-sekatyömies-hommiin jokainen yli 50-bvuotias.
- Anonyymi
Ei kinosta millään tavoin ohjelma.
- Anonyymi
Riran ja Akinkin pitää nyt tunkea itseään joka paikkaan kun Aki sai sanomisillaan huonoa mainosta aiemmin eräässä ohjelmassa. Kumpikin näitä "realitynousukkaita" ja turhia julkkiksia jotka kuvittelevat olevansa parempia kuin muut.
- Anonyymi
Kumpia ne ovat, rikkaita vai rahattomia.
- Anonyymi
Rikkaita, upea talo, upea auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaita, upea talo, upea auto.
Mistä sen tietää onko ne velkavankeudessa. Rikkaus ei näy omaisuudessa, vaan rikas näyttelee usein köyhää. Moni näyttelee rikasta viimeisillä euroillaankin, ja jakaa nekin pois.
- Anonyymi
Ovatko oikeesti rikkaita. Rikas ei esittele kelloja eikä laukkuja. Voiko niitä syödä. Hehhhhhh. Pintaliitäjiä.
- Anonyymi
Kaikkeen nämä Ö-luokan julkkikset osallistuvatkin! EN ole kertaakaan ohjelmaa katsonut, mutta jo ohjelman nimi on niin korni, ettei tulisi mieleenikään nostaa katsojalukuja tälle ohjelmalle.
- Anonyymi
tasan vuodessa nousua 42%
tänä vuonna laskua 1,2%
salkussa
odottaessa jonkinlaista rallia kun amerikkalaiset tajuavat että heillä on kaikki lääkkeet koronaan myös tabletit (teillä ei ole Marin lorvii) ja se tekee nostetta
vaikka on inflaatio, se katkeaa jossain vaiheessa kun työllisyys ei parane
eli hölmöt ostavat ja kuluttavat penneillään ja kaikki kelpaa sontakin joten
hinnat nousevat tämä katkeaa jos työllisysy ei parane - Anonyymi
Rikkailla mauton epäviihtyisä asunto
- Anonyymi
1 jakson olen puolenvälin katsonut ja se oli siinä.Minä en koko ohjelma ymmärrä mikä sen idea on? Sekö köyhä lähtee töihin ,saavuttaa työllä rikkauden?
- Anonyymi
MV ? Ai rikkaita
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/prorigin-oy/26331174/taloustiedot
lkv 58000 € , liiketappio -5000 €
Buahhahhahhhaaa - Anonyymi
Viimejakso, oli köyhällä yksinhuoltajalla varaa pössytellä partsillaan.
- Anonyymi
Ei kinosta koko Tv sarja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391