Mulla on nyt mun tokat menkat ja oon 13. Ekojen menkkojen aikana mulla ei ollu yhtää treenejä, harrastan siis telinevoimistelua, mutta nyt huomasin että mulla alko mun tokat menkat melkein puolen vuoden jälkeen mun ekoista ja mulla on tänään treenit, joten haluaisin tietää että näkyyks side legginsien läpi ja tampooni ei oo vaihtoehto koska en uskalla käyttää niitä.
Menkat ja urheilu
Anonyymi
4
231
Vastaukset
- Anonyymi
Kukatiset eivät ole este elää elämä tai harastaa liikunta. Laita 2 pikkikset päällesi ja sitten urheilu housusi. Kukan ei kytää takamustasi onko kuukautiset vai ei?
- Anonyymi
Miten sinulla on aikaa tänne kirjoitaa tänään? Monelta koulusi alkaa?Kekseit koko asian. Et ole 13v.tyttö!
- Anonyymi
Mulla alkaa koulu 9.30…
- Anonyymi
Öö miten se ei oo tyttö jos kirjoitti aamupäivällä? Ja muullakin alkaa joskus koulu 10.30 että nii. Ja meijän koulussa saaa olla välillä ja joskus tunneilla ouhelimella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4453046Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71355Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281228- 81066
- 571050
- 37795