Mulla on nyt mun tokat menkat ja oon 13. Ekojen menkkojen aikana mulla ei ollu yhtää treenejä, harrastan siis telinevoimistelua, mutta nyt huomasin että mulla alko mun tokat menkat melkein puolen vuoden jälkeen mun ekoista ja mulla on tänään treenit, joten haluaisin tietää että näkyyks side legginsien läpi ja tampooni ei oo vaihtoehto koska en uskalla käyttää niitä.
Menkat ja urheilu
Anonyymi
4
267
Vastaukset
- Anonyymi
Kukatiset eivät ole este elää elämä tai harastaa liikunta. Laita 2 pikkikset päällesi ja sitten urheilu housusi. Kukan ei kytää takamustasi onko kuukautiset vai ei?
- Anonyymi
Miten sinulla on aikaa tänne kirjoitaa tänään? Monelta koulusi alkaa?Kekseit koko asian. Et ole 13v.tyttö!
- Anonyymi
Mulla alkaa koulu 9.30…
- Anonyymi
Öö miten se ei oo tyttö jos kirjoitti aamupäivällä? Ja muullakin alkaa joskus koulu 10.30 että nii. Ja meijän koulussa saaa olla välillä ja joskus tunneilla ouhelimella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3955853Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit181786Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http461224- 1211043
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko97938Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47933Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 56914
- 46897
- 78861